פעולת בוגרים.. למישהו יש רעיון לפעולת בוגרים של שעה לבוגרים של 3 סבבי קומונות ובוגרי שבט..?? פעולה לא ארוכה להכיר אחד ת'שני טיפה פעילויות <צריך לזכור שיש אנשים בני 30+ עם ילדים> מישהו יש לו רעיונות שיכולים לעזור.?