פעם היה פורום

פעם היה פורום

פסיכומטרי בתפוז. תלמידים ממכונים שונים היו פונים בשאלות ונענים ע"י מדריכים ממכונים שונים ותלמידים אחרים. גם אני כתבתי בפורום הזה, למרות שאין לי אפילו זמן לעצמי. כמו בתחומים אחרים בחיים, מה שטוב הוא לפעמים מה שרע. היכולת לתקשר עם אחרים מבלי לחשוף את עצמך, יש בה משהו מרגש. היא מאפשרת סוג של בריחה מהמציאות. הבעיה החלה כשבפורום החלו לתת את הטון אלו שכנראה יש להם סיבה טובה לברוח מהמציאות - חסרי שם או גיל. יישות חדשה. אמורפית. ההודעות הקשורות לבחינה הפסיכומטרית הפכו לנדירות ועל הפורום השתלטו בורים ומתלהבים למיניהם. חלקם בורים ותיקים שיודעים לספור רק עד 4 ואחרים מתלהבים חדשים שכבר הספיקו לרשום שלל הודעות בפורום שאף לא אחת מהן בנושא פסיכומטרי וכדאי שיתעוררו (!) קצתי בבורות ובאי הדיוקים, בהתלהבות היתר ובשקרים ובעיקר בתגובות חסרות הרצף הלוגי על כל הודעה שלי שעוסקת בעובדות. עובדות אינן שוות דבר בפורום הזה. מי זוכר שפעם כתבה כאן שירה שיכלה לחלוק על אחרים בחן ובתבונה? פעם זה היה פורום איכותי שתרמו לו אנשים עסוקים שהאמינו ברוח האדם. פעם היו בפורום שלושה מומחים. נותרו שניים. כל טוב ובהצלחה לכולם.
 

jan valjan

New member
לא צריך להתייאש

לכל דבר יש את התקופות שפל שלו ואחרי כל ירידה יש גם עליה (אחח איזה קלישאה מרעננת!) בטח גם לתקופת ההמתנה יש חלק בזה. תמיד תנועת השאלות גוברת ברבע האחרון לקראת המבחן.. והמזיקים המטרידים? יעלמו באותה מהירות שבאו. או אחרי שיקבלו ציון וישוויצו בו קצת (או לא)
 

h i l a d i

New member
../images/Emo7.gifחבל../images/Emo7.gif

חבל, בהחלט חבל! חבל על כל הדברים שכתבת בהודעה שלך - שכולם נכונים מאוד. נכון - הפורום קצת התקלקל, אני מסכימה. נכון - בזמן האחרון חלק מחברי הפורום איבדו את הכבוד ההדדי שפעם היה כאן. נכון - בזמן האחרון ההודעות הפורום הן כבר לא שאלות פסיכומטרי. אז מה? בכל דבר בחיים יש טוב ורע! כמו שביחסים עם אמא/חברים/חברה(או חבר) יש תקופות טובות יותר ותקופות פחות טובות - כך גם בפורום - יש תקופות פורות יותר ותקופות פורות פחות. חבל, חבל שהתקופה בין מבחן פסיכומטרי לקבלת הציונים, תקופה שבתולדות הפורום ידועה כ"פורה פחות", מבריחה אותך מכאן. חבל שאתה מרים ידיים כל כך מהר! מה זה פה בי"ס יסודי? עונש קולקטיבי? יש 3-4 אנשים בפורום שלא יודעים לכבד וכותבים דברים לא מבוססים אתה מעניש פורום שלם לכל דורותיו??? מצטערת, אבל עם כל הכבוד (ויש כבוד!!!) שאני רוכשת לך אני חושבת שזוהי התנהגות ילדותית ביותר. מומחה אמיתי יודע להבחין בין עזרה לפורום שלם לבין עזרה לפרט. מומחה אמיתי יודע להתנהג כבוגר ולהתעלם מהערות שהוא יודע מאין הן באו. מומחה אמיתי מבין שכולנו פה בסה"כ בני אדם שמביעים דעות. מומחה אמיתי לא נוטש אחרי שהעבירו עליו ביקורת, אלא נשאר ומוכיח אחרת. חבל, חבל שאחד כמוך שיש לו מה לתרום ורוצה לתרום נותן לכמה ביקורות לערער לו את הביטחון. חבל שמשתתפי הפורום בעתיד לא יזכו לקבל ממך את העזרה והתמיכה שאני קיבלתי פשוט חבל...
 

