פסילת מקצוע בגלל משמעת

lemmacantor

New member
פסילת מקצוע בגלל משמעת

איזה תלונות וכמה צריך לקבל כדי שיפסלו לך מקצוע על משמעת?
 

mtman

New member
אין דבר כזה!

אתה יכול לפסול מקצועיות בעיקר על בסיס רפואי או נפשי אך לא שמעתי על פסילת מקצוע עקב בעיות משמעת!
 

Rossi46 ®

New member
הוא לא בילבל את המוח.

יש דבר כזה פסילת מקצוע עקב בעיות משמעת. אין מספר תלונות קבוע או מספר פעמים לשבת בכלא בשביל זה, אלא זה בעיקר תלוי בהמלצות שלך. לי היו בעיות משמעת רבות, קיבלתי המלצה לפסילת מקצוע מסא"ל, זה הוגש לרמ"ד חוגרים ופסלו לי מקצוע.
 

ליטל 18

New member
מישהו אצלנו הולך על זה

הוא עושה בעיות ולא עושה מה שאומרים לו. הוא אמר שהוא רוצה להגיע למצב שלצבא ימאס ממנו. אבל לא ידעתי שיש כזה דבר לפסול מקצוע בגלל בעיות משמעת. טוב לדעת!
 

ליטן א

New member
היה לי סיפור כזה בקורס...

אני מכיר כמה סיפורים של אנשים שניסו לפסול מקצוע על סעיף משמעתי. בכל המקרים שעליהם שמעתי, פרט לאחד, זה פשוט לא עבד לאותו חייל, והוא פשוט התייאש מכמות הריתוקים וימי המחבוש שהוא קיבל בגלל הבעיות שהוא עשה. רק במקרה אחד, שיחררו חייל על בעיות משמעת, וגם אז זה היה בגלל שהוא דפק עריקות.. אנשים טיפשים, אם הם חושבים שהם ינצחו את הצבא בכלי הזה. הם לא למדו את המשפט, שאם הם ישתינו על הצבא, הוא יתרטב, אבל הם הצבא ישתין עליהם - הם יטבעו. היה לנו אחד בקורס, שרצה לצאת מהקורס. עשה המון בעיות, שלחו אותו פעמיים למעצר, נשאר איזה 60 יום במצטבר ריתוק, ובסופו של דבר הוא סיים את הקורס. בגלל שהוא עשה כ"כ הרבה בעיות, אז בשיבוץ שעשו לכל החיילים לכל הבסיסים - הוא קיבל את אחד הבסיסים היותר גרועים שהיה אפשר לקבל. פשוט זיינו אותו. בקיצור, לא מומלץ. עדיף פשוט ללכת בדרך הנורמלית - טופס 55, והמלצות מפקדים.
 

marvin2

New member
ממש לא נכון.

מי שמשק אותה ילד טוב תמיד נדפק בסוף. (ב 90 אחוז מהמקרים)
 

lemmacantor

New member
העניין הוא שהס''ל הזה

אמר לי שהוא עומד לפסול לי את המקצוע בגלל בעיות משמעת(היו לי בעבר נפקדויות וסירובי פקודה לעלות לסוללה שם אני אמור לשרת) ובשביל זה אני צריך עוד סירובי פקודה.
 

ש חף

New member
לא נכון

אצלי ביחידה פוסלים בעיקר בגלל בעיות משמעת שזה - אי התאמה לתפקיד.
 

lemmacantor

New member
אני בספק רב

שקפ''ס יוציא אותי מהמקצוע שלי. אין לי כישורי משחק מתאימים.
 
למעלה