פרעות ברכוש באל- פונדוק

indior

New member
אתה לא "איש שלום"

אלא מחרחר ומסית . אתה חלק ממיעוט הרוצה לשלוט על הרוב , קשה לך ולשכמותך לקבל את מרות הרוב לכן אתם מאימים עם מעוז השן "בית המשפח העליון לצדק " שהחליט לחלט לו זכויות לא לו , כמו להתערב במדיניות לכפות ולהתערב במהלכים צבאיים , לשמוע אזרחים מישות עוינת , זה גם לא מרתיע אותך , דרך אגב , מה עם הלינצאים משפרעם , מדוע הם לא עומדים למשפט ? כי זה יסכן מישהו ? מדוע בכפר ראמה המשטרה לא כבשה את הכפר ? מה קורה עם ניסו שחם ,זה מהמשטרה שקרא לשבור למתישבים ראשים וגולגלות זה מהעקירה של גוש קטיף שהיה השפ"צ של שדרות ועוטף עזה , מה קרה היום במחסום קלנדיה ? נשות ווטש העבירו אקדח לפלשתיני שירה בחילים ? מה קורה עם אותם שמאלנים שיחד עם פלשתינים עוקרים שתילים באיתמר ? יש כיתבי אישום או שוחררו מחוסר עיניין לציבור ?כמו מה שקרוה בבלעין מידיי יום שישי כאשר אתם האנרכיסיתים פועלים עם מחבלים כנגד מוסדות השילטון ? מה עם הבן של מהרש"ק פוליטרוק הפלמ"ח שצולם עם מסור גודע עץ בהתישבות באיו"ש ? זה מותר לפי "תורתך " נכון ? דרך אגב שמעתי כי רוצים לנטוש את כרם שלום שהיה הבסיס לגרוש גוש קטיף ,מה קרה האידיאולוגיה תמה בכרם שלום ? השמוצים לא מסוגלים לעמוד תחת ברד הפצמרים שאחיהם שולחים להם ? מה שגוש קטיף חטף מידיי יום ביומו ולא בכה בדמעות בואו הצילו אותי . כמה תושבים נשארו שם בכרם שלום ? מדוע הוצתה עוד הפעם מכונית השייכת ליהודים בפקיעין ? אולי היתה אנטנה סלולרית בתוך המכונית ? די לטמון את הראש כבת יענה . אני מציב לך עובדות חד משמעיות אבל מה לעשות אתה מנסה להחליק אותם ולא להתיחס אליהם ,אולי בגלל שקשה לך ? או שלא קבלת תדרוך עבור שאלות אלו , אל אילו הסכמים אתה מדבר ? אבו מאזן לא סופר את המדינה מסנטים , רק הדיו שלא התיבשה על אנאפוליס הוא כבר הצהיר יחד עם סלאם פיאד כי הפלשתינים לא יכירו בישראל כמדינת העם היהודי אף פעם , נו פרטנר נפלא מצאת , על איזה שלום עם מצרים אתה מדבר ? על שלום שממצרים מוברח אמל"ח לרצועה ? על איזה שלום אתה מדבר עם ירדן ? כיום המלך רוצה לבחון מחדש את "הסכם השלום" ויש לו עוד דרישות של אדמות מהמדינה , נו הסכמי שלום חמים אש נחתמו כאן . אמרתי לך שאתה צבוע , אז רשמתי לך כמה עובדות כאן , תמשיך לבכות כי מקללים אותך , זאת הרי המנטרה שלך ושל המחנה העלוב והמתפורר שאתה בו .
 

raanans

New member
כולם בני אדם

אישלום - המתנחלים הם בני אדם כמו כל אחד אחר. חלקם פנאטים קנאים וגיזענים, וחלקם בני אדם טובים. מספיק לעשות דימוניזציה לקבוצה אתנית של 440000 איש.
 