Musi© Gi®l

New member
לא הבנתי -

המומחה שעוזב זה כאילו הוא ? אוףףף אני כמעט ולא בפורום ואני לא יודעת מה קורה מישהו יכול להסביר בכמה משפטים מה קרה ?
 
מסכימה איתך

אני זוכרת שבתקופה שנבחני פברואר חיכו לציונים, גם הייתה קצת התפרקות, לא כל כך דיברו על פסיכומטרי, ורק חיכו לציונים. וגם המועד שלנו- אפריל, אני זוכרת תקופה שכל הזמן התלוננו אנשים "למה אתם לא מביאים שאלות משיעורי בית" וכו'... ובשלושה שבועות שלפני הבחינה הפורום היה מוצף. אין מה לעשות, פסיכומטרי הולך לפי תקופות. עוד כמה שבועות יהיו אלף שירשורים על הציונים. עוד חודש וחצי אנשים יתחילו להתלונן או לשבח את הקורס שהם עושים, ועוד חודשיים שוב יתחילו לשאול שאלות פסיכומטריות. אחרי זה יהיו שירשורי לחץ לקראת הבחינה, ואחרי זה שירשורי "סרק" בתקופת ההמתנה. זה מחזורי, ואם תחזרו אחורה תראו שזה כבר קרה.
 
אתה פשוט צודק אהוד

אני אישית תמיד נהנה לקרוא את התגובות שלך,ואני חושב שזה חבל מאוד שלא תמשיך לעשות כן. ובנוסף למה שאהוד אמר,מה לעזאזאל באמת קרה פה ,מאז המבחן ההודעות שקשורות לפסיכומטרי התמעטו,ובמקום זה סטנדאפיסטים שונים ומשונים ולא כ"כ מצחיקים התחילו לספר בדיחות {שאותי לפחות לא כ"כ הצחיקו},היו דיונים על מבנה המטה הכללי,והמשכורות של רב"טים בשק"ם,ועוד הודעות שונות ומשונות אשכרה בולשיט מה שהולך פה
 
../images/Emo31.gif לא מסכים..

אוייי נו באמת.. הריי זה היה צפוי.. תמיד בין פסיכו לתוצאות יש תקופת השפל... אמרתי ישר אחרי הפסיכומטרי שהיא תבוא.. אם אתה לא רוצה לראות את כל השטויות שרצות בפורום.. אני במקומך לא היייתי נכנס ב"תקופת השפל" .. עכשיו השפל הגיע לרמות חדשות בגלל שהמרכז הארצי דחה את הציונים עוד.. או לפחות מתיימר שהוא עשה את זה.. וגם כי יש חבר מוזר שרוצה להפגין אז כולם צוחקים עליו.. טוב בקיצור.. תבקר עוד שבוע יהיה ציונים והפורום יחזור לעצמו
 

Assaf22

New member
חבל.

זה היה ברור שינָגְחוּ אותך כאן, הרי אתה מזוהה עם מכון מסוים. גם גבי עבר את זה. כשמדובר במכון הכי גדול בשוק, הגיוני שיהיו לו כמה שיותר אופוזיציונרים. בפורום שכותבים בו גם אנשים שגילם הנפשי לא עולה על 16, לא צריך להתרגש מכל הודעה מקנטרת. תכתוב "בסדר, הבנתי", וזהו. בנוגע להודעות Off-Topic, נאמר כבר לפני. תקופת המתנה, אז מדברים על צבא ושאר ירקות.
 

