פשוט מזועזעת !!

פשוט מזועזעת !!

בחנות "אמילי סטייל" בפ"ת כתוב: "החלפה תוך 14 יום עם הצגת חשבונית בלבד, אין החלפת תחתונים, אין החזר כספי". ביום שלישי האחרון 26.06.2012 הייתי בחנות אמילי סטייל בפתח תקוה ברחוב ההגנה, ורכשתי 3 חזיות. כאשר הגעתי הביתה בתמימותי הורדתי את הטיקט מהחזיות ובאתי להכניס לארון. רק מה? להפתעתי גיליתי קרע קטן בחזיה הלבנה והחזיה בצבע תכלת היתה לא במידה שלי. ניגשתי היום 29.06.2012 לחנות ברחוב ההגנה "אמילי סטייל" ובאתי להחליף את אשר רכשתי. זה שישב בקופה אמר לי שאין בעיה ושאני יכולה לבחור את המידה שלי + צבע ממה שיש על הקולבים. לא מצאתי לא מידה ולא צבע, והתבקשתי להגיע לחנות השניה שיושבת ברחוב חובבי ציון. בחנות השניה, מנהל החנות העונה לשם אורן, היה מאוד לא סימפטי ופשוט צעק עליי שבלי "טיקט" על החזיות הוא לא מחליף לי שום דבר כי מבחינתו לבשתי את זה !!!! הייתי בהלם, שאלתי איפה זה כתוב שלא מחליפים מוצר בלי טיקט, ונעניתי "זה הנוהל ואני לא חייב להראות לך איפה זה כתוב" . אמרתי לו שכמו שהם דאגו לשים את השלט הזה שאומר מפורשות שהחלפת מוצר תתבצע בהצגת חשבונית, הם צריכים להראות לי איפה כתוב מה שהוא אומר, ואז נעניתי בצעקה נוספת: "צאי לי מהחנות, לא מחליף לך שום דבר, או שאת יוצאת או שאני קורא למשטרה". תבינו, אני עד עכשיו בהלם !!!! האם הגיוני שלא מחליפים לי מוצר כי באמת בתום לב הוצאתי את הטיקט, כי סמכתי על המוכרת???? ועכשיו אני מגיעה הביתה, ומגלה שהוא גם הוציא לי מהשקית את חשבונית הקניה.
 

niya

New member
באמת מעצבן!


ולכן, כשאת נכנסת לחנות עם בעיה דומה, בדקי היטב שהפתקית אצלך (אני נוהג להחזיר לעצמי את הפתקית גם אם לא החזרתי או לא היתה בעיה כלשהי בהחזרת מוצר).

לצערך, תצטרכי לחזור לחנות הראשונה ולדרוש ביטול עסקה, אם שילמת בכרטיס אשראי - הוא יכול, וחייב לשחזר חשבונית.

את יכולה עם המקרה הזה לנסות להיעזר במועצה הישראלית לצרכנות. אני נעזרתי בהם בעבר על עסקה של טלפון נייד, ובעקבות מכתב מהם הוחזר כספי במלואו(!)
 
שלא תביני לא נכון,

באותה חנות, איפה שישב "המנהל" אמרתי לו שאני רוצה שיחזיר את הכסף שלי חזרה. נעניתי "אני לא מחזיר לך שום דבר ולא מחליף לך שום דבר"
 

niya

New member
אז אולי את באמת צריכה לפנות

ולהתלונן.

אפילו אם זה לא יעזור לך, יש סיכוי שהם יחששו לעשות זאת שוב.
 

Fun Fair

New member
אני כל כך מתרעמת מחנויות שמרשות לעצמן

להמציא חוקים ולעשות מה שבא להן! לא יתואר

במקרה הזה, אגב, שווה לבדוק מול חברת האשראי נושא של ביטול עיסקה מול חברת האשראי עקב כשל תמורה (לא יודעת אם תופס במקרה כזה, אבל אין מה להפסיד)..
 
למעלה