צבא

comp 1

New member
צבא

בעקבות השרשור שפתחו פה.. צבא-מתכוונים להתגייס או להשתמט? קרביים/יות או לא? מה דעתכם באופן כללי על צה"ל ועל דרך פעולתו? נא לפרט:)
 

B a m b o o k

New member
צבא../images/Emo99.gif

מתכוונת להתגייס מקווה קרבי. באופן כללי? נראה לי שאמרתי את דעתי בשרשור השני... אבל אני חושבת שכל החיילים שבצבא ולא משנה מה הם עושים, הם הגיבורים שלי והם עושים מלאכת קודש כמו שאמרת. והדרך שהם פועלים בה מראה שהם עדיין אנשים. הם מנסים לפגוע באנשים חפים מפשע כמה שפחות... וגם אם יוצא להם והם פוגעים אני בטוחה שהם מרגישים חרא אח"כ. אני אוהבת את צה"ל
 

comp 1

New member
נחמד לראות בחורה שחושבת ככה

ולא חושבת שזה בזבוז זמן וכל זה
 

B a m b o o k

New member
חס וחלילה בזבוז זמן...

אני ארגיש שאני ממצה את עצמי יותר טוב בצבא מאשר בשירות לאומי
 
אממ...

כרגע אני בהחלטה נחרצת שאני כן מתגייסת, כי השתמטות נראית לי דבר מפגר לחלוטין, לא מבינה למה אנשים עושים את זה. קרבית אני לא הולכת להיות, כי זאת הכי לא אני. גם ככה בטח יהיה לי פרופיל טיפה נמוך שאיתו בטוח לא אוכל להיות קרבית
צה"ל? לא יודעת. באמת שלא....מצד אחד נראה לי שהוא עושה הכי טוב שאפשר, אבל מצד שני הטעויות רבות. אין לי ממש מה לכתוב על זה, אז אני אשמור על זכות השתיקה.
 

P i x i e s

New member
../images/Emo47.gif../images/Emo204.gif אני.

אני ממש נגד השתמטות. אני חושבת שזה להתחמק מאחריות לאומית על המדינה שאתה חי בה. השלוש שנים האלה הן תקופה כזאת מינימלית.. אני לא אהיה קרבית, בגלל שיש לי מגבלות גופניות ואני לא אעמוד בזה, גם ככה הפרופיל שלי לא יהיה מספיק, אבל אני ממש לא רוצה להיות פקידה בקריה שאין לתפקיד שלה בכלל משמעות או חשיבות. אני ממש רוצה להיות במודיעין (יש לי סיכוי דווקא), או במשרות דובר צה"ל. זה חשוב לשווק את צה"ל לתיכון כי הרבה אנשים לא ממש מתלהבים מהגיוס וחבל.. כל הכבוד לצה"ל, זה מה שאני אומרת על דרך הפעולה, רק חבל על הקיבות של החיילים.. :)
 

noname202

New member
צה"ל

להתגייס, ברור! כנראה למודיעין, אבל לא נראה לי שקרבי, אני גם לא בטוחה שיש לי פרופיל מתאים עם משקפיים
אני חושבת שהעקרונות של צה"ל מדהימים, ושהוא אחד הצבאות המדהימים שקיימים. ובתור צבא שמורכב מבני אדם...כמו כל בני האדם, גם לצה"ל מותר לטעות לפעמים. מה שכן, אני מתכוונת לדחות את השירות בשנה ולעשות שנת שירות, או בריכוז שבט בצופים או במרכז הארצי לצופיות. ואני שוקלת לחתום קבע בצבא, כי כרגע אין לי עתיד ברור שאני מתבססת עליו, ואני חושבת שזה אחלה עיסוק.
 

assafein

New member
צבא...

קודם כל אני בטוח לא אשתמט מהצבא כי זה נראה לי חשוב לתרום למדינה מידי פעם(גם אחרי זה עם המילואים). קרבי אני כנראה לא אהיה בגלל השבר הרציני שהיה לי שיוריד לי את הפרופיל... אבל אולי מד"ס.. הדרך לפי דעתי נכונה, למרות שתמיד יש מה לשפר...
 

Under the GUN

New member
צה"ל ../images/Emo195.gif

להתגייס - מ2 סיבות עיקריות, אחד זה בגלל שזאת חובה של כל אדם במדינה שתיים זה שלא יקבלו אותי לשום עבודה אם יהיה כתוב בקורות חיים שלי "לא עשה צבא" קרבי - רוצה אבל לא יכול.. יש לי פול פאקים שבגללם יהיה לי פרופיל נמוך (בעיקר בגלל ברזלים ביד, ראיה בשיט אלרגיה לאבק וכו') צה"ל והדרך - לא מעניין אותי כל כך.. העיקר לגמור את ה4 שנים האלה (3 שנים בצבא, ועוד שנה של ש"ש, כי אם אני לא עושה משהו חשוב בצבא לפחות שיהיה לי משהו טוב בש"ש)
 
השתמטות מגעיל אותי.

