פשטידה???

מ י ר

New member
פשטידה???../images/Emo39.gif

יש לי 2 בטטות, פטריות שמפניון, סלרי, בצל, שמנת, גזר ונבטים. האם אפשר להכין איזו פשטידה אולי עם חלק מהמרכיבים?
 

הרברונן

New member
הצעה לשימוש ברכיבים:

פשטידת בטטה וגזר סלט סלרי ונבטים לפשטידה: פורסים דק דק את הבטטב והגזר ומבשלים במיצתפוזים כחצי שעה מסננים (שומרים על המיץ) מייבשים במסננת מערבבים 2 ביצים, 6 כפות גדושות קמח מלא, חצי שמנת, בצל מטוגן ואת הבטטות והגזר ומתבלים במלח, פלפל שחור או אנגלי ואגוז מוסקט טחון. אפשר גם ג´ינג´ר טרי חתוך דק וקטן. את התערובת כולה לתבנית, להשטחי, לכסות בנייר כסף ובערך 45 דקות ב 170 מעלות אח"כ מושחים בביצה ומפזרים צנוברים או שומשום עוד 15 דקות כשזה ללא כיסוי בתיאבון סלט סלרי ונבטים: חותכים לפרוסות דקות את הסלרי חותכים כמות זהה של תפוח עץ ירוק חמוץ (גרני סמית) מערבביםפנימה גם חצי מהנבטים מעל ויניגרט בסיסי מעל אגוזי מלך מערבבים היטב מקשטים בחצי השני של הנבטים ואם יש קצת שמנת להקצפה: מקציפים היטב עם מעט פלפל שחור גרוס, שום כתוש ומעט רוטב סויה. שמים כמה כפות של זה על הסלט מסביב כל טוב, רונן
 

מ י ר

New member
תודה../images/Emo140.gif

אבל הפשטידה נראה לי שתצא מתוקה. לא יהיו לי קליינטים בבית. הסלט מדליק.
 

אתי@

New member
יש לי רעיון אחר ../images/Emo8.gif

מהבטטות והשמנת תכין פשטידה. משאר החומרים - פטריות שמפניון, סלרי, בצל, גזר ונבטים תכין מוקפץ
 

אנישו

New member
יש לי בטטות

וג´ינג´ר (במקפיא) ותפוזים הפשטידה של רברונן נראית טעימה אבל אין שמנת ובחוץ גשם חזק לא רוצהלצאת יש פרותן אחר - פשיטידה או משהו מבטטות ובלי הרבה עבודה ובלי שמנת?
 

אתי@

New member
היה פה שרשור מתכונים לפשטידות

בטטה - רק אתמול. שוה חיפוש...
 
ועוד הצעה

קחי חזה עוף וטגני קלות בשמן זית והניחי בצד טגני בצל עד שיזהיב הוסיפי את הפיטריות חצויות לשתים או שלמות טגני הוסיפי את הגזר והמשיכי לטגן קלות ולבסוף הוסיפי את הבטטה וטגני קלות הוסיפי מוסקט יין לבן ועלה דפנה 1 קצת מים כשלילש מהתבשיל ובשלי על בסיס אידוי. כשהכל מבושל הוסיפי את נתחי העוף שמנת מתוקה וטיפה אבקת מרק עוף להגיש נבטים בצד אחד והתבשיל על מחצית השניה של הצלחת ותהני
 
למעלה