פיק שני בפרוייקט!

Sobi Dobi

New member
פיק שני בפרוייקט!

זה פשוט מוזר שהגיע הזמן לפרסם את זה, וואוו.

שם: הבעה

פאנדום: SPN

פאנדום: וינססט

מבוסס על הפאנארט היפיפה של My brother is an idiot, twilightsucks. תודה לך, הציור היה יפיפה וזה היה נהגר ואני כל כך בלחץ למקרה שתאהבי או לא ואמא'לה. אז כל הכבוד לך, מוכשרת


אורך: 1,319 מילים.

דירוג: לא ממש חשבתי על זה, לא משהו גבוה מידי אבל אולי PG13, משהו כזה...
תודה לנוגה הנפלאה, עם שהיית הבטא הכי כיפית ביקום ועל מי שיצר את הסקייפ כי הוא גם עזר לא מעט. תודה על תמיכה נפשית ומאגר בלתי נגמר לשירים של וואן דירקשין.


תקראו בקובץ|

(למקרה שהקישור לתמונה לא יעבוד, הנה הוא, שוב.) : http://img2.timg.co.il/forums/1_160598462.png
 

Sobi Dobi

New member


כשסאם עוזב, לוקחות לדין כמה שניות לקלוט מה קרה.

הוא ממצמץ ותוהה מה לעזאזל קרה עכשיו. מכתב הקבלה של סאם עוד זרוק, מקומט על השטיח, זנוח מאחור, ומבט מהיר מגלה לדין שכך גם שתי חולצות, זוג מכנסיים והאקדח של סאם. אולי גם הוא.

ג'ון כבר לא שם, ודין ממשיך לבהות בדלת; כי סאם עזב, וג'ון אמר לו לא לחזור, ודין פשוט לא מבין.

כשסאם עוזב, לוקחות לדין כמה שעות להפנים הכל.

דין יושב על המיטה במוטל, שקצת חורקת כשהוא נעמד, ופוסע אל הדלת. המשקוף נסדק מכוח הטריקה ודין פורש יד רועדת על הדלת.

הוא פותח בקבוק בירה, חוזר אל המיטה ומחכה. הוא יודע שסאם לא יעשה את זה, לא יעזוב אותו. הוא וג'ון תמיד רבו, אבל סאם יודע שהמשפחה היא מעל הכל, שהוא המשפחה של דין, והוא לא עזב, אין שום סיכוי.

הוא מחכה לסאמי שיחזור במשך שלוש שעות, דרוך ומוכן, מזנק על רגליו עם כל פנס מכונית חולפת. הוא עוד מחכה לו כשג'ון חוזר מהפאב, שיכור לגמרי; הוא מסריח מג'ין, ודין לא חושב שהוא אמור לראות את אבא שלו במצב כזה. רק כשג'ון נשבר ופורץ בבכי, צונח על ברכיו וקובר את פניו בידו, דין מבין.

כשסאם עוזב, לוקחים לדין כמה ימים להתאפס על עצמו.

ג׳ון שותה ושותה ושותה, ודין לא בטוח מה לעשות, אז הוא פשוט הורג כל מה שהוא יכול, ונוהג, ובעיקר שותק.

החיים שלהם מורכבים מהרבה שתיקות בלי סאם, ודין מתגעגע. הוא מתגעגע לשיחות ולצחוק, זין, הוא אפילו מתגעגע לריבים של סאם וג׳ון. לרעש ולחיים ולחיוכים, לגומות לחיים ועיניים חמות.

הוא רוצה להגיד לו שהוא כלבה, ושסאם יקרא לו אידיוט. הוא רוצה לקרוא לו סאמי ולצעוק עליו שיפסיק לגבוה.
הוא רוצה להכריח את סאם לשמוע את המוזיקה שהוא רוצה לשמוע, לאכול צ׳יזבורגר ולצחוק על סאם כי הוא לקח סלט.

