פרוייקט חדש ומגניב
.

Shusho

New member
פרוייקט חדש ומגניב ../images/Emo11.gif.

הקדמה.
מה? פרוייקט. פרוייקט? מה. נו, פרוייקט חדש. מגניב. וחדש. אז? ככה. והאדמה- נחה. טוב. מאוד. תשתקי כבר. טוב. מה אמרת על הפרוייקט? לא אמרתי. תגידי. בסדר.
הפרוייקט המגניב והחדש.
על מה הפרוייקט? על אופנה. דהההה... כל הפורום הזה זה אופנה בפיקסלים. נכון, אבל הפעם נתמקד בתקופות ואלמנטים
. מה? תפוח אדמה. אז ככה- פעם, מזמן מזמן, קסט העלתה פרוייקט (לא תחרות! פרוייקט!) חדש עם המון נושאים ותקופות שלא יצא לפועל. עכשיו, למה שלא ניישם אותו אנחנו?
למה לא באמת? אין סיבה! ולכן, נעשה פרוייקט מיוחד. על מה? שתקו שניה ותנו לי לדבר במקום לשאול כל הזמן שאלות
הפרוייקט יתמקד בתקופות זמן שונות, לאחר מכן גם בדברים שונים ומשונים אחרים. את הפרוייקט הנוכחי נתחיל ממש עכשיו, בנושא הראשון שבחרתי - תחילת תקופות הזמן. טוב, נתחיל מהאדם הקדמון? תסלחו לי אבל זה די משעמם. כולם יציירו משהו כמו הפלינסטונס. בחרתי משהו שהוא ה-ר-ב-ה יותר מסובך, אבל ה-ר-ב-ה יותר כיף ועם המון אפשרויות לבחירה.
נושא הדוליז לפרוייקט הנ"ל.
סבבה, את צודקת. איזו תקופה בחרת? בחרתי בתקופה יחסית מוקדמת, עוד מהמילניום הקודם. כשאני חושבת על זה עכשיו זה די מפגר להגיד את זה אבל לא משנה :| השנים בהן הנשים קיבלו את זכות ההצבעה, הרדיו נולד והחל לשדר, האוקיינוס האלנטי נחצה לראשונה, וכמובן, האירוע הגדול מכולם – שוק המסחר של אהר"ב, הבורסה, מתרסקת. נפילת הבורסה הגדולה. וכאלה. המורה שלי להיסטוריה היתה גאה בי אם היתה קוראת את זה. אני אשכרה זכרתי מה היה אז. שנות ה-20, בקיצור. 1920-1929. אממ... טוב. למה את חושבת שאני יודעת איך נראו הבגדים? לא סמכתי על זה, חיפשתי לכן תמונות וחומרים. תודה! בבקשה
אז איך בעצם נראו הבגדים אז? נשים בדיוק היו בקטע של פמיניזם. המחוך הלך לעזאזל, הגזרות הפכו לישרות, חשופות קצרות, ומה לא... שימו לב שיש המון דוגמאות על בדי שמלות. קפלים הם חלק נרחב מאוד באופנה, כדאי שתתחילו ללמוד לצייר אותם. נוצות היו אביזרי קישוט מאוד אופנתיים, והכובעים היו חלק בלתי נפרד מהתלבושת וההופעה. אמנם הן עשו בקבוקים בשיער וסלסלו אותו (למה היום זה ההפך? פן פן פן), אך גם גלגלו אותו לעיגול גדול והכניסו מתחת לכובעים. הגברים? הם פחות מעניינים. חליפות ישרות גזרה, אפורות בדרך כלל. הצבעים של בגדי הנשים היו דווקא מגוונים, אמנם לא חיים מאוד ולא מאוד צ1מ+ שכc|לה אבל לא היו מתים לגמרי. שימו לב לשילובי הצבעים. וואו, איזה יופי! אני רוצה לצייר ולפרסם את הדולי שלי! שמחה שהחלטת להשתתף! את הדוליז מפרסמים בגלריה שנפתחה במיוחד בשביל הפרוייקט הנ"ל. כמו כן, יפתחו גלריות לכל הפוייקטים הבאים. אז... רגע. זו לא תחרות? לא! ולכן מותר ואפילו רצוי לפרסם את הדוליז בשדח"ם ולקבל תגובות. אין זוכות, רק משתתפות והמון כיף ואתגר. אההההההה! מה קרה?
באמצע המשפט החתולה שלי באה ונשכה אותי
אבוי, אני ילדה מוכה פה. טוב :| כן. בהחלט. אז מה התחלת להגיד קודם? אה... אממ.. אע. אהה! נזכרתי! מכיוון שזו לא תחרות – אין הגבלות. משתמשים באיזה בייס שרוצים, ובאיזו פלטה שרוצים. רק מה – כשמפרסמים בגלריה יש לכתוב של מי הדולי ומאיפה הבייס בכותרת. סבבה
. אני רצה לצייר לי דולי מגניבה וחדשה לפרוייקט!
בהצלחה!
 

Moreiro

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo121.gif

אני אנסה
אבל לא נראה לי שאני אצליח :|
 

Shusho

New member
אתרים.

פה. והצעה שלי - חפשו בגוגל תמונות ע"פ מילות מפתח fashion. history, 1920, 20' וכו'. גם אתרים אפשר לחפש, יש המונים לדעתי.
 
למעלה