פרה אמפ
חג שמח, יש לי כרטיס EMU 0404 וקונדנסר B1 ורציתי ללשקנות פרה אמפ טוב בסביבות ה-2000 שקל קיבלתי המלצה על TrackMaster Pro קישור: http://www.sontronics.co.il/focusritepre.html יש למישהו המלצות או נסיון כושל עם חברה זו או מכשיר זה? והאם יש המלצות למכשירים/ חברות נוספות המתאימות לתנאים ולציוד המצורף..
חג שמח, יש לי כרטיס EMU 0404 וקונדנסר B1 ורציתי ללשקנות פרה אמפ טוב בסביבות ה-2000 שקל קיבלתי המלצה על TrackMaster Pro קישור: http://www.sontronics.co.il/focusritepre.html יש למישהו המלצות או נסיון כושל עם חברה זו או מכשיר זה? והאם יש המלצות למכשירים/ חברות נוספות המתאימות לתנאים ולציוד המצורף..