כשסאם עוזב, לוקחים לדין כמה חודשים להתרגל.

בהתחלה, הוא עוד יוצא בבקרים וחוזר עם שלוש כוסות קפה. ג׳ון נאנח והלב של דין נשבר טיפה יותר, אז הוא שופך את הכוס השלישית בכיור וממשיך לשתוק.

ולפעמים, לפעמים הוא עוד מחפש את סאם במראה האחורית, קורא או ישן או מסתכל עליו בחזרה. אבל סאם עזב, עזב את אבא ואת הצייד ואת דין, ודין צריך להזכיר את זה לעצמו מידי פעם.

בכל פעם שהוא מתעורר בחדר מוטל עם שתי מיטות, בכל פעם שג׳ון קונה עוד בקבוק דניאלס, בכל פעם שהוא פשוט רוצה לדבר עם מישהו, החלל הריק שסאם השאיר בלב שלו גדל מעט.

כשסאם עוזב, דין מתחיל לחלום.

בהתחלה, הוא חולם זיכרונות. על הפעם ההיא, כשג׳ון נסע וסאם פחד מהרעמים כל כך, עד שהוא זחל למיטה של דין, רועד ומעורער. הוא חולם על היום בו הם ירו בחזיר הבר ההוא, נזכר במבט הגאה של סאם, בחיוך שלו. הוא חולם על אלפי פעמים בהן הוא סיפר בדיחה אידיוטית לגמרי, רק כדי שסאם יוכל להסתכל עליו במבט הזה שלו, המבט שדין יודע ששיך רק לו, עם עיניים מכווצות ופה פתוח בגיחוך, וימלמל עד כמה דין אידיוט. הוא חולם על היום בו סאם עזב.

ואז החלומות משתנים. הוא לא בטוח מתי, או למה, אבל הלילות שלו מתמלאים בגווים חזקים, בגומות ובסאמי. הוא מתעורר סמוק, ולפעמים קשה, ומתפלל שג׳ון בחיים לא יגלה.

עם כל לילה שעובר, החלומות הופכים מפורטים יותר. עוד נקודת חן על הסנטר של סאם, עוד גניחה, כתם נוסף שמתווסף לסדין מיטת המוטל. השיער של סאם מתארך טיפה, וככה דין חולם עליו, גומות לחיים עמוקות וקצוות שיער שנופלות על עיניים צוחקות.

כשסאם עוזב, דין יודע שהוא בחיים לא יתרגל.

סאם היה המשפחה. הוא שמר עליהם ביחד, וכשג'ון מציע שהם יתפצלו, דין פשוט מהנהן. סאם כבר עזב, וכולם עוזבים בסופו של דבר ומוטב מוקדם ממאוחר. אז הוא נשען על בייבי, צופה בג'ון מתרחק בג'יפ שכור על כביש העפר, לכיוון מכשפה בניו המפשיר, ופונה אל מקרה שנראה כמו ערפדים במערב ארקנסו.

הוא לא בטוח אם הוא יכול להגיד שהוא לבד. הוא היה לבד בשבעת החודשים האחרונים באותה המידה כמעט, אבל חדר המוטל גדול מידי, ודין לא יכול לנשום. הוא שולף את אקדח האנפילד 2א' של סאם מכיס צדדי בתיק שלו ומלטף את הצילינדרים.

הוא זוכר את היום בו הם הרכיבו אותו, ביום ההולדת החמש-עשרה של סאם. הוא לא היה טוב במיוחד והקנה היה עקום, אבל סאם שמר אותו מתחת לכרית בכל לילה. ובדיוק כמו דין, גם האקדח נשאר מאחור, בעולם אחר שדין יודע שסאם רק רוצה לשכוח.

הוא עייף, אולי יותר משהיה בכל חייו, כי שבעת החודשים האלו עייפו אותו ולפעמים דין חושב שהוא לא יכול יותר. החלומות על סאם לא נגמרים, ובכל פעם שהוא מתעורר מאחד מהם הוא קשה וכועס, על סאמי ובעיקר על עצמו, הוא מרגיש את הנשמה שלו נדחקת יותר פנימה, את העור שלו הופך קשה יותר, פחות חדיר.

כשסאם עוזב, דין מגלה כמה הוא בודד.

הוא חושב על הלילה בו אמא מתה, על סאם מכורבל בידיים שלו ועל אש ועשן. הוא חושב על כל חגי המולד שהוא וסאמי העבירו בחדרי מוטלים מוזנחים, ועל חג המולד שמתקרב.

הנסיעות שלו ארוכות, מלאות בזפלין ושתיקות, ומידי פעם הוא מעביר בהיסח הדעת יד על ראשי התיבות החרוטים של סאם.

לפעמים הוא חוזר למוטל עם מישהי, אבל בדרך כלל הוא פשוט לבד; שתוי, לפעמים גם פצוע, וכועס; כי סאם לא שם והוא לבד וצריך אותו, כי הוא סאמי, והוא לא היה אמור לעזוב.

זה מוזר לו, לערוך את המחקרים לגמרי בעצמו, לדעת שאין לו על מי לסמוך ולמי להתקשר. אולי לג'ון, אבל כבר שנים שהוא לא סומך עליו, כבר שנים שהוא יודע שג'ון מסונוור בידי המטרה והנקמה, ודין יודע שהוא לבד.

כשסאם עוזב, עוברים שנה ושלושה חודשים לפני שדין נשבר.

הוא מטפל ברוח בעייתית בוושינגטון כשהוא רואה את המצבה ההיא. אותיות שמו של אחיו הקטן חרוטות באבן, שונות לגמרי מראשי התיבות באימפאלה, ודין מתפרץ.

הוא לא שמע מסאם כבר למעלה משנה והוא דואג ומתגעגע. הוא מנפץ את המצבה וחובט בשוטר הראשון שמגיע לזירה לפני שהוא מצליח להתחמק משם. תוך שתיים-עשרה דקות הוא על כביש 203 בכיוון דרום, לכיוון סטנפורד.

הוא נוסע כמעט כל הלילה וחושב על להתקשר לג'ון עשרות פעמים, אבל כשהוא מגיע הוא לא בטוח מה לעשות. הוא רוצה לדבר עם סאם ; לקנות לו בירה ולקחת אותו למועדון חשפנות שהוא ישנא, לספר לו אלפי בדיחות חדשות שהוא למד ומאות סיפורים על המסעות האחרונים שלו. הוא רוצה להגיד לו שג'ון לא מפסיק לשתות ושהוא לא מפסיק לחלום.

במקום זאת, הוא יושב באימפאלה ומסתכל. סאם צוחק מבדיחה של מישהו אחר ודין מחייך, כי הוא צדק והשיער שלו באמת ארוך יותר. סאם נראה כל כך שונה, בוגר יותר, כמעט גבר, כמעט נורמאלי. דין רוצה לנער אותו ולגרור אותו משם, להושיב אותו באימפאלה ולנסוע כמה שיותר רחוק.

אבל הוא פשוט ממשיך להסתכל. סאמי, סאמי שלו, מוקף בחברים. הוא חובש כובע מצחייה אידיוטי ודין רוצה שהוא ידע כמה מטומטם הוא נראה בו. הם יושבים בקבוצה גדולה בבר של האוניברסיטה ודין נדרך כשנערה בלונדינית מצטרפת אליהם, מנשקת את סאם ומתיישבת על ברכיו.

דין רוצה ללכת משם. הוא רוצה ללכת משם ולנסוע הביתה, אבל אין לו בית לנסוע אליו, אז הוא פשוט נוסע מערבה. הוא לא רוצה לחזור לשם אף פעם,אבל הוא מוצא את עצמו שם, בסטנפורד, פעם בכמה חודשים. הוא מוצא את עצמו צופה בסאם מתקדם ומתפתח ובלעדיו.

בפעם השביעית שהוא מגיע, הוא מסתכן. זה האלווין והוא עייף ואולי אפילו רוצה להיתפס, אז הוא פוסע אל הבר, מזמין וויסקי, מתיישב בתא קטן בפינה וסומך על העשן והאורות שיסתירו אותו. סאם שם והוא נראה מאושר. הוא עם קבוצה קטנה יחסית של חברים והוא שותה בירה שדין היה רוצה להיות זה שקנה לו. מרחוק, נראה שהם חוגגים משהו ודין רוצה שסאם בחיים לא יפסיק לחייך ככה. גם הבלונדינית שם והוא עוד לא בטוח איך קוראים לה; היא לבושה כמו אחות ומנשקת את סאם ודין מקנא יותר משהוא אי פעם יסכים להודות.

דין יודע שבקרוב הוא ידבר איתו, יספר לו שג'ון נעדר כבר כמעט שבועיים ושהוא לא יכול לעשות את זה לבד, אבל סאם כל כך קרוב ודין מפחד. הוא מחליט לגשת אליו אחר כך, לתת לו עוד כמה שעות של נורמאליות ושל אושר.

הנערים שמולו מדברים וצוחקים ודין שותה ושותק, שולח בסאם מבטים חטופים ומקשיב בחצי אוזן. אחד הנערים בשולחן ממלמל משהו וקורץ אל סאם ודין מתכווץ בכיסאו.

"תפסיק להיות כזה אידיוט, ברוס." סאם משיב לו. זה לא בדיוק אותו המבט, העיניים שלו צוחקות יותר והפה שלו חושף מעט יותר שיניים, אבל סאם מביט בנער שמולו במבט שלו. במבט של דין.
 

E l S i

New member
ממ..


אהבתי מאוד את כל העמוד הראשון, ואת הסיום המרגש והשובר לב (באמצע איבדתי קצת, אבל זה בגלל בורות שלי-לא יודעת מה זה אימפאלה.)
הקטע של הנסיעה לסאם היה הכי חזק

אין לי איזו תגובה חכמה, אבל זה פשוט יפהפה. הכנסת גם עלילה וגם תהליך נפשי וגם מלא רגשות באלף מילים וגם ממש השלמת את הציור (שהיה יפה גם קודם)

והחיים של דין נשמעים מסובכים. אקדח בגיל 15? ):
 

Sobi Dobi

New member
אני נשבעת,

שלא הייתי ליד מחשב.

האימפאלה היא המכונית שלהם! שברולט אימפאלה 67', אבל זה בסדר, תדעי לפעם הבאה:)

תודה רבה לך, התגובה שלך פשוט גרמה לי לחייך כמו אנלא יודעת מה. ואני סופר מאושרת ממנה!

האקדח הוא של סאמי, הם הכינו אותו כשדין היה בן 19 וסאם 15 P:
 

Icewarm

New member
מממאוקיי

התכוונתי לעשות תגובת תוכדי אבל ההאנגאובר שלי מקשה עליי מאוד, אז זה מה שיש.

דין IC, במובן של... הדרך בה הוא מבולבל בלי סאם, איך שהוא מתייחס למשפחה שלו כמו אל חלקים מהגוף שלו, וסאם היה יד ועכשיו הוא איננו ודין לא ממש בטוח איך לתפקד. זה מאוד... דין, זה מאוד פשוט ועז והולם אותו.

כמה דברים שהפריעו לי: קצת קשה לי עם הדרך בה הוא סנטימנטלי בנוגע לכל פרט. כלומר, זה נכון שהוא מתגעגע לסאם, והעברת את זה בצורה מצוינת, כן, אבל דין לא נתפס בעיניי כבחור סנטימנטלי כל כך, לא יודעת. אני לא חושבת שהוא יחפש את סאם בrearview mirror ואני לא חושבת שהוא יתגעגע לכל פרט קטן.

