פשוט לראוות ולגמור

Zenith87

New member
אהבתי את הכתוביות והקריינות בצרפתית

בהחלט מוסיף ניחוח אירופאי-משהו.
 

שפיקו

New member
לא נראה לי הגיוני לפרסם את זה

החומר הזה צריך להיות מסווג אסור לפרסם אותו כל פעם אני נדהם מחדש שחיילים מפיצים סרטים ותמונות כאלה (כמו בצוללת והמקרה עם השייטת) הקטעים האלה פועלים לרעתנו זה מה שהם לא מבינים, התמונות האלה מציגות את צה"ל ככובש אכזר ולא את הסיבה לפעולה האמיתית... רצוי בפעם הבאה להזהר עם פרסום דברים כאלה בטוח שמשהו מהצבא יגיב על זה......
 

glebRa

New member
את הסרטון הזה הראו בתוכנית צרפתית

או בריטית, מכאן הקריינות והכתוביות. מה גם שלא מראים פה את כל ההכנה למבצע כמו בתוכנית. כנראה שמכאן דעתך על אופי הדברים בסרטון. לא מראים לך את כל הקטע על היחידה. הסרט פורסם לפני שנים, בטלוויזיה.
 

Zenith87

New member
זה מסרט דוקומנטרי צרפתי

כפי שהתרגום והקריינות מעידים. קטעים דומים נראו בתקשורת הישראלית, אגב. קשה לי להאמין שחייל הפיץ את זה בכוחות עצמו. לא ראיתי את כל הסרט, אבל אל תשפוט את הסרט הדוקומנטרי לפני שראית את כולו... יכול להיות שלפני הקטע הזה יש תיאור של איך שישראלים נפגעים מפעולות של אנשים כמו המבוקש הנ"ל.
 

GGG12345

New member
אם הסרט הזה יצא החוצה

והוא עוד מצולם ממצלמת ראש של חייל, זה סרט תעמולתי שלנו כדי להציג את הפעילות בשטחים.
 

Zenith87

New member
איזה יופי

הצרפתים - אנטישמים האמריקאים - אוהבי ישראל הגרמנים - חבורה של נאצים המקסיקנים - יושבים בצל. הישראלים - כולם אחלה הבלונדיניות - טיפשות נכון שזה כיף לחיות בעולם של הכללות? אגב, הצרפתים הם כ"כ אנטישמים שהם מכרו לנו מטוסי מיראז' ובנו לנו איזה כור אטומי.
 

chilli peppa

New member
הכללה?

זה לא סוד שכל העולם נגד הפעילות שאנחנו מבצעים, ואם הסרט הזה באמת מתקופת לבנון אז בכלל...
 

Transc3ndent

New member
למעשה במקור הסרט שודר בBBC

כאשר הסרטון הספציפי הנ"ל (והמוכר למדי) מהווה חלק מסרט דוקומנטרי גדול פי כמה הנקרא "Israel Undervocer", אשר שודר ברשת BBC בשנת 2002. ברור למדי שלא מדובר בפגיעה בב"ש, שכן הכל נעשה בשיתוף עם הגופים המתאימים בצה"ל ובאישר הצנזורה.
 

orcka

New member
סחטיין

תכלס עצוב לי לראות מה אנחנו נדרשים לעשות כדי לשמור על החיים של האזרחים שלנו, אבל במקרה הזה, כמה שזה נשמע בוטה זה או הם או אנחנו ואני אישית מוכן להקריב מן הכבוד שלי ולהתייחס בצורה כזו אל אנשים כדי לשמור על חיים של אזרחים מהמדינה שלנו. ישר כוח לחיילנו, קשה להם לא רק באימונים וצריך לתמוך בהם.
 
למעלה