עומרי האוזר
New member
פנייה לארכיון אבייתר
פנייה לארכיון אבייתר
תמיד ענין אותי לקבל עוד פרטים על מערך הבודד להדגמה - מספר 27 של הרכבת הגרמנית של רכבת הטילטינג. 1) מה המחיר של מערך אחד כזה (לעומת מערך איסי3)? 2) שמעתי (אינני זוכר איפה), שניתן להפוך את מערכי האיסי3 ה"יהודים" שברשותינו, לטילטינג, במה זה כרוך, ולמה פשוט לא עושים זאת בדרך לירושלים? 3) הייתי מעונין לדעת עוד בנודע לאיך בעצם זה עובד? 4) בוא נניח, שיש לנו מסילה שיכולה לעמוד בכל מהירות של רכבת, למה בעצם אי אפשר להסיע עליה רכבות בכל מהירות?, אם יהיה סיבוב, פשוט הרכבת תסתובב וזהו לא? תודה רבה מראש, עומרי
פנייה לארכיון אבייתר
תמיד ענין אותי לקבל עוד פרטים על מערך הבודד להדגמה - מספר 27 של הרכבת הגרמנית של רכבת הטילטינג. 1) מה המחיר של מערך אחד כזה (לעומת מערך איסי3)? 2) שמעתי (אינני זוכר איפה), שניתן להפוך את מערכי האיסי3 ה"יהודים" שברשותינו, לטילטינג, במה זה כרוך, ולמה פשוט לא עושים זאת בדרך לירושלים? 3) הייתי מעונין לדעת עוד בנודע לאיך בעצם זה עובד? 4) בוא נניח, שיש לנו מסילה שיכולה לעמוד בכל מהירות של רכבת, למה בעצם אי אפשר להסיע עליה רכבות בכל מהירות?, אם יהיה סיבוב, פשוט הרכבת תסתובב וזהו לא? תודה רבה מראש, עומרי