צים - שנות ה70.

מצב
הנושא נעול.
שימו ../images/Emo23.gif לרכבת בצד שמאל למעלה ../images/Emo70.gif

צים - שנות ה70.
שימו
לרכבת בצד שמאל למעלה
 
תיקון

לפי הצבעים זה קטר מס´ 251
תיקון
... אבל לפי הצורה זה קטר מהמשפחה הכוללת, בין היתר, את הדגמים GP38-2, GP39-2 ואחיהם מבית היוצר של GM-EMD בשנות ה-60 המאוחרות. שימו לב כך שבקצהו הקצר של הקטר שתמונה האף נמוך, שלא כמו בקטרי ה-G8, G12 ו-G16 של רכבת ישראל. חוץ מזה, הקופסה שנמצאת בצידי הקטר לפני תא הנהג, פתחי האורור (של בלם דינאמי?) מעל המנוע באמצע הגוף והרשתות בקצהו האחורי, כמו-גם צורת המעקות, מסגירים את מוצאו המשפחתי של הקטר. ואם לוקחים אתץ הםיסקה הקודמת בחשבון, הרי שמתברר שעצם הצביעה מבוססת על אחת מהצביעות בהן השתמשה חברת GM-EMD באותה התקופה לצבוע את קטרי ההדגמה לדגמים החדשים שלהם. צר לי אביתר, אבל כל קשר בין קטר זה לבין ארצנו הקטנטונת (מלבד מוצאו, כמובן) הוא מקרי בהחלט.
 
אתה צודק אבל זה היה בשביל הקוריוז

תיקון
... אבל לפי הצורה זה קטר מהמשפחה הכוללת, בין היתר, את הדגמים GP38-2, GP39-2 ואחיהם מבית היוצר של GM-EMD בשנות ה-60 המאוחרות. שימו לב כך שבקצהו הקצר של הקטר שתמונה האף נמוך, שלא כמו בקטרי ה-G8, G12 ו-G16 של רכבת ישראל. חוץ מזה, הקופסה שנמצאת בצידי הקטר לפני תא הנהג, פתחי האורור (של בלם דינאמי?) מעל המנוע באמצע הגוף והרשתות בקצהו האחורי, כמו-גם צורת המעקות, מסגירים את מוצאו המשפחתי של הקטר. ואם לוקחים אתץ הםיסקה הקודמת בחשבון, הרי שמתברר שעצם הצביעה מבוססת על אחת מהצביעות בהן השתמשה חברת GM-EMD באותה התקופה לצבוע את קטרי ההדגמה לדגמים החדשים שלהם. צר לי אביתר, אבל כל קשר בין קטר זה לבין ארצנו הקטנטונת (מלבד מוצאו, כמובן) הוא מקרי בהחלט.
אתה צודק אבל זה היה בשביל הקוריוז
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה