פשוט לראוות ולגמור

Ecliptica

New member
הסרט הזה גורם לי להתבייש

מהמדינה והצבא שלנו. אם אתה נהנה לראות איך חמושים משפילים משפחות באמצע הלילה תהיה בריא.
 
משפילים משפחות?

יש מבוקש בבית יא נעל. והם גם הם מחביאים מטענים בגני ילדים, זה חדש לך?
 
זה שקר ודמגוגיה זולה....

מה שעשית עכשיו! כי אתה מעוות את מה שקרה כאן! אף אחד לא נהנה לראות אותם מתעוררים באמצע הלילה, ו"מושפלים ע"י חמושים". בטח ובטח שזה לא סתם! תחשוב קצת, ותבין שכנראה למחרת אחד מהחבר'ה האלה היה הולך לתל אביב ומתפוצץ על 50 איש, או לחילופין, היה "נותן לאיזה נער את הכבוד". צריך להיות ממש מנותק (בלשון המעטה היסטרית), בשביל להתייחס בסלחנות כשלך לאנשים מעין אלה שראינו בסרט. מי שמרחם על אכזרים-סופו להתאכזר לרחמנים. בדוק! אחד לאחד.. תדע לך, שדעות כמו שהצגת כאן עכשיו, אמנם הולכות ונהיות יותר ויותר אופנתיות בזמן האחרון, אבל, האמת היא שאין מאחוריהן ולא כלום!! אלו שקרים נוראיים שמביאים אותנו לידי מצבים קשים מאוד! זו פשוט החלשה והרפיית ידיהם של חיילנו, ולטעמי, זה פשע נורא ואיום, ויש לנקוט בכל הצעדים הנדרשים כנגדו! אתה בעצם, בדבריך, ה"הומניים", באופן עצוב לגמרי, מחליש את המערכה בצורה כזאת, שבהחלט יכולה להיות בעייתית לכל אחד ואחד מקוראי הדברים שלך כאן בפורום! אנשים נכנסים לצבא בתחושה של חוסר אמונה בצדקת הדרך רק בגלל דיבורים כשלך! אני מאוד מקווה שהנזק לא יהיה גדול מדבריך, ושמשתתפי הפורום ידעו ליחס לדבריך בדיוק את היחס שמגיע להם. כמו"כ, אני מאוד מקווה שתחזור בך... לילה טוב.
 

עו מר 5

New member
אתה צריך להתבייש בעצמך.

זה דבר לגיטמי ביותר כל הפעולות האלה. יש מבוקש בתוך בית. צריך לעשות הכל כדי להוציא אותו משם. ואם אתה שואל אותי לדעתי זה מגיע לכל המשפחה שלו שמעירים אותם באמצע הלילה אם הם מחביאים מבוקש בתוך הבית.
 

the matkalist

New member
סתם רק ניידע

אותך שהאיש שם הוא אחד המבוקשים הבכירים של החמאס,ושהוא גרם להרבה אנשים תמימים למות , ובזכות "החמושים המשפילים " האלה אתה ישנת כמו מלך באותו לילה אז אל תדבר איתי על בושה,ומוסר
 

david g

New member
ישןןןןןןןןןןןןןןן..................

אבל עדיין חביב... ד"א אתה בטוח שזה של סיירת גולני? כי בכל שאר הפעמים שאני ראיתי את זה כל פעם אמרו שזאת יחידה אחרת...
 

עודד86

New member
אני גאה בצבא הגנה לישראל ../images/Emo45.gif

אחרי שמחביאים בילדים מטעני חבלה ובבחורות אני גאה שככה עושים אין מה לעשות...מישהו חייב לעשות לפעמים עבודה שורה ואני ממש גאה בהם!!!
 

סטאS

New member
פשוט בושה...

אם אתה כבר מעלה סרטון, היית מביא יותר פעלתני שמחתי לראות את אחיי הלוחמים עושים עבודתם יישר כוחם
 

the matkalist

New member
עזוב תכננתי

להעלות עוד משהו גם חזק אבל אין לי כח להכנס לויכוחי סרק עם כל היפי נפש פה
 

chilli peppa

New member
דווקא נראה כמו

סרטון תעמולה נגדנו. בכל מקרה,
 

glebRa

New member
מעט מידע

הפעולה הנ"ל נערכה ע"י כוח של פלס"ר גולני, עוד בתקופה שהיה צה"ל בבוץ הלבנוני. הפעולה יצא לפועל בכפר קבטייה.
 

GGG12345

New member
שמע גבר

וברצינות עכשיו, לא יודע כמה זה מרגש לראות את זה, במיוחד כשאתה חושב שזו הפעילות היום יומית. אני מעריך מאוד את הלוחמים שלנו שעוסקים במלאכה הזו, על אף הקשיים השונים שעלולים לעלות, מוסריים או לא. לפי דעתי עבודה מאוד שוחקת.
 
למעלה