SLEEPING MICKEY

New member
סליחה באמת../images/Emo41.gif

דבר ראשון אהוד סליחה שאין לי "מיונים להדרכה" ב - 'קידום' לפרסם בפורום ואני צריך להוריד את הרמה שלו עם ההודעות שלי. דבר שני כל מי שהעלה בעיה פסיכומטרית בפורום עזרו לו יפה מאד ולפעמים גם בלי פוזות של מורים, תבדוק קצת עמודים אחורה. דבר שלישי "מי זוכר שפעם כתבה כאן שירה" ,אני לא זוכר כי אני והרבה אחרים חדשים פה ומנסים קצת להחיות את הפורום בין הפרסומות שלכם( עד הציונים) דבר אחרון... אני מאמין יחד עם 746 הנקודות שלי ברוח האדם , ברשותך כמובן.
 
אהוד

באותה מידה יכולת להגיד שהפורום צועד במקום רק משום שאופי ההודעות בו עוסק תמיד ב"איזה קורס לבחור" ו"איזה מכון יותר טוב", ומקבוצה של אנשים ששואפים להשכלה אקדמאית- אפשר לצפות לדיונים משמעותיים יותר. אבל ככה זה. כפורום ש"צועד" במחזורים, אנשים פה מתחלפים במהירות הבזק ולכל אחד מהם זכות לכתוב מה שירצה, כל עוד לא יפגע באחרים. זו מטרתו של פורום. ואם נגררים להשמצות חסרות שחר על מכונים? זו תחרות, או אפילו מלחמה לצורך העניין, ובתור מייצג אחד הצדדים צריך לדעת איך ועל מה להגיב, וממה להתעלם. קורא אינטילגנטי ידע להבחין בין פרובוקציה זולה להערה עניינית ואנחנו צריכים לדעת לתת לאנשים את הכבוד הזה שיבחרו בעצמם למה להאמין. בתקופות "שפל" יש שטויות. מה לעשות שנבחני אפריל על קוצים והחברה של יולי עוד לא מספיק בעניינים בשביל להגיע ולהפציץ את הפורום בשאלות? זו תקופה והיא תסתיים מתישהו. אני חושבת שאתה מוסיף המון לפורום, ותמיד עונה תשובות ארוכות ומפורטות שעושות טוב על הלב. חבל לי שבגלל שטויות של אנשים שבעוד חודש כבר לא יהיו פה אתה מחליט לוותר, אבל זו זכותך.
 

SHTRUDIDI

New member
הבריחה נראית לי מיותרת

נחמד מצידך על שתרמת מזמנך העמוס העבור העזרה,והיה טוב אם היית ממשיך לעשות כן. ולכן,אולי כדאי לא להיכנס בכלל לוויכוחים על מה מסתתר בין שורות ההודעה שלך ואיזה מכון עשה למי ולמה. אתה פה כדי לעזור ויש פה הרבה אנשים שזוכרים את העזרה שלך ומעריכים אותה.זאת הסיבה שלך להימצאות בפורום,ואתה צריך לזכור את הסיבה הזאת. אני חושבת שמלבד העובדה שזאת תקופת שפל,האנשים משתנים ובהתאם משתנים גם נושאי כתיבתם,ומטרות הימצאותם בפורום. אם בכל זאת תחליט לא להישאר כאן כדי לעזור ולשמוע מה יצא מכל העזרה שלך כשנקבל את הציונים,אז שיהיה לך בהצלחה בהמשך.
 
בחזרה מן הכפור...

