פשוט ג-א-ו-נ-י!

שלום לכולם וערב טוב.......

כתבת יפה מאוד מר כושר. ועכשיו אני הולך לנסות את זה על השכנה השמנה שלי ורדה, זאת שצועקת ומרביצה לבעלה מחלוף. אם גם אני מקבל מכות,אתה תהיה אשם! ערב טוב גם לגיברת מנהלת של הפורום הנחמד הזה. כפרה עליך,ככה אני כותב מפני שאני נורא פוחד מהשכנה השמנה שלי, ומחפש פתרון לבעיה.
 
ברוך הבא לפורום ../images/Emo39.gif

לא הבנתי מה בדיוק הבעייה עם השכנה שלך
 

keoser

New member
גם אני אשמח לדעת! ../images/Emo24.gif ../images/Emo13.gif

אולי נחשוב על דרך אחרת לעזור?
 

Catty

New member
מה שמזכיר לי... :)

שממש לא מזמן עבדתי על משהו עם חברים. לפני זה ממש הייתי בטוחה שבטח נתווכח המון, כמו תמיד כשיש עבודה קבוצתית. אז הופתעתי לראות, כמה בעצם הם בגרו, באמת לא התווכחו, נתנו לכל אחד את המרחב שלו לרעיונות שלו ונתנו לו לבצען. זה באמת היה נורא נעים לעבוד כך.
 
למעלה