פשוט ג-א-ו-נ-י!
אולי אני כן יכול לשנות עולם
שינוי המציאות שלי משפיע על המציאות של אחרים!
יצאתי עם חברים שלי לסרט, ואז אני עוצר רגע, ומבין שאני לוקח דברים הרבה פחות רציני מהם. החלטתי להביע את מה שאני חושב, ובחרתי בהקצנה לעשות את זה. פשוט מושלם! 00:00 הם מחליטים עם סרט לבחור (אחרי שאזלו הכרטיסים לראשון), ועכשיו זה הדבר -הכי- חשוב בעולם! חזון אחרית הימים הגיע בגלל שאנחנו לא מצליחים לבחור סרט.. אז כל אחד בתורו הקצנתי את הכעס שלהם כלפי הסביבה וגרמתי להם להבין כמה בעצם זה מגוחך לכעוס על כזה דבר שטוטי!
זה ממש ממש עבד יופי! במקום הכעס בא החיוך המופלא של חבר שלי, ופתאום דברים התחילו קצת יותר להסתדר.. והכל נסגר ואנשים פחות כעסו
כמובן שהבנתי מייד את כוח ההקצנה שראיתי בשרשור במקום אחר (פיני היה בעל השרשור), הבנתי שעשיתי בדיוק את אותו דבר. אז החלטתי לאמץ את "טכניקת ההקצנה" החדשה שלמדתי, ועכשיו אני מחכה לשופט החמוד שיופיע -- לי יש נשק חדש ומגניב!
כמובן שהנשק עובד במציאות מול כעס של אנשים!
ד"א -- אני סבור יותר מתמיד שאנשים חושבים שהם הכי חשובים בעולם, והם לא מוכנים לראות חצי מטר קדימה ממה שהם חושבים עליו ברגע של כעס --> חזון אחרית הימים אם מה שהם רוצים/מחפשים לא יתקיים! הקצנה של אותו כעס גורמת להם להרגיש מגוכחים ולשים בפרופורציות דברים. טרלהלהלה -- אני מרגיש במשחק מחשב
סליחה אם קצת לא מסודר ומבולגן, 4:30 לפנות בוקר ואני עייף מת
לילה טובה! 
אולי אני כן יכול לשנות עולם