הרעיון, שאנשים פשוט לא מוכנים להקריב שנתיים מהחיים שלהם, שיותר מ1000 אנשים בגיל שלהם הקריבו את החיים שלהם. מתכננת להתגייס, אולי במסגרת הגרעין(שמו"צ), אולי לא יודעת. הדרכה דיי קוסמת לי. לא מסוגלת לשבת ולתייק דפים. קרבי לא יהיה לי(ברכיים וחרא), אבל לא יודעת. יש לי עוד 3 שנים:)
 

BiDriL

New member
../images/Emo185.gif

אני אתגייס. אני נגד השתמטות כי לדעתי צריך לתרום למדינה שבא אתה חי בדרך שלך. אני נגד מה שהולך בצבא..
 

Double U

New member
מתכוון להתגייס

אני לא חושב שהפרופיל שלי יהיה גבוה ולכן זה פוסל לי את האפשרות של קרבי. אני חושב שאני רוצה עתודה. אני לא יודע הרבה לגבי זה אבל כשיהיו לי מספיק פרטים אקבל החלטה
מה דעתי על צה"ל? אני חושב שזה מקום שקודם כל מפתח את האזרח הטוב שבך. בואו לא נדבר על מקרים יוצאי דופן שנוגדים לגמרי את כל מה שאני אומר עכשיו. חיילים רבים נהיים הרבה יותר אחראיים כלפי עצמם וכלפי החברה אחרי הגיוס ולא מסתכלים על הצבא כעונש.
 

מכושפת15

New member
../images/Emo187.gifממש ממש ממש נגד השתמטות

רק תחשבו, החיילים מסכנים את עצמם בשבילנו. עכשיו שיבוא אלי מישהו ויגיד לי שהוא רוצה להשתמט כי זה מבזבז לו כמה שנים מהחיים, אחרי שנגיד במלחמה האחרונה, יצאו חיילים ללבנון, סיכנו את החיים שלהם, שרדו שם כמה ימים בלי אוכל ומים וכל זה כדי להפסיק את הקטיושות לישראל ולהגן על האזרחים במדינה. עכשיו איך מישהו מסוגל לא להתגייס ולעשות את אותו הדבר אחרי שעשו את זה בשבילו? גם בדברים הקטנים, גם לשבת ותלכנן מהלכים, גם לספק מזון, גם להדריך חיילים וגם לטפל בפצועים בשטח. כל זה צבא, אז מי שמשתמט לא יכול להגיד שהוא נגד הכיבוש והוא לא יכול להיות שם, יש גם תפקידים אחרים. אבל המינימום שאפשר לעשות כדי להודות לחיילים האלו היא גם לשרת בצבא. אני גם רוצה עתודה, אם אני אצליח להתקבל זה יהיה מעולה, ואם לא אני ינסה את ה"מחנה" ואם גם זה לא ילך אני כבר אחשוב על משהו, אבל מה שבטוח, אין מצב שבעולם שאני משתמטת! צה"ל עושה מה שהוא צריך לעשות, וזה לנסות למצוא מחבלים, לחסל אותם וכך למנוע פיגועים. מה לעשות שמחבל יכול להיות כל אחד, והחיילים הם גם בני אדם, אז הם טועים. אני לא אומרת שזה בסדר, אבל מה לעשות.
 
צבא [: ../images/Emo99.gif

מתכוון להתגייס רוצה איזה תפקיד בתקשורת או משהו... השתמטות? פשוט נגד! הרי זו המדינה שלנו ואנחנו צריכים להגן עליה.
 
קרבי זה אחי אחי ../images/Emo195.gif

צבא עכשיו לא בראש שלי , אני רוצה להבין לעכשיו מה אני רוצה ללמוד באוניברסיטה , יש עוד איזה 3 שנים עד הצבא O: אבל כשאלך לצבא אני רוצה להיות קרבי כי אז אתה באמת תורם למדינה כל השאר זה סתם בזבוז זמן (ג'ובניק) .
 

My Dark Dream

New member
לא נכון.. לא כל מי שלא בקרבי לא

תורם... רק שתדע שבלי מודיעין הצבע שלנו היה שווה קקי... ולשם אני מתכוון להתגייס..
 

שגיא 1991

New member
אל תריבו איך כל אחד תורם../images/Emo3.gif

בסופו של יום כל אחד תורם את מה שהוא יכול ורוצה.
 
נגד השתמטות../images/Emo33.gif

בעד שירות לאומי
להתגייס לצה"ל זה דבר מאוד חשוב לא רק למדינה, אלא גם לבנאדם עצמו. זה מכין אותו לחיים שמחוץ לבית, בלי ההורים שדואגים ועושים הכל בשבילך. אני מתכוונת לעשות שירות לאומי וכן, כבר התחלתי לברר על כך, חשבתי על בית חולים, או אולי מודיעין כזה או איך שלא קוראים לזה, מישהי שאני מכירה משרתת במקום שיש באותו ישוב מצלמות ושיש פניות מהתושבים על בעיות וכזה הן מעבירים לצבא, למשטרה. וכמובן שנתיים.
 
למעלה