פסי, למה עצובה?

אילה.

New member
פסי, למה עצובה?

המצב תמיד יכול להיות גרוע יותר, הכוס ריקה יותר, החסדים קטנים יותר, השמש שוקעת יותר, והסמיילים ירוקים יותר... יוווו איזה באסה... עצב זה מדבק??? לא ידעתי...
 

softy

New member
וגם...

את צריכה לדעת שמהמקום הכי נמוך שאת נמצאת בו עכשיו אפשר לרדת עוד יותר נמוך. סופטי שרון תתכונני אני מגיע לרדת נמוך.
 

יערית

New member
אתה יורד ל..

ים המלח ואת הלא מזמין אותי? רק שרוני בראש שלך? פויה! ילד רע.. אולי בבקשה ממכם כשאתם יורדים נמוך יותר תזמינו אותי גם? יערית-במקום הכי נמוך בת``א.
 

שרון-ב-

New member
מגיע לאן ?????????

צריך לנקות? לסדר? לאפות? לבשל? להוריד שערות? לפוצץ חצ`קונים? שרון, חושבת שישור השטיח יספיק בשבילך, זה הכי נמוך בבית
 

יערית

New member
רגע אחד

את פיצוץ החצ`קונים תשאירו לי טוב נשמה שלי? חשבתי שלהתחבא תחת השטיח זה הכי נמוך בבית. יערית-שמגלה את מחבואו של סופטי
 
למעלה