indior

New member
אכן כולנו בני אדם

אבל מה לעשות קשה לענות לטענות שהעלתי כאן ! מה קרה התשובות חורכות את לשונכם ?קשה לכם ? הרי לחרף ולקלל אתם מומחים . זה לא בשמים אז אכתוב אותן עוד פעם 1 - מה עם הלינצאים משפרעם ? מתי יועמדו לדין ? 2- מה עם כוחות היס"מ שפתחו ראשים בעמונה , כפר דרום ? 3- מה קורה עם כוחות הריאקציה השמאלנים עם מהומות בילעין ? 4- מה קרה שנשרפה עוד פעם מכונית של יהודים בפקיעין ? 5- מה קורה עם פורעי הכפר ראמה ? 6- מה קורה עם ניסו שחם זה שאמר לשיבור להם ידיים ,רגלים ולפתוח להם ראשים ! ? 7 - מה קורה עם כוחות הריאקציה השמאלנים אשר יחד עם פלשתינים עוקרים נטיעות בישוב איתמר ? 8 - מה עם רוכב הטרקטורון מערב א-שיבלי ? זה לא דמוניזציה זה דבר שאתם שם בשמאל לא מוכנים להתעמת עימו ,אתם עדיין סומכים על כוחו הנחלש של משפח הצדק העליון והשופטים המאימים לגדוע ידיים היושבים בירושלים !
 

motyka

New member
שאלות מעניינות וחד-צדדיות

1. הרוצח משפרעם אינו בר-העמדה לדין 2. מתי יאסרו את אלו שפעלו נגד כוחות הבטחון בעמונה? 3. כוחות השמאל מנסים לשמור על הצדק בבלעין, מתי יפעלו כנגד יורי כדורי הגומי? 4-5. מה באמת קורה בפקיעין ובראמה? 6. היכן הוא היום? למה אינו מפכ"ל המשטרה? למה לא קיבל צל"ש על פעילות כנגד מפירי סדר? 7. אפשר קישור? 8. נהגי טרקטורונים חסרי אחריות יש בכל מקום אנשי השמאל יודעים כבר מזמן שבית המשפט נגדם ובעד הימין
 

indior

New member
תשובות עבורך

היות ואתה וחבריך לדעה לא מוכנים לענות על שאלותי (חבל ) אני אענה לכם על שלך 1 הרוצח משפרעם אינו בר העמדה לדין היות ואנשי שפרעם נטלו את החוק לידיהם ורצחו אותו ! תוך הפרת חוק המדינה ומשום מה אינם עומדים לדין על זאת !! (חומר למחשבה ) 2 מי היכה חברי כנסת בעמונה ואו פיצח את גולגלת ח"כ אפי איתם ? את אלו שנעצרו הן בהתנתקות והן בפרעותעמונה המדינה שפטה !! את קלגסי היס"מ המדינה לא מעמידה לדין ! 3 צדק בבילעין ? איזה צדק בדיוק מכובדי ? צדק בו האנרכיסטים מהשמאל שולטים בו או המדינה שחייבת להפסיק כל התפרעות פרועה .?כלומר דרך השמאל הינה זריית אנרכיה וחוסר חוק ? 4 נו באמת מה קרה בפקיעין וראמה ? כי אני מכיר את רשת הקשר המשטרתית מהזנקת הכוח של 3 השוטרים הראשוני לפקיעין עד לפרעות שנערכו שם !! נסה לסלף זאת 6 ניסו שחם היה ראוי להיות מסולק מהמשטרה ללא כבוד בדיוק כמו השוטרים מנהריה , שוטר אסור שיהייה קלגס ויקח את החוק לידיו , אם אתה מאמין בצידקת מעשיו של ניסו שחם אתה גם מצדיק את מעשיי השוטרים מנהריה , האם כן ? 7 קישור למה אתה רוצה ? 8 נושא ערב א שיבלי זאת התגרות מפורשת של בן מיעוטים בבני הדת היהודית ביום ביותר בשנה זה שאתה חסר דת לא מתירה לכל אנרכיסט להשתולל לו חופשי , יהודי שהיה עושה זאת באמצע הראמדן היה מבוצע בו לינץ !! חד משמעית . הצחקת אותי עם המשפט האחרון שלך !! אבל צבועי השמאל עם דמעות הקוזק הנגזל תמיד היו לצד אויבי המדינה מאז ותמיד .
 

motyka

New member
מה בדיוק הבעיה בשפרעם?

בא עריק מצה"ל, רצח ארבעה מנוסעי האוטובוס ופצע תשעה. במהלך ההשתלטות עליו וההתגוננות מפניו - מת. למה צריך להעמיד מישהו לדין?
 

masorti

New member
"במהלך ההשתלטות עליו וההתגוננות מפניו"??

