טניקה מה את רוצה לעשות? סוטלץ'?
אם כן אז סוטלץ' עושים עם קורנפלור או אורז טחון, או מבשלים אורז, לא ברור לי מה את רוצה לעשות, לגבי הקמח המעבה מאכלים, את הקמח בכל מקרה מערבבים בנפרד במים/נוזל קר, ומערבבים עם הנוזל החם שרותח, בשום פנים ואופן לא לשים חומר מעבה בנוזל חם, תקבלי רק גושים. כדי להיות יותר ברורה: מרתיחים את הנוזל, בכוס נפרדת שמים קמח מערבבים עם נוזל קר ושופכים לאט לנוזל החם תוך כדי ערבוב מתמיד (בכף עץ גבוהה כמובן שלא תישרפי) עד שמסמיך, זה כל הסיפור. בתאבון.