פראיירים !!!

וימבמבם ובמבליק וטנדר..

פעם ישבתי באוטובוס מאחורי חייל שהסביר לחברה שלו את השפה הירושלמית, בטח היו עוד כמה. התפלאתי איזו בורה היא שלא מכירה את המילים האלה ../images/Emo3.gif.
 

uri80

New member
עכשיו את מדברת.

וים. וקולה קרה. ובירה. ואולי עוד כמה דברים. קיץ לעזאזל, קיץ.
 
איך מתאים לי עכשיו אבטיח

אדום אדום, בלי הרבה גרעינים, חתוך טוב בלי שאריות מהלבן שמסביב ומתוק כמו האבטיחים של פעם. ושלא יהיה קמחי. כמה דרישות יש לי ../images/Emo13.gif
 
אני אוכל כל פעם שאני עובד

סטייקים, פרגיות, מג`דרה, ירקות מאודים ובעיקר אבטיח. אה וגם פנקייק עם גלידה וקצפת ! תקנא
 

דסדס

New member
מאוד בריא

אני בטוחה שהבדיקות דם שלך תקינות לחלוטין (או שלא) אבל מה שלא ברור לי, זה למה בפורום הזה שזה לא פורום תזונה כולנו צריכים לדעת מה התפריט שלך.
 

uri80

New member
צ'ונט, צ'ולנט, טשולנט או מה שאתה רוצה - עלי.

ואני אישית בכלל מעדיף חמין. (שוב, התחרפנת? שרב בחוץ. מה עובר על אנשים כאן?)
 
למעלה