האיש היה כבר כפות ואזוק ומנוטרל לגמרי כשעשו בו לינץ'. אלמלא היה מדובר בערבים, כבר מזמן היו מעמידים לדין את מבצעי הלינץ'.
 

indior

New member
נכון בא עריק מצה"ל ירה לכל עבר

מדוע לא יודעים , אולי איזו פרובוקציה של נוסע באוטובוס , ואז כאשר שוטרי משטרת ישראל ענדו על ידיו אזיקים והפרידו אותו מהרובה רק אז באו התושבים האמיצים של שפרעם ורצחו אותו בדם קר אז אתם גברים שם בשפרעם ? בואו תעמדו לדין בבית המשפט נראה אותכם גברים ? אתם פחדנים ומוגי לב בסך הכל , רוצחים שפלים ובזויים .
 

motyka

New member
יש רק בעיה קטנה אחת

אין הוכחות כנגד אף אחד מאלו שנחשדו ולכן אין טעם להעמיד לדין כי לא תהיה הרשעה
 

indior

New member
וכן , גם אין כל הוכחות

כי נתן זאדה ירה לכל עבר ורצח את תושבי שפרעם באוטובוס באותה נימה וטון ניתן לומר כי ערבי משפרעם ניסה לחטוף את נישקו של החייל ולכן הוא ירה לכל עבר להגן על עצמו . הגיע הזמן להפסיק את עצימת העיניים שלכם . תמשיכו לעצום עיניים אתם תתיבשו בדיוק כמו תושבי פקיעין . האם מובן ?
 

motyka

New member
נכון, אין הוכחה שהוא היה בשפרעם

ייתכן ובכלל לא הגיע לשפרעם והוא מטייל במרחבי ישראל
 

motyka

New member
פורעי עמונה הועמדו לדין?

מתי והיכן? מי מהם נמק בכלא על התגרות בכוחות החוק?
 

motyka

New member
לשוטר אכן אסור להיות קלגס

זו טענתם של אנשי פקיעין ובילעין
 

אישלום

New member
בהחלט כולם בני אדם

ובכל זאת יש מקום להכללות. בתנאי שהן לא על רקע גזעני אלא על רקע עינייני. למשל, כשהעולם מתייחס לסודאן (לפחות להלכה...) כאל מדינה מצורעת, בגלל רצח עם שמתבצע בה, זה לא אומר שאין בסודאן אנשים טובים, שהרי כמו שאמרת - כולם בני אדם ובכל קבוצת בני אדם תמצא מכל הסוגים. במה שנוגע להשתוללות המתנחלים בשטחים, יש מקום להכללות. ראשית - בגלל שיש לדברים בסיס ותיעוד. שנית - בגלל שהמתנחלים ככלל, והנהגתם בפרט לא פועלים נגד התופעה ! כשצהל פועל נגד מחבלים ונהרגים בשוגג אזרחים, גם כשהעולם מגנה, אנחנו לפחות משתדלים שתהיה חקירה עד כמה הפגיעה באזרחים הייתה תוך לחימה או נסיון לפגוע במחבלים, או אולי הייתה כאן סתם רשלנות. אלמלא זה היה כך, כבר מזמן היינו נחשבים למצורעים של העולם. במלים אחרות - המתנחלים, כקבוצה חברתית לא מגנים פגיעה בכוונה תחילה בחפים מפשע, ובעיקר לא פועלים כדי למנוע את התופעה. אין לי ספק שלא כל המתנחלים משתוללים, ואפילו לא רובם, אלא שהנורמה היא שאם בא לך אז מותר. ולכן יש מקום להכללות ולגינוי המתנחלים ככאלה.
 

אישלום

New member
הבאת רשימה, פרי הדימיון הפרוע שלך

על כל מעשה פלילי של ערבים נגד מתנחלים אפשר להציב רשימה של עשרות מעשים של פרעות מתנחלים נגד ערבים. העובדות הן - כשמתנחלים או חרדים מפרים חוק, לעתים רחוקות מאוד הם מועמדים לדין. כשערבים ירשראלים או תושבי השטחים מפרים חוק, לא רק שמעמידים אותם לדין אלא מפעילים נגדם אש חיה. אתה מבקש נאשמים בהתפרעויות אוקטובר? מוטב שתחפש אותם בין אותם שוטרים שירו בדם קר במפגינים. נכון, הפגינים עברו על החוק חלקם גם התפרעו, לא שמעתי על מתנחל אחד שנהרג בעשרות הפגנות והתפרעויות שקדמו לפינוי רצועת עזה, או פגיעה ולו הקלה ביותר במתנחל שהתפרע בשטחי הכבושים, עקר עצים ותקף עובדים חקלאיים אם במסיק זיתים ואם בכל עבודה אחרת. בקיצור - אתה ממציא לך שורה של 'עובדות' ומתעלם מהעובדות. השלום עם מצרים הוא שלום טוב יותר ממה שיש להרבה מדינות עם שכנותיהן, הוא הדין עם ירדן. מי שרוצה שלום חם שילך לסאונה, שלום הוא מעשה מדיני ששם קץ למלחמה וזה מה שצריך לשאוף אליו. אתה יכול להמשיך לקלל מכאן ועד הודעה חדשה. כל קורא יודע מה גורם למישהו לקלל במקום לנמק. חשבתי שאולי תלמד משהו, כנראה שטעיתי.
 

