תיקון
... אבל לפי הצורה זה קטר מהמשפחה הכוללת, בין היתר, את הדגמים GP38-2, GP39-2 ואחיהם מבית היוצר של GM-EMD בשנות ה-60 המאוחרות. שימו לב כך שבקצהו הקצר של הקטר שתמונה האף נמוך, שלא כמו בקטרי ה-G8, G12 ו-G16 של רכבת ישראל. חוץ מזה, הקופסה שנמצאת בצידי הקטר לפני תא הנהג, פתחי האורור (של בלם דינאמי?) מעל המנוע באמצע הגוף והרשתות בקצהו האחורי, כמו-גם צורת המעקות, מסגירים את מוצאו המשפחתי של הקטר. ואם לוקחים אתץ הםיסקה הקודמת בחשבון, הרי שמתברר שעצם הצביעה מבוססת על אחת מהצביעות בהן השתמשה חברת GM-EMD באותה התקופה לצבוע את קטרי ההדגמה לדגמים החדשים שלהם. צר לי אביתר, אבל כל קשר בין קטר זה לבין ארצנו הקטנטונת (מלבד מוצאו, כמובן) הוא מקרי בהחלט.