צבא ומשטרה פינו יהודים מביתם בערב החג

כשיש ממשלה שמאלנית זה המצב.

השאלה היא האם אנשים מהציבור תומכים במדיניות הממשלה או לא. מי שתומך - אז הוא בסה"כ שמאלני אומלל וחסר עמוד שדרה.
 

timeless1

New member
יקירתי.

זאת הממשלה שהעם שלך בחר. אם העם היה רוצה להמשיך ולהקים התנחלויות נוספות הוא היה בוחר במפלגות ימניות מובהקות אבל משום שהוא לא עשה זאת, אז תסיקי את המסקנות שלך. מי שתומך בהפרת החוק רק משום שזה תואם את העמדות המדיניות שלך הוא פורע חוק בעצמו, ומהווה סכנה לקיומה של המדינה כמדינת חוק, משום שכאשר אדם אחר עם דעות אחרות משלך יחליט לשים *** על החוק הישראלי ולעשות מה שבא לו, את תמצאי את כל המילים הרעות שאת מסוגלת להוציא מהמקלדת שלך. מי שפורע חוק לא רק שהוא חסר עמוד שדרה, הוא גם אדם חסר ערכים ודרך ארץ אשר רצונותיו מעל הכל. אז מי שרוצה להיות עבריין, שיתמודד עם התוצאות של מעשיו.
 
אני ואנשים השייכים למחנה שלי

לא בחרנו בממשלה השמאלנית הזו. כל אדם תבוני לא היה בוחר בממשלה תבוסתנית כזו. סליחה שאני אומרת, אבל העם לא יודע מה טוב לו, ואת זה אני אומרת על סמך ההחלטות השגויות של העם לפי מה שאומרים אנשים בעלי אחריות לאומית לגורל העם והמדינה. עובדה. מה שיגידו לעם הוא מוכן להאמין, אפילו אם זה דבר טפשי ביותר ולא ריאלי. העם לא לומד מטעויות. בהסכמי שלום הוא מאמין כמו פתי. אבל את יודעת מה? לא באמת העם אשם. מי שמוליך אותו שולל זה כל מיני גורמים שמאלניים, גופים כאלו ואחרים, אנשים בדיוק כמוכם, שמטיפים לשנאת אחים.
 

timeless1

New member
יקירתי

לא כל מי שלא מסכים איתך הוא חסר בינה וטיפש ואין לו מושג מהחיים שלו. אותו דבר אני יכולה לומר על כל מי שלא מסכים איתי, וזה לא ממש עובד כך. את והחברים שלך אמנם לא חברו בממשלה הזאת, אבל את והחברים שלך גרים במדינה דמוקרטית, שהחוק בה חל על כולם. יש לך נציגים בכנסת שיכולים לנסות הלפיל את הממשלה ולהקדים את הבחירות כתוצאה מכך. זה כמו שאם תעלה פה מתישהו ממשלה באמת ימנית, זה עדין לא יתן לי את הלגיטימציה לעבור על החוק רק משום שאני והחברים שלי לא בחרנו את הממשלה הזאת. העם לא יודע מה טוב לו? ומי את בדיוק? מי את שתחחליטי עבור אחרים מה טוב לו ומה לא טוב לו? קיבלת הסכמה מהעם לדבר בשמו? אני חושבת שאת סוגלת קצת משגעון הגדלות , אם את חושבת שאת יודע טוב יותר מאחרים מה טוב להם. אבל זה בדסדר את לא לבד בקטע הזה ,החבר שלך פה טוען שכל העם הוא שטוף מוח של התקשורת ושלל למעשה מרובנו את יכולת המחשבה העצמית. את מדברת על שנאת אחים?
עבנל ההתנשאות שלך והשטויות שההונר הזה כותב [כמובן שלהשוות את מי שלא מסכים איתם לחיידקים מעיד על אהבה רבה, ולתקוע כל מיני כינויים חסרי בסיס באנשים אחרים שכל חטאם שלא מסכימים איתם] מעיד על כך שאתם האחרונים שבאמת יכולים לדבר על שנאה. את והחבורה שלך שווי ערך לשמאל הקיצוני -שניכם גורמים להפוררות החברה הישראלית ולשנאת חינם.
 

timeless1

New member
יונתן ../images/Emo13.gif

אם הם באמת אל היו יכולים להתפנות לפני החג, אז תאמין לי שהייתי חוטפת חלחלה מההתנהגות הזאת, כמו שאני הייתי תובעת את המדינה במקום המפונים של גוש קטיף בגלל הסחבת שיש שם. אבל כאשר הם היו יכולים להתפנות משם עוד לפני , כאשר היתה להם עוד ברירה לפני שצה"ל הגיעו - אז תסלח לי, שיאכלו את הדייסה שבישלו. אולי היה מקום לעשות זאת אחרי החג הראשון, אבל זה היה מתרחש, ואתה יודע מה- אם הם היו מתפנים לפני שצה"ל הגיע ופינה אותם, כל עוגמת הנפש הזאת היתה נמנעת.
 

timeless1

New member
אגב, אין לי מה לנקום בהם.

הם לא עשו לי כלום ואני לא נוהגת לנקום בחיי.
אז רד מזה.
 
יפה.

המדינה לא צריכה לשחרר מחבלים, ולא להקים מדינה ערבית על אדמות העם היהודי למען עם של רוצחים.
 
למעלה