indior

New member
כאשר לא נוח לך

אתה לא עונה אבל כותב כי הרשימה היא פרי דמיוני , אז מברוק לך שאתה מסוגל להכנס למוחי . אני לא ממציא עובדות , את הבן של מהרש"ק תפסו וצילמו גודע עצים של מתישבים באיו"ש ויש עוד עדויות של הבאה לבית משפט של אנרכיסטים מהשמאל שכרתו עצי מתיבשים באיו"ש אבל אתה נתפס לאיצטלת הקוזק הנגזל , זאת הרמה שלכם שם בשמאל . בטח תגיד שגם זה היה רווי קללות .
 

אישלום

New member
כל הפרת חוק לא 'נוחה לי'

אין לי עניין להפוך רשימות של מעשים פליליים לתחרות בין יהודים לערבים,. בעיקרון - מעשים כאלו נעשים ע"י שני הצדדים. ובשני הצדדים יש מי שפועל מתוך מניעים אידיאולוגים או לפחות מעמידים פנים שאלה המניעים שלהם. ההבדל שעליו אני מתריע הוא היחס המפלה כלפי מי שאיננו יהודי. אז האצבע ממהרת ללחוץ על ההדק, והפגנות, עם פרעות או בלעדיהן כשהן מהצד הערבי מטופלות באגרסיביות שלא פעם עלתה בחיי אדם. בעוד שהפגנות כולל התפרעויות חמורות, כשהן באות מהצד היהודי מטופלות באיפוק פי כמה וכמה ( כמו שצריך לנהוג במדינה דמוקרטית, גם כלפי ערבים מפגינים וכלפי מיעוטים בכלל ).
 

indior

New member
לי יש בעיה עם כל הפרת חוק

הבעיה היא כי להפרת חוק ערבית בתחומי הקו הירוק מתיחסים ברכות ויד סלחנית כדי לא לעורר את מגזר ומאגר קבלני וזיפני הקולות בהצבעות . זה צולם הוקלט מכל זוית אפשרית . לכן יש את האתנן המשולם בצורה המתירה התפרעות ערבית שלוחת רסן במדינה החל מנהיגה ללא רישון ,מלווה בנהיגה פרועה תוך סימת קצוץ על החוק , ממשיך בבניה בלתי חוקית ואי תשלום מיסים .
 

עדכאן

New member
מה זה היה? בדיחה?

כל המחקרים מוכיחים שעבריינים ערבים נענשים בחומרה גדולה יותר מעבריינים יהודים, על אותן עבירות ! מאז אותן מהומות אוקטובר בהן השתמשה המשטרה באש חיה כדי לפזר הפגנות נורו למוות לפחות עוד שני ערבים רק בגלל שהיו ... ערבים ! סליחה, בשני המקרים היה חשד שהם עברו עבירת תנועה ! אף שאני מגיע לפעמים ליישובים ערבים, עיקר הנהיגה שלי היא במרכז, אם לדבר על נהיגה פרועה, אפשר להביא לך ממנה בלי סוף באזור המרכז. קבלני קולות וזיפני קולות נמצאו בין היהודים יותר מאשר בין הערבים, יותר מזה - לא אחת מתברר שכשהיו זיופים אצל הערבים, הם הוזמנו ע"י יהודים ! יחד עם זה, כמו שאמרתי, אין לי עניין בתחרות מי עבריין יותר גדול. מי שעברייין יש למצות איתו את הדין במידה שווה - ערבים כיהודים !
 

אישלום

New member
וותיקי הפורום יודעים שעדכאן ואישלום

משתמשים באותו מחשב, ולעתים מבלבלים את הניק שלהם, כשהם לא שמים לב שהשני נכנס בהיעדרם. התגובה האחרונה הייתה כמובן שלי - אישלום.
 
למעלה