פרק 22 - צפיה נעימה

Maldini Girl

New member
בוז ../images/Emo31.gif

זה שאת לא אוהבת את אוהד זו לא סיבה לקרוא לו "נעל בית" ועוד לכעוס כשעל המתמודדת המועדפת שלך אומרים דברים רעים.ויש לי דברים רעים להגיד עליה.
 

pink81

New member
הוא נעל בית וחצי,וגם בכיין

ממש כוסית, ומי כועס? מי בכלל אמר לך לא להגיד משהו תגידי מה שאת רוצה על מי שאת רוצה,מה זה לא כפת לי חחח
 

Maldini Girl

New member
../images/Emo31.gif

בעיני זה הסמיילי הכי מעליב בתפוז, הוא פשוט אומר "בוז" וזה מה שיש לי לומר על הצורה בה את מדברת לאנשים.בין אם לקוראי הפורום ובין אם על המתמודדים.
 

השרדות10

New member
Maldini אל תגידי לאנשים מה להגיד

זה ממש גסות רוח מצידך.ואת עוד כותבת "בוז-בעיני זה הסמיילי הכי מעליב בתפוז" ואז עוד מטיפה למישהו אחר על איך הוא מדבר? את לא משטרת התנועה פה,וזה פורום חופשי,אל תפריעי לאנשים אחרים להתבטא,כמו שאת לא רוצה שיפריעו לך (למרות שאת מתבטאת בעצמך בגסות) , איך בדיוק היא "מדברת לקוראי הפורום"?? מה את מקשקשת? היא אחת מהותיקים פה,אני מאד נהנית לקרוא אותה,והיא מדברת יפה מאד עם כולם.את כתבת פה הודעה וחצי בסך הכל והתחלת להתנפל על אנשים ולנסות להפריע לפורום. קוראים לזה "טרול",וזה בשבילך|
 

השרדות10

New member
לטרולית Maldini ,בואי תחליפי עוד כמה כינויים

ותמשיכי לקלל,העיקר שמוחקים את ההודעות שלך :)
 
מסכימה אתך לגמרי !!

לפני שבועיים : גב עדיין היה הכי בעיניי : ברגע, שהוא הציע "בטוב-לבו" לאירית ושונית שמבחינתו הן יכולות להדיח את נטלי , גיליתי סדקים באישיות של גב , שלא אהבתי . ושבוע אחרי : הוא יצא עם שונית לאי הגלות : לכשעצמו לא טוב אבל סביל : אבל להתעלם מנטלי באופן בוטה ?? מאד לא אהבתי . ובנוסף לומר ליניב שהשבועה שלו על ילדיו : היא , שום כלום ?? באיזו-זכות ? ובפרק הזה : משימת הפרס + מועצת השבט : ממש-דוחה !! גב , אתה כזה אפס ,מניאק ודביל !!!!!
 

קפצילי

New member
גם לי ירד מגב.... ../images/Emo10.gif

הוא ממש איכזב עם ההתנהגות שלו כלפי נטלי בשני הפרקים האחרונים.
 

