פסי, למה עצובה? המצב תמיד יכול להיות גרוע יותר, הכוס ריקה יותר, החסדים קטנים יותר, השמש שוקעת יותר, והסמיילים ירוקים יותר... יוווו איזה באסה... עצב זה מדבק??? לא ידעתי...