צוהר אל ליבך

יערית 1

New member
צוהר אל ליבך

באפיק חיי נוסעת, על כנפי ענן לבן, חוצה אוקינוסים, סוללת שביל חדש אל ליבך. שרה מנגינה אחרת, לוגמת דמותך בעיניים לחות, רוקדת אליך, בסערה חושקת פתח לי צוהר אל ליבך.
 

שמים1

New member
בין העננים ../images/Emo79.gif

לא רציתי להשאיר את ימי ללא שיר חיברתי נעימה ותפילה מתחלפת. תווים של תקווה ורוחות סוערות. הושט לי ידך נרחף אל שמי התכלת, לקטוך טללים של אהבה בין העננים. ברוכה השווה והשבה יערית1
 

odo13z

New member
ענני ערב......../images/Emo66.gif

לבדי עת דמדומים צונחים...נושרים המשחקים מודה ביני לביני בחוסר התוחלת... אלייך מלא געגועים אהבה בכל פינה בנשמה ואת....כה חסרה. בלילה בו היבטתי בעינייך נישביתי בקיסמך זמן מה..היינו בשמים כעת...זה כה חסר האם האהבה עוד בליבך נחבאת...מוצנעת...? כמו רקפת בנבכי הסלע...? היש תקווה שעוד תשובי ? כשהדמעות זורמות על לחייך כשעצב ממלא נפשך הניחי ראשך על כתפי עשיני מיבטחך הטילי עוגן בי כל כך נוהר אלייך...אהובתי.
 

יערית 1

New member
מבעד לעננים אפורים

בטרם תשקע אהבתי ובעוד דמעה על לחיי בדממה שותקת, אכאב לכתך. אזכור מבט ומילה מגע ולטיפה. מאווים אילמים חקוקים בי לעד. כואבת לכתך בין אגלי דמעות ודמותך מתרחקת מבעד לעננים אפורים.
לך חברה יקרה, ברוכים הנמצאים.
 

odo13z

New member
לו באמת........../images/Emo66.gif

לו כאבת לכתי באמת ובתמים לא היית מחכה לו דקה.... היית באה אלי... בריצה. עננים ...מסכים...וילונות מחיצות.... היו נשברים.נמוגים. כאב געגוע וכמיהה... היו הופכים מחול מטורף של אהבה חגיגה של תשוקה לו באמת כאבת לכתי היית שבה....להיות איתי.
 

יערית 1

New member
לו יכולתי

לו רק יכולתי הייתי עוטפת אותך באהבתי כולאת מבטך במבטי מוחה דמעתך מלחיי. בוחרת בנתיב אהבתך לקול צלילים ענוגים שיפלחו שתיקה כואבת. לו רק יכולתי דמותך מעיני להסיר רטט קולך לשכוח הייתי הולכת הרחק, לך לא להכאיב. לשזור בליבך פריחות אביב לגרש שלכת מליבך.
 
למעלה