נעמה מכשפה ומרשעת , אבל :
דבר ראשון היא פעלה בערמומיות : ידעה להפעיל אנשים : אפילו את דן היא סובבה על האצבע הקטנה שלה והפעילה אותו כרצונה 1) העיפה את ויקה 2) איימה עליו לקחת אותו לספינה , בינתיים רמזה לו שמרינה לא-אמינה (בזמן שהיא הייתה יותר בוגדנית מכל שורד אחר ) משכה אש לכיוונו של דן (בשמה האחרונה שהוא ניצח ובזאת שלפניה, כמובן בלי-קשר למציאות שהיא פשוט לא יכלה לזכור [את הסימנים] במשימה שדרשה תכנון וזיכרון !! ובמשימה עם נועם כמובן האשימה את דן שהפסידה בגללו ויצרה אמפתיה בלבו של נועם שכמובן לכל מי שראה את זה מהצד ,לא היה לה שום סיכוי לחסום את האחרים ולנצח אף-אחד : הרי לדן הייתה דרך ברורה ואילו לנעמה לא היה סיכוי בעליל . ובסופו של דבר המזל שיחק לה ודן שחט תרנגולת לרעתו , וכמובן נעמה האכזרית (תיזכרו עד כמה היא צחקה על אנשים והייתה מרשעת ) שיחקה אותה רחמנית גדולה והביאה את העניין "הכאוב" במועצת-השבט ובפרט לעידן קפון הנחיתי והנקמן . ותוסיפו את האש שהיא שלחה לכיוון מרינה וקיבלה כמובן נקודות זכות נוספות מחבורת המושבעים הצדקניים לכאורה והקטנוניים למעשה ! הדגיש שהדרך של נעמה דוחה , מגעילה ונוראית והיא לא מודל לחיקוי בשום-אופן : למרות הזכייה במיליון !!! כי למרות שזה משחק , דרך כזו איומה : אומרת בוודאי על האדם שבך !!! אגב היא הייתה חיה רעה גם בלא מעט משימות , על-כן : נגררת ומזדנבת היא ממש לא !! דברים אחרים : היא-כן !