הצעה לשימוש ברכיבים:
פשטידת בטטה וגזר סלט סלרי ונבטים לפשטידה: פורסים דק דק את הבטטב והגזר ומבשלים במיצתפוזים כחצי שעה מסננים (שומרים על המיץ) מייבשים במסננת מערבבים 2 ביצים, 6 כפות גדושות קמח מלא, חצי שמנת, בצל מטוגן ואת הבטטות והגזר ומתבלים במלח, פלפל שחור או אנגלי ואגוז מוסקט טחון. אפשר גם ג´ינג´ר טרי חתוך דק וקטן. את התערובת כולה לתבנית, להשטחי, לכסות בנייר כסף ובערך 45 דקות ב 170 מעלות אח"כ מושחים בביצה ומפזרים צנוברים או שומשום עוד 15 דקות כשזה ללא כיסוי בתיאבון סלט סלרי ונבטים: חותכים לפרוסות דקות את הסלרי חותכים כמות זהה של תפוח עץ ירוק חמוץ (גרני סמית) מערבביםפנימה גם חצי מהנבטים מעל ויניגרט בסיסי מעל אגוזי מלך מערבבים היטב מקשטים בחצי השני של הנבטים ואם יש קצת שמנת להקצפה: מקציפים היטב עם מעט פלפל שחור גרוס, שום כתוש ומעט רוטב סויה. שמים כמה כפות של זה על הסלט מסביב כל טוב, רונן