פרסי נובל

Thats

New member
פרסי נובל

העובדה היא שאחרי שמונה שנים של אוסלו, אנו עדיין מתחננים בפני ערפאת שיקיים את הסעיפים הבסיסיים ביותר של הסכם אוסלו: פירוק הנשק מהאוכלוסיה ``האזרחית`` (כביכול) מאסר הטרוריסטים (חה חה חה) ועל הסגרת רוצחים הם כבר ויתרו מזמן. איפה נשמע שאחרי שמונה שנים עדיין רצים אחרי ערפאת כאילו הסכם אוסלו נחתם רק לפני שבועיים? וזאת אחרי שהאימפוטנטים האלה מסרו את כל יהודה ושומרון כמעט לשליטת הטרוריסטים? ביילין, בן עמי, רבין ושמעון פרס צריכים לקבל פרס נובל לטפשות בגין ניהול מו``מ כושל, פרס נובל לציניות בגין המצאתם ``קורבנות השלום``, פרס נובל להישגים צבאיים על הפיכת המטה הצה``לי למטה של כלבלבים שכל מה שבראש שלהם זה לשתות ויסקי לאור השקיעה בבתי מלון במקום להתכונן למלחמה הבאה, פרס נובל למדינאות יוצרת על השארת הרבונות הישראלית בהר הבית 3 מטר מתחת לאדמה, ופרס נובל לנאמנות למדינה ולעם שלהם על השחיטה שהובילו אותנו אליה. Thats all folks
 

hreuven2

New member
יש מושג חדש בתחום מקבלי הפרס

מקבלי פרס נובל בטעות שלא רוצים להחזירו.
 

hreuven2

New member
לא ניתנים לעיכול

תקועים בגרון לא לבלוע ולא להקיא
 
למעלה