מוקדם להספיד... אני עדיין חי וקיים, בין תקופת בחנים לגיוס תלמידים חדשים למחזורי יולי ואוקטובר... הסיבה שלא שומעים ממני יותר מידי בפורום בזמן האחרון מעבר לחוסר הזמן המשווע מורכבת מהטענות שהועלו כאן. עברנו כבר מחזור או שניים (או קצת יותר...) ותקופת בין המיצרים הזאת מוכרת. בתקופות שכאלה הפורום "מת" מבחינה אינטלקטואלית ודידקטית, היות וזאת התקופה שבה תלמידים נרשמים למכונים. שאלת השאלות: "איזה קורס הכי טוב?" עולה פעם פעמיים או שבעים ביום וגוררת שלל תגובות מצד כל מי שאי פעם עשה קורס במכון אחד, שמע מחברים על מכונים אחרים, ומרגיש אוטוריטה בלתי נתנת לערעור בכל הקשור לענף. היות ואינני נהנה מעריכת השוואה אינסופית בין המכונים השונים, אני לא מרגיש כגורם שיכול לתרום יותר מידי בפורום (מלבד לפרסם את עצמי...) כך שאני נשאר מאחורי הקלעים. מי שפונה אלי - זוכה לתגובה מהירה במסרים.
 

qet1

New member
זה עניין עונתי

לפי המועדים(במיוחד הגדולים) מדברים על פסיכומטרי, בשאר הזמן או שהפורום שומם(הודעות מלפני חודש בעמוד הראשון) או שהוא מלא בשטויות...
 
פורום אגומטרי

פעם אוליי היה טוב...לא יודע, מה שבטוח שמרבית חברי הפורום הם אנשים עם ציונים ממש גבוהים כן..גם 650 זה גבוה גם 680 זה גבוה ולכל המפונקים גם 700 זה גבוה! כל מי שכאן ואני מכליל כמובן כאן בגלל העובדה שהוא מוצלח בתחום הפסיכומטרי , לכן פסקו השאלות.(פסקו?! אני משתמש במילה זו בגלל בורותי בהסטוריית פורום זה) 5% מכלל האוכלסייה מוציאה מעל 700 וכולם כאן ואיש בלתם. פורום זה הוא פורום אקסלוסיבי אליטיסטי תרדו אל העם אל אנשי ה-600 שמתביישים לכתוב את ציונם אע"פ שהוא מעל הממוצע !! כדברי המשורר "לכל איש יש ציון שנתן לו המרכז הארצי" וציון זה הוא טוב אם הוא מתאים לשאיפתנו להתקבל לפקולטה מסויימת ותו לא! יש הרבה אנשים עם 700+ שהיו מתים לצאת עם בחורה יפה פעם אחת בחייהם ...אז למי טוב? ומי מאושר ? רק השמח בחלקו ...שיהיה לכם פיצוח מהנה.
 

tamir2006

New member
דברים עלובים ומסיתים

זה עלוב לפרסם כאן תלונות על גולשים ועוד ברוח מסיתה(כביכול כל מי שלא מדבר על פסיכומטרי לא יודע לספור עד 4).וזה יוצא מאדם שלכאורה אמור ליצג את האינטלגנציה ואת השכל הישר.כל תלונה שיש לך פנה בבקשה בכתב למנהל הפורום ותסביר לו את כל מה שכואב לך.אנחנו מכבדים אותך אז בבקשה ממך דע להחזיר לכל גולש את הכבוד הראוי לו.
 
כמה דברים:

א) אין תלונות על הגולשים הלוואי ואחוז בעלי האיכות כאן היה קיים גם באוכלוסייה, למען דבריי לא יוצאו מהקשרם במילה "איכות" כוונתי להשגיות של אותם משתתפים. ב) מה שרשמת במאמר מוסגר זה נסיון "עלוב" (אם נשתמש במונחים שלך) ל"הסית" לא אמרתי מה שכתבת שם, לא אהבתי מה שכתבת שם ,והשימוש במילים "כביכול" או "לכאורה" לא מאפשרות לך להכניס לי מילים לפה! ג) "מכבדיי אכבד ובוזיי ייקלו" השימוש במילים "כבוד" או "מה שכואב לי" לא רלוונטי, אל תשכח מדובר בסה"כ בפסיכומטרי... ד) בהודעתי התייחסתי לעובדות כמו הרכב המשתתפים וציוניהם והעובדות מדברות בעד עצמם.
 
למעלה