צבא

צבא=]

מתכוונת להתגייס[אם ירצו לגייסו אותי בכלל=[.. כליות וכאלה.] אמממ ולכן קרבי לא נראה לי כ"כ רלוונטי.. לפי דעתי צה"ל פועל בצורה דיי טובה. נכון שלפעמים יש טעויות כמו שקרה שבוע שעבר אבל זה טבעי ואנושי לטעות ולפעמים קורים דברים כאלה.. צה"ל עושה הכל כדי להגן עלינו ובגלל זה אני לא מבינה את האנשים שנגד כל הפעילויות הצבאית. כי אם לא הייתה את כל הפעילות הצבאית שמרתיעה לא הייתה נשארת לנו מדינה. אני נגד נגד נגד השתמטות. למה אתה לא יכולה לתרום שנתיים מסכנות מהחיים שלך בזמן שהמוני חיילים נהרגו ונחטפו בשביל שתמשיך לחיות פה? כולם שווים ולכן מבחינתי כולם צריכים להתגייס. גם אם מישהי תהיה פקידה תאמינו לי שזה תורם. זה בורג קטן במערכת ענקית. וכל עזרה תורמת. ואנשים שאומרים "אני לא יכול להחזיק רובה" מגעילים אותי. מה זה לא יכול להחזיק רובה? תירוץ מטומטם ולא יותר.
 

Snow fairy

New member
ברור שלהתגייס.

כשאנשים אומרים לי שהם לא מתכוונים להתגייס ההערכה שלי כלפיהם יורדת פי אלף. השתמטות זה פשוט דבר שמגעיל אותי לגמרי... זה חוק וחובה להתגייס לצבא, וכשאנשים מוצאים פרצות כדי לא להתגייס, בעיני הם פשוט בוגדים במדינה. כל יום חיילים שומרים עלינו ונלחמים, ומסכנים את חייהם, הדבר היחיד שאפשר להחזיר זה לתרום שנתיים מהחיים שלך למדינה הזאת, שדואגת לך כ"כ. אממ... לגבי קרבי, לא נראה לי. כי זה פשוט לא אני. אני ממש רוצה מודיעין, או חיל אויר. אפילו לא אכפת לי להיות בבסיס סגור... באופן כללי על צה"ל, אין לי ממש מה להגיד. יש להם הרבה נפילות וטעויות, אבל בסה"כ, הם ממלאים את התפקיד שלהם כמו שצריך...
 
../images/Emo105.gif לא מתלהבת מלהתגייס...

אבל אני מחויבת. אז אתגייס. אבל אני בהחלט מעריכה אנשים שלא מתגייסים מסיבות אידאולוגיות. אני חושבת שאלה אנשים שתורמים למדינה ויתרמו בעתיד ממש כמו חייל קרבי. כמובן שיש כאלה שהם סתם מפונקים, אני לא מדברת עליהם... בכל אופן... יש לי זמן. התכנון הוא להכין קפה, אבל להתאמן מעכשיו ולהכין את הקפה הכי טעים בצה"ל, כזה טעים שלאט לאט יקדמו אותי עד שאגיע להכין קפה לרמטכ"ל ואדע את סודות המדינה!
 
למה את חושבת שהם

יתרמו בעתיד למדינה? במה בדיוק? בהפגנות חסרות טעם? בישיבה בבית כלא? בלהיות מובטל [כי אין עבודה למי שלא שירת] ולמצוץ למדינה שהם לא תרמו לה בשיט כסף?
 
את טועה

הם בהחלט יתרמו בעתיד למדינה. וההפגנות שלהם אולי חסרות טעם בעיניך, כי את לא מסכימה איתם. אבל הם בהחלט אנשים פעילים פוליטית ובהחלט אנשים תורמים שאוהבים את המדינה. ואני חושבת שאדם שמוכן לשבת בבית סוהר רק כדי לעמוד על דעתו הנחרצת, מוכן לשבת בבית סוהר למען המדינה שלו - אז כן מגיע לו כל הכבוד על המאבק שלו. אני לאו דווקא חושבת שהם צודקים, אבל הם אנשים אמיצים.
 
נו, תני לי דגומא

של דרך שהם יתרמו בתכלס למדינה. לא מדברת על "גבורה" וכאלה. [מה דעתך על משיו שגנב למען המשפחה שלו ועכשיו מוכן לשבת בכלא? הוא עשה את זה למען מטרה טובה, אבל זה עובר על החוק.]
 

yaelhr

New member
../images/Emo210.gif../images/Emo45.gif

מסכימה איתך בקשר להערכה כלפי אלה שלא מתגייסים מתוך אידאולוגיה. אפילו קשה לי להסביר למה. אני אתגייס, בתקווה להיות מדריכת צניחה
 

חצילע

New member
../images/Emo45.gif.

בקשר לאידיאולוגיה. אני חושבת שאדם שלא מתגייס מסיבה אידאולוגית וברורה,עושה את זה למען מטרה מסויימת. זתומרת, זה שהוא לא הולך לצבא לא אומר שהוא לא תורם פוליטית, להפך, זה מין צעד מחאה על דעתו. עזבו, אני לא יודעת להסביר. אני כן יודעת שאני אתגייס, כי אני חייבת, אני לא אשתמט. בקשר לצבא...אני לא בטוחה שאני תומכת 100%. ~לא להתנפל עליי~
 
מישהו פה

מסכים עם מאות החרדיםש לא מתגייסים? זה גם מתוך אדיאולוגיה. זה שהם לא מתגייסים הופך את כולללללללם לעלוקות, לאנשים חסרי כל ערךב עיניי, כי הם לא תרמו ת'שנתייםש להם למדינה. אתם רוצים לשהפיע? לשנות? תשנו מבפנים!!! תתגייסו, ואם יש לכם בעיה עם הלרוג מחבלים להיו ג'ובניקים, ואם יש לכם בעיה עם בנות תלכו לנח"ל החרדי. שמה, מבפנים, תוכלו להגיד לאנשים :"תראו גם אני תורדם למדינה, כמוכם, אבל אני שחוב שצריך לשנות." אחרת, אם הוא לא תרם, איזו זכות יש לו בכלל לדבר על שינוי??????!
 

חצילע

New member
את יודעת,

יש המון כאלה שכן משרתים בצבא,שתדעי. וכל אלה שעושים זאת באמת בגלל אמונה, ואני מכבדת אותם. הדבר היחיד שמעצבן אותי שאותנו מחייבים ללכת לצבא,ואותם לא. מי שלא הולך לצבא אצלהם,זה מקובל. אבל אצלנו זה נקרא השתמטות.
 
אל תגידי לי

שישי המון שמשרתים בצבא. דוד שלי הוא מג"ד הנחל החרדי. הייתי שם בקטסים. זה גדוד גדול, אבל זה אולי 10 אחוז מהחרדים.
 

חצילע

New member
בסדר,וזה בכל זאת משהו.

ואת יכולה להסביר לי איך זה בידיוק קשור למה שדיברנו?
 

galileho

New member
...

בטח להתגייס חושבת על קרבי אבל לא סגורה על זה המממ אני לא חושבת P:
 
למעלה