DC124

New member
מסכימה.היה הפייבוריט שלי אבל עכשיו אני לא

יכולה להסתכל עליו כבר :/ סתם יצא בן אדם קטן. בהתחלה חשבתי שהוא בסדר והוא רוצה לשמור על עצמו ,וזה משחק וזה לגיטימי לגמרי.. והבנתי מה קו המחשבה שלו. אבל כל התתנהלות שלו עם נטלי הייתה כ"כ מגעילה ואפילו דיי משפילה שממש ירד לי ממנו. יש צורה לעשות דברים והוא יכל להתנסח בדרך יותר עדינה ומכובדת...אפילו אם שמים את כל ה"רגשות" של נטלי כלפיו בצד פשוט לא מתנהגים ככה לחבר בברית שלך..לא לשתף אותו בהחלטות, לצרף מי שהוא רוצה לברית, להשפיל (וזה כן היה משפיל) אותו באתגר ועוד לשאול אותו אם הוא נהנה ממה שהוא קיבל כשברור לכולם שלא...ומה זה השטויות האלה "רציתי להסיט ממך את האש"?, ולמה מרוחן לא?? ועוד יש לו את החוצפה לבוא ולאיים ולצעוק על זה שהיא כועסת שהוא לא משתף אותה..זה מצחיק במיוחד אחרי שרואים את אתי מתהפכת על שונית מאותה סיבה..והיא עוד רק חושדת. אף פעם לא אהבתי את נטלי..היא סתמית לגמרי בעיניי אבל ממש התאכזבתי מגב. השתן עלה לו לראש. הבן אדם פשוט רוצה לצאת נחמד כלפי כולם וכנראה לא היתה לו בעיה שזה יקרה על חשבון חברה בברית שלו שאולי לא עשתה הרבה אבל בהחלט שמרה ותמכה עליו ואפילו רבה עם השבט המקורי שלה בגללו נכון שיש עריכה ויש דברים שאנחנו אולי לא יודעים וקיים מצב שהיא פשוט עלתה לו על העצבים ונמאס לו ממנה אבל לא יפה לקום יום אחד בבוקר להחליט שנמאס לך ממישהו ולהתנער ככה מבן אדם ועוד בכזו דרך של "היא חושבת שהיא בגן" "אלה היו אחלה תפוחים" "לא היינו מסתדרים בחוץ בכלל" עם חיוך ענק על הפרצוף.. על אחת כמה וכמה כשאתה יודע שהוא מרגיש כלפיך רגשות חיוביים.. חבל. ואגב הוא כן בגד בה ברגע שאמר לשונית שרוחן בעד אירית ואין לו מילה ישירה עם נטלי..הוא רק עידן את זה במקום להגיד "ברגע שניהיה חמישיה אין לי בעיה שתעיפו את נטלי" ומי שחושב אחרת עובד על עצמו מחזיקה אצבעות לברית בנות. אני חדשה פה אגב אז...שלום :)
 

ny22

New member
מנהל
מסכנה אירית....

די ריחמתי עליה במשימה עם החול... גיא לא יכול היה לשאול אותה אם היא רוצה לפרוש מהמשימה?
 

דקל69

New member
לא שמעתי שמישהו נהרג/נחנק בגלל מעט חול,

להזכירך היא נמצאת בהשרדות וזאת לא אחת מהמשימות היותר קשות או מכאיבות פיסית. אחר יטען שהוא רגיש לקורה והשלישי שהוא אלרגי למים וכולם יוותרו על המשימות. גיא ראה שזה פינוק בגלל שגב' אירית חלילה לא רגכילה להשתכשכך בחול (שלא נאמר בוץ) ואפילו לא מנסה לחלץ את עצמה אז לא הציע לה ויתור על המשימה.
 

mmeny

New member
סתם עושה הרבה רעש ורוצה הרבה צומי

אפשר לחשוב,אז קשה לה קצת בחול. לדעתי אם היא באמת הייתה רוצה היא יכלה לצאת מהחול ולא לסיים אחרונה,אבל אז מה יהיה עם הצומי......
 

חגי

New member
התקרבות גב לשונית- רווח כפול

התקרבות גב לשונית מביאה לו סימפטייה נוספת מבחורה שאיבדה בהדחה האחרונה את ה"גבר" שלה. בכך שם גב את עצמו במקומו של אוהד ומרוויח מיידית את הסיכוי שיקבל תמיכה ממנה. בנוסף הוא יוצר פה את קרב החתולות - אישיו שממוקדת בו אמוציות וכצפוי נטלי ממהרת להפוך את שונית למועמדת "טבעית". קרב כזה ישחק לידיו בכל מקרה. אם זו תודח ואם זו......
 

