חברה מספיק עם הפירסומות אני רק יגיד
הי אני רוצה לחזק את דברי המנהל הוא צודק אבל שוב חברה תיזהרו עם מי אתם מתעסקים יש בתל אביב כמה נוכלים אשר יבטיחו לכם MAGIC 3.1 או משיח אבל בתחלס יתקינו לכם ציפ מזוייף ואז מתחילים הצרות ותאמינו לי זה מבאס אז לפני שאתם מתקינים ,תבדקו טוב טוב אמיר סוף סוף מתחיל להיות קצת אקשן