פניות לגולן דרך הטופס בפייסבוק

פניות לגולן דרך הטופס בפייסבוק


על פניה אחת בנושא חיובים קיבלתי אישור על תחילת בדיקה. לא קיבלתי עדיין אישור שהטיפול הסתיים, אבל מבדיקת החשבון באתר בוצע זיכוי.

על פניה שניה בנושא טכני קיבלתי הודעה אחרי יום שהבעיה תוקנה (מה שנכון).

המסקנות שלי:

1. הם בהחלט מטפלים בפניות דרך הטופס הנ"ל, ולכן אפשר להמליץ על הערוץ הזה בכל בעיה שרותית
2. צריך סבלנות - לעתים לוקח זמן עד סיום הטיפול (אין בזה רע, רק לתאם ציפיות)
3. אני מחכה בקוצר רוח שדף הפניות באתר יתחיל להתעדכן, יהיה מעולה אם אפשר יהיה לעקוב אחרי הפניות שנשלחו והסטטוס הנוכחי שלהם

מי צריך נציגי שירות טלפוניים?
 

k-don

Well-known member
יש מקום להזנת מלל חופשי

או שמדובר על אחדת מהאפשרויות שמופיעות בטופס?
 

G Gabi

Member
מצד שני... חבר פנה אליהם בדוא"ל לפני שבועיים+

מענה - טרם התקבל. גם לא זיכוי.
 
כמו שאמרתי

לוקח להם זמן. אצלי לקח בין יומיים לחודש לסיום הטיפול.
 

א45א

New member
לי דווקא מסקנות הפוכות...

פניות בפייס נענו באופן לא מקצועי בעליל.
פניה במייל לשרות לקוחות נענתה וטופלה מיידית.

כל זאת לפני כחודש.
מן הסתם יש שינויים (מי עונה למה), מדי פעם.
 

bongoo

New member
אני כבר כמעט שבועיים

מחכה לתגוב מגולן, בקשר לפנייה שלי אליהם בפייסבוק.
שלחתי גם למייל לפני הפנייה לפייסבוק, וגם לשם טרם הגיע תגובה.
בכל אופן, מנסיוני האישי, תשובה תגיע.
כבר הגיעה אלי תגובה למייל, חודש וימים ספורים, לאחר ששלחתי את השאלה.
התגובה אמנם לא עזרה לי, אבל לפחות ענו.
יש לציין שעניתי לתגובה מייד לאחר שקיבלתי אותה ועדיין לא חזרו אלי (וגם כאן עבר כבר די הרבה זמן
).
אז לפחות יש מענה, גם אם מאוחר, אבל המענה לא הצליח לעזור לי.

במקרה של התגובה שהגיעה חודש לאחר ששלחתי מייל, זה היה בקשר לרישום המכשיר באתר של גולן.
מספר ה- imei לא זוהה נכון אצלי.
כל הספרות אכן היו נכונות, מלבד האחרונה, שבאתר גולן, הייתה שונה מאצלי.
דגם המכשיר זוהה כמו שצריך.

הדיווח בפייסבוק לפני שבועיים, היה בקשר לסמסים שלא נשלחים ממכשיר מסויים שעבר אל גולן זמן קצר לפני זה.
 

Mישהיא

New member
אתם זוכרים שהיו כמה ממשתמשי גולן שנתקלו

בחיובים נוספים - של 0.02 אג'
מישהו שם לב שזה היה בתאריך מסויים
לכן באג כל שהו בתוכנה

אני פניתי - באמצעות נציג טלפוני - שבדק תוך כדי שיחה איתי ) ואמר שאקבל זיכוי
קיבלתי על כך גם מייל .
בחשבונית הבאה ראיתי זיכוי (של מעל 20 אג' ) שזה פי הרבה ממה שהם גבו.

אחלה תגובות
ואחלה שרות
 

ronengeles

New member
השירות הטכני של גולן

לפני כמה ימים ניסיתי להוציא שיחה למס' כוכבית כלשהו ולא הצלחתי לבצע את השיחה (מס' של חנות, סתם קיצור של המספר בזק הרגיל שלהם). שלחתי להם תקלה בטופס בפייסבוק, ואחרי יום קיבלתי מייל שהתקלה טופלה.
לפני יומיים ניסיתי לחייג שוב, וגם הפעם לא הצליח. כשנכנסתי לטופס שוב, הבנתי שכנראה מילאתי אותו לא נכון (כתבתי את המס' בשיחות נכנסות במקום ביוצאות) אז שלחתי שוב תלונה.
עכשיו חזרה אלי נציגה של גולן כדי לברר את הבעיה. במהלך השיחה הייתי צריך להוציא שיחה (לצורך בדיקה), וכמה דקות לאחר מכן הנציגה חזרה.היא אמרה שהיא שולחת תלונה למחלקה שמטפלת שיבדקו למה חש בעיה.
עכשיו רק נשאר לחכות לעדכון.
 
למעלה