דקל69

New member
בהחלט. אם שונית תודח ע"י ארגון של נטלי

וגב לא יצביע נגדה כך קולה במושבעים מובטח לגב, שונית אף הלכה רחוק בהתקרבות לגב ולא סיפרה לאירית בת בריתה וחברתה על הרמז לחסינות כך שכרגע היא בוטחת ונאמנה לגב יותר מלכולם.
 
ברור ששונית "הטובה" עכשיו שפוטה של גב !!

לאורך כל המשחק הסתומה הזדנבה אחרי אחרי "החזקים" בעיניה : 1) לירון . 2) אירית . 3) גב. שום תזוזה "המתוקה" הזאת לא עשתה לבד. אגב , לעולם אף-אחד מהנגררים : לא זכה במיליון .......שונית = תלותיות חסרת-הבנה !
 

inusha

New member
למה לא? נעמה זכתה בגלל ההזנבות.

ומה קרה ללולו בווילת המושבעים? איבד את הצפון לגמרי, אז הדיחו אותך מה קרה ... תהנה בווילה ותרגע.
)
 
נעמה מכשפה ומרשעת , אבל :

דבר ראשון היא פעלה בערמומיות : ידעה להפעיל אנשים : אפילו את דן היא סובבה על האצבע הקטנה שלה והפעילה אותו כרצונה 1) העיפה את ויקה 2) איימה עליו לקחת אותו לספינה , בינתיים רמזה לו שמרינה לא-אמינה (בזמן שהיא הייתה יותר בוגדנית מכל שורד אחר ) משכה אש לכיוונו של דן (בשמה האחרונה שהוא ניצח ובזאת שלפניה, כמובן בלי-קשר למציאות שהיא פשוט לא יכלה לזכור [את הסימנים] במשימה שדרשה תכנון וזיכרון !! ובמשימה עם נועם כמובן האשימה את דן שהפסידה בגללו ויצרה אמפתיה בלבו של נועם שכמובן לכל מי שראה את זה מהצד ,לא היה לה שום סיכוי לחסום את האחרים ולנצח אף-אחד : הרי לדן הייתה דרך ברורה ואילו לנעמה לא היה סיכוי בעליל . ובסופו של דבר המזל שיחק לה ודן שחט תרנגולת לרעתו , וכמובן נעמה האכזרית (תיזכרו עד כמה היא צחקה על אנשים והייתה מרשעת ) שיחקה אותה רחמנית גדולה והביאה את העניין "הכאוב" במועצת-השבט ובפרט לעידן קפון הנחיתי והנקמן . ותוסיפו את האש שהיא שלחה לכיוון מרינה וקיבלה כמובן נקודות זכות נוספות מחבורת המושבעים הצדקניים לכאורה והקטנוניים למעשה ! הדגיש שהדרך של נעמה דוחה , מגעילה ונוראית והיא לא מודל לחיקוי בשום-אופן : למרות הזכייה במיליון !!! כי למרות שזה משחק , דרך כזו איומה : אומרת בוודאי על האדם שבך !!! אגב היא הייתה חיה רעה גם בלא מעט משימות , על-כן : נגררת ומזדנבת היא ממש לא !! דברים אחרים : היא-כן !
 

mmeny

New member
נכון+העונה הראשונה הייתה מכורה

נעמה לא הייתה בובה,היא ומרינה דיי שלטו בשבט. חוץ מזה בעונה הראשונה ההפקה עשתה קרקס,עזרו למתחרים,חילקו סנדויצ'ים למתחרים (שחס וחלילה אף אחד לא יהיה רעב ויפרוש). השבט של דן,נועם ומרינה הצטלם יותר טוב בעיני ההפקה,אבל לשבט השני היה רוב באיחוד -אז החליטו לשלוח את השבט השני הבייתה באתגרים מכורים מראש. וחוץ מזה ההפקה הורתה לאף אחד לא להצביע לדן-ככה שהוא קיבל 0 קולות בגמר-למרות שהיה צריך לזכות
 
למעלה