צבא ומשטרה פינו יהודים מביתם בערב החג

onlytrue

New member
צבא ומשטרה פינו יהודים מביתם בערב החג ../images/Emo67.gif

עד לאן נידרדר... כך, למשל, נכנסו בשעת צהרים כוחות צבא, משטרה והמנהל האזרחי לביתה של משפחת בן-דוד במאחז ליד היישוב נגוהות בהר חברון, והחלו לרוקן את הבית מהריהוט והציוד. החיילים ניתקו את הגז והוציאו את הסירים עם בישולי ליל הסדר תוך כדי הבישול. כשסיימו את הוצאת המיטות וצעצועי חמשת ילדי המשפחה מהבית, ניגשו אל המקרר והמקפיא ורוקנו מתוכם את האוכל.
 

StrengthHonor

New member
זה מה שקורה כשהזבל של הקיבוצים מקבל פרוטקציות

בגלל זה גם היה מה שהיה ביולי 06'
 

timeless1

New member
בלה בלה בלה

וחוץ מאשר להוציא ממקלדת שלך שטויות במיץ , אתה יכול לטרום עוד משהו לדיון או שזה מעבר ליכולתך, הונר?
 

timeless1

New member
כל ההודעה שלך , לא רק שהיא שטותית

היא גם לא רלוונטית, כמו לא מעט הודעות.
 

StrengthHonor

New member
ממ , אני מניח שהודעות שלך בשרשור

ובכלליות בפורום טובות יותר , נכון?
 

timeless1

New member
ממ, כן.

ולו משום שאני נוטה להגיב לעניין בדרך כלל ולא זורקת משפטים בלתי מובנים וחסרי משמעות.
 

timeless1

New member
כמו שצריך.

אם הגיע המצב לכך שכוחות צה"ל צריכים לארוז את הבית ולפנות את המשפחה, קרי המשפחה קיבלה לא מעט פעמים צווי פינוי, רק שהם החליטו לא לכבד אותם. אגב, גם מוזר שלא טרחו לציין אם מדובר במאחז חוקי או לא חוקי. אבל מצד שני , לפאטנים ימניים אין דבר כזה מאחז לא חוקי, וכאשר כוחות הביטחון כופים עליהם את החוק אז יש להם תלונות. יישר כוח לכוחות צה"ל!
 
לפאטנים ימנים אין גם בעיה עם חומה ומגדל

אה רגע, המתנחלים אינם ממשיכי הדרך של החלוצים. אז אולי ניתן לפאטן הימני משה שמיר להשחיל משהו: "אני חושב שאורי יושב היום בהתנחלויות, אלה הם הקיבוצים של ימינו. מה שהקיבוצים עשו בשנות השלושים והארבעים, עושות היום ההתנחלויות. הזמן נשאר אותו הזמן. אין שום שינוי. אנחנו באותה סכנה. היינו במאורעות תרפ"ט ועכשיו אנחנו במאורעות תשס"א. תוקפים אותנו, שורפים את השדות שלנו, הורגים את ילדינו, מפוצצים אותנו, הם השתכללו, אנחנו השתכללנו, אבל זאת אותה מלחמה ... מה שכואב הוא שבמקביל לטרור הערבי פלסטיני מבחוץ, נעשית הריסת מדינת היהודים מבפנים. יש אצלנו טרור פנימי שהורס את עקרונות הציוניות, את שיתוף הגורל היהודי הכלל עולמי, את האחריות שלנו לגבי מה שנעשה בעבר במדינת ישראל ואת זכותנו על ארץ ישראל בארץ אבותינו. עוסקים בזה יומם ולילה בספרות, בקולנוע, בתיאטרון, יש עיתונים שמוקדשים כמעט רק לזה. היהודי אשר נלחם על חייו, היהודי אשר מצליח לפי שעה להילחם על חייו ומכה את רוצחיו מואשם בזה שהוא הורג, רוצח, כובש, מדכא את אלה שאלמלא עשה מה שעשה, היו משמידים אותו". (בראיון למעריב בשנת 2001).
 

onlytrue

New member
כמו שבגטו וורשה ניסו להחניק ולהעלים את פעילות

האירגון הצבאי הלאומי, במלחמת העצמאות ולפניה ניסו לגמד את חשיבות פעולות הארגון הצבאי לאומי, כך גם בימינו מנסים להשחיר את פני המתנחלים.
 
דווקא מזה נובעת האמונה שכמו שהאצ"ל כפי שהוא

נראה בעיני העם היום, ארגון חיובי בלשון המעטה, כך המתנחלים יראו בעתיד. כמו שרדפו את האצ"ל ובסוף העם חשב ההפך, כך רודפים את המתנחלים ובעתיד מה שאנו חושבים עליהם, כך כל העם יחשוב. כמו העם היהודי, שיותר ויותר טבחו בו ופגעו בו ובסוף יצא עם היד על העליונה, כך יקרה עם המתנחלים, וכך קרה עם האצ"ל. אויבינו תמיד הפסידו ואפילו חלק מהם נעלמו מהעולם, גם האידאולוגיה הנאצית של הערבים, והתמיכה של השמאל בהם, תובס.
 
גלקסי, תודה על הציטוט - זה במקום!

בזכות האצ"ל והלח"י יש מדינה! ישראלים טפשים - תפנימו את זה!! (לא מכוון למי שמבין את זה כבר). בעקבות שורה של פעולות ומבצעים - כיבוש יפו, פיצוץ המלך דוד, שחרור האסירים היהודיים מכלא עכו, וגם בחו"ל פיצוץ שגרירות בריטניה ברומא, חטיפת הסמלים הבריטים ותלייתם כל זאת ועוד, כל זה עשה רעש גדול מאוד בעולם, העולם היה המום ומופתע, וזה מה שגרם באופן ישיר לעזיבת הכובש הבריטי הזר והאכזר את ישראל! ועדיין האצ"ל והלח"י לא זוכים להערכה להם היא מגיעה. השמאל מנסה להשחיר ולהקטין ולטשטש את הארגונים האלו, ארגונים שבזכותם יש לנו מדינה עברית משוחררת, ובל נשכח תקופות מלוכלכות של הסזון, וההלשנות של ההגנה על אנשי האצ"ל והלח"י לבריטים, והעינויים, וההגליה לאריתריאה שבאפריקה, ואלטלנה, וההתייחסות לבגין והרצון במותו, והקנאה של בן גוריון אליו... אני מאמינה שההסטוריה עוד תעשה את הצדק הראוי למי שמגיע..
 

צאק די

New member
דוד בן גוריון ../images/Emo41.gif

http://www.youtube.com/watch?v=FVaUH3s8Ryk&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=TKMt6D-eWFs&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=iy-5QgfWlys&feature=related ד"א, היכן שירת בגין במלחמת העצמאות? ולמה הוא התיישב דווקא בתל-אביב, ולא לקח דוגמא מבן גוריון והלך לישב את הנגב [או אזורי הספר]?
 

צאק די

New member
כמו שלכם מותר לבוא בטענות כלפיי אישים אחרים

שתרמו לא פחות [אם לא יותר] ממר בגין, אני מאמין שגם לי יש הזכות למתוח ביקורת על דברים שנראים שגויים או לא נכונים בעיני. ושני אשמח לקבל תשובות לשאלותי על בגין.
 
אם הוא שירת במלחמת העצמאות או לא התיישב הנגב

אילו דברים שגויים בעיניך? הוא אחד הגדולים של האומה אם לא הכי גדול, המסירות שלו למען עמו לא מקנה לאף אחד מתיחת ביקורת לא עיניינית על מעשיו.
 
למעלה