פניות לגולן דרך הטופס בפייסבוק
על פניה אחת בנושא חיובים קיבלתי אישור על תחילת בדיקה. לא קיבלתי עדיין אישור שהטיפול הסתיים, אבל מבדיקת החשבון באתר בוצע זיכוי.
על פניה שניה בנושא טכני קיבלתי הודעה אחרי יום שהבעיה תוקנה (מה שנכון).
המסקנות שלי:
1. הם בהחלט מטפלים בפניות דרך הטופס הנ"ל, ולכן אפשר להמליץ על הערוץ הזה בכל בעיה שרותית
2. צריך סבלנות - לעתים לוקח זמן עד סיום הטיפול (אין בזה רע, רק לתאם ציפיות)
3. אני מחכה בקוצר רוח שדף הפניות באתר יתחיל להתעדכן, יהיה מעולה אם אפשר יהיה לעקוב אחרי הפניות שנשלחו והסטטוס הנוכחי שלהם
מי צריך נציגי שירות טלפוניים?
על פניה אחת בנושא חיובים קיבלתי אישור על תחילת בדיקה. לא קיבלתי עדיין אישור שהטיפול הסתיים, אבל מבדיקת החשבון באתר בוצע זיכוי.
על פניה שניה בנושא טכני קיבלתי הודעה אחרי יום שהבעיה תוקנה (מה שנכון).
המסקנות שלי:
1. הם בהחלט מטפלים בפניות דרך הטופס הנ"ל, ולכן אפשר להמליץ על הערוץ הזה בכל בעיה שרותית
2. צריך סבלנות - לעתים לוקח זמן עד סיום הטיפול (אין בזה רע, רק לתאם ציפיות)
3. אני מחכה בקוצר רוח שדף הפניות באתר יתחיל להתעדכן, יהיה מעולה אם אפשר יהיה לעקוב אחרי הפניות שנשלחו והסטטוס הנוכחי שלהם
מי צריך נציגי שירות טלפוניים?