פרורים שכאלה...
שעת בוקר מוקדמת, הבית ריק, רק השמש ממלאה את המטבח בו אני יושבת לבדי. ארוחת הבוקר הסתיימה לה, כולם הלכו לעיסוקיהם ורק אני עדיין ישובה והשולחן מלא בפרורי פרג כאלה שנשרו מהלחמניה הטריה. שמת לב כמה זמן אפשר להתעסק באיסוף הזה, של הפירורים? מרטיבים את קצה האצבע עם מעט רוק ואוספים פירור אחר פירור... גולשת במחשבות... אפופה משהוא... עוד פירור ועוד פירור... תמונות תמונות של נעם עולות בראשי, יש מין שקט כזה... שקט של בוקר, שקט של שלווה. האיסוף הזה של הפירורים הוא כמו מדיטציה רגועה... עוד פירור ועוד פירור ואני בוהה חושבת מחייכת לעצמי. מחשבות מחשבות... שעולות, כובשות זכרונות... והכל ... בגלל פירור. יום נפלא שיהיה לכם.
נקיטה
שעת בוקר מוקדמת, הבית ריק, רק השמש ממלאה את המטבח בו אני יושבת לבדי. ארוחת הבוקר הסתיימה לה, כולם הלכו לעיסוקיהם ורק אני עדיין ישובה והשולחן מלא בפרורי פרג כאלה שנשרו מהלחמניה הטריה. שמת לב כמה זמן אפשר להתעסק באיסוף הזה, של הפירורים? מרטיבים את קצה האצבע עם מעט רוק ואוספים פירור אחר פירור... גולשת במחשבות... אפופה משהוא... עוד פירור ועוד פירור... תמונות תמונות של נעם עולות בראשי, יש מין שקט כזה... שקט של בוקר, שקט של שלווה. האיסוף הזה של הפירורים הוא כמו מדיטציה רגועה... עוד פירור ועוד פירור ואני בוהה חושבת מחייכת לעצמי. מחשבות מחשבות... שעולות, כובשות זכרונות... והכל ... בגלל פירור. יום נפלא שיהיה לכם.