פרץ מנצל תפקידו לצרכים פוליטיים

פרץ מנצל תפקידו לצרכים פוליטיים

פרץ מנצל תפקידו לצרכים פוליטיים
נכתב ע"י: רונן ליבוביץ

לאחר ששר הביטחון הודיע כי ברצונו לפנות מאחזים לא חוקיים, יצאו נגדו חברי כנסת משמאל ומימין * ח"כ גלאון: "אלו דיבורים ריקים מתוכן ומטרתם הישרדות פוליטית"

שר הביטחון ויו"ר מפלגת העבודה, עמיר פרץ, סופג ביקורת קשה בעקבות הנחייתו לצה"ל לפנות מאחזים ביהודה ושומרון. הביקורת הועלתה הן מצד אנשי ימין והן מצד בכירים בשמאל. יו"ר ישראל בינתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, השוהה בחו"ל, ביקר בחריפות את פרץ ואמר כי פרץ פועל ממניעים אישים, במטרה לטרפד את כניסת ישראל ביתנו לממשלה.

ח"כ עתניאל שנלר (קדימה), מי שהיה ראש מועצת יש"ע ועובד בשיתוף פעולה קרוב עם ראש הממשלה, אהוד אולמרט, מגנה בחריפות את תוכניתו של פרץ. בשיחה עם Nfc מבהיר ח"כ שנלר מי בעל הבית האמיתי, כדבריו. "יש החלטה עקרונית שמדינת ישראל תצעד בדרך של הבנה והסכמה עם המתיישבים ולא תפעל באופן חד-צדדי. במשך חודשים ארוכים עברנו ממקום למקום ביהודה ושומרון ובחנו את הצד החוקי של המשמעויות על-מנת להסדיר את העניין להסיר את המאחז ממקומו שלא באמצעים אלימים".

שנלר אמר עוד, כי "כרגע שר הביטחון רוצה להיכנס בכוח. לא ניתן לו שיצליח. אין ספק שהתוכנית קשורה להתנהלות של קדימה מול ישראל ביתנו והאפשרות שאביגדור ליברמן ייכנס לממשלה. צריך לזכור שאנו לא נמצאים במצב שלפני המלחמה. צה"ל עסוק בשיקום ועכשיו מנחה שר הביטחון שהצבא יעסוק ויילחם היהודים. הוא מנסה להוכיח שיש לו מדיניות ביהודה ושומרון אך יש לזכור שהוא לא קובע מדיניות".

שנלר הוסיף: "כאשר הצטרפתי למפלגת קדימה, אחרי הרבה שיחות עם אריק שרון ואהוד אולמרט, היתה הבנה שהעיקרון המוביל הוא שלא הולכים לכופף ידיים. לא ניתן לפרץ להרוס את ההבנה הזו. פרץ מנסה להוכיח שהוא אדם חזק אך אדם חזק לא זקוק לכוח. אדם חזק באמת יכול להידבר ולהשיג את מטרות ואדם חלש משתמש בכוח. הוא אדם חלש".

"פרץ נשאב למלכודת מאוד לא חכמה"


יו"ר סיעת ישראל ביתנו, ח"כ אסתרינה טרטמן אמרה ל- Nfc: "אני מתפלאת על עמיר פרץ שהוא נשאב למלכודת מאוד לא חכמה. הוא מנסה לפתור את הבעיות שלו בתוך מפלגתו על הגב של עם ישראל. אמירה כזו לא תעכב בעד ישראל ביתנו מלפעול בתנאי כזה או אחר עם הממשלה".

עוד אמרה כי "יש הסכמה בקדימה שכל מהלך שכזה בעתיד ייעשה בהידברות עם המתנחלים. תמוה בעיני ששר הביטחון יוצא בהצהרה בניגוד לעמדתו של ראש ממשלה. הרי שר הביטחון לא יוכל להעביר החלטה בממשלה בדעת יחיד".

"פרץ מבזה את שלטון החוק"


גם בשמאל מתקיפים את שר הביטחון: יו"ר סיעת מרצ, ח"כ זהבה גלאון, אמרה כי פרץ מבזה את שלטון החוק בשימוש הפוליטי הציני שהוא עושה במאחזים הבלתי-חוקיים. "כל שנחוץ לפינוי המאחזים הוא הוראה של השר לפנותם לאלתר. מדוע הוא לא עשה זאת עד עכשיו? עושה רושם שפרץ עושה שריר". עוד אמרה כי "אלו דיבורים ריקים מתוכן ומטרתם הישרדות פוליטית".

עודכן ב- 13/10/2006 20:59:00
 
שר הבטחון חייב להתפטר

איך אתה מסוגל להרדם בלילה אחרי מה שגרמת לעשרות משפחות במלחמת לבנון, הרי אין לך מושג בביטחון איך אתה יכולת לקבל עליך תפקיד כל כך אחראי מדובר בבטחון המדינה, היות וכך אני כאזרח אומר פוליטקאי שאינו יודע מה זה אחריות אין לו מקום בממשלה . לכן אין מנוס מקומך הוא במקרה הטוב הוא בהסתדרות, במקרה הפחות טוב זה מפעל קטן. עמוס כחלון אזרח מודאג
 

pgprince

New member
רק בישראל יו"ר ועד העובדים

ללא השכלה אקדמאית יכול להתמנות לתפקדי כל כך בכיר..
 

shy-1

New member
דווקא מהמשכילים אני הכי פוחד, הנזק

שלהם לעם, יכול להיות אדירבהרבה(גם כשרי אוצר לדוגמה).
 
למעלה