צ´יפ ושמו MAGIC3.1

1stef

New member
magic3.1

התקנתי magic2 לפס2 ואני מרוצאה מאוד הוא מעלה הכול התקנתי אותו אצל שלומפי {בוגרשוב פינת קינג גורג} מחיר 800 ש"ח
 

yanivforcegate

New member
חברה מספיק עם הפירסומות אני רק יגיד

הי אני רוצה לחזק את דברי המנהל הוא צודק אבל שוב חברה תיזהרו עם מי אתם מתעסקים יש בתל אביב כמה נוכלים אשר יבטיחו לכם MAGIC 3.1 או משיח אבל בתחלס יתקינו לכם ציפ מזוייף ואז מתחילים הצרות ותאמינו לי זה מבאס אז לפני שאתם מתקינים ,תבדקו טוב טוב אמיר סוף סוף מתחיל להיות קצת אקשן
 
למעלה