מעבר לזה, אני חושבת שאחרי הבלבול הראשוני דין יכעס. הוא לא ילדה בת 17 שהחבר הראשון שלה עזב אותה והפאקינג שמים מזכירים לה אותו- הוא צייד והוא פאקינג באדאס וסאם עזב והוא כועס, ויש לו כל זכות לכעוס. הדרך בה הוא סוג של משלים עם העזיבה של סאם נראית לי קצת תמוהה.

בנוסף, גם הדרך בה הוא מקבל את החלומות המיניים על סאם נראית לי פשוטה מדי. אם הפיק היה ER אז הייתי מבליגה על זה, אבל הוא לא, וזה נראה לי קצת מוזר- אע. אוקיי. אני אגיד משהו וזה ישמע ממש harsh אז תדעי שזו לא הכוונה, אני פשוט לא מצליחה למצוא דרך אחרת לנסח את זה. אם את רוצה לחפף בפיק, שזה הכי בסדר כי יש פיקים שלא נועדו להיות 10K, אז עדיף שתעשי את זה ER ואז את אמנם לא ממש מסבירה איך קרה שזוג אחים התחילו להזדיין, אבל לפחות את לא פשוט מדלגת על הmajor emotional crisis שאמור להגיע ברגע בו אתה מתחיל לחלום חלומות כחולים על אחיך הצעיר. אז העובדה שדין לא נכנס לפאניקה מרגישה לי לא נכונה כל כך.

דבר אחרון! ממליצה לך לקחת בטא להבא, היו כמה משפטים מסורבלים או משפטים שהניסוח בהם היה קצת סלנגי מדי, אני לא ממש זוכרת אותם חוץ המשפט שכתבת שדין אוכל צ'יזבורגר וסאם "לוקח" סלט, זה דיבור רחוב מדי לטעמי. כלומר, כשזה בתוך ציטוט, כשמישהו בפיק אומר את זה, זה בסדר כי ככה הדמות מדברת, אבל כשאת כותבת את זה בתוך פסקא, אפילו אם מדובר בזרם התודעה, זה צורם. אז בטא :) ואני גם חושבת שהיית יכולה לשחק עם הפורמט של הפיק, במקום שיהיה טקסט רצוף היית אולי יכולה לחלק אותו לפי כל החלקים של "כשסאם עוזב, ...", זה יכול היה לצאת מגניב וגם היה מעצים את הרעיון שלך. לדעתי.

all in all זה היה טוב, ברור שאת מבינה את דין ואוהבת את מערכת היחסים שלו ושל סאם. שוב- הייתי ממליצה לך לקחת בטא, ומעבר לזה אולי לנסות להיכנס לראש שלהם קצת יותר, אם תנסי לעשות את זה אני מאמינה שהפיקים הבאים שלך יהיו מחוזקים יותר. זהו צומחת לי שן בינה וזה כואב לאללה
 

Sobi Dobi

New member
אוקי,

אני שמחה שמצאת אותו IC, או לפחות בהתחלה, במיוחד כי אני יודעת שאת בתוך הפאנדום אז זה משהו,

הכעס שלו וההשלמה שלו באים בעיני ביחד, כי הוא מבחינתי כמו עם מיכאל - הבן הטוב, שעושה מה שאבא אומר לו, וסאם הולך וג'ון אומר לו לא לחזור, אז דין מקבל את זה. הוא כועס על שהוא עזב אבל מבין את זה שג'ון אמר לו לא לחזור ומקבל את זה.

הסנטימנטליות, או לפחות מבחינתי, היא משהו שמתלווה לתפיסה אישית. אני רואה את זה כשני אנשים שבילו קרוב לעשרים שנה יחד, במכונית, ושהזכרונות, לאו דווקא הסנטימנטליות, הם אלו שמציפים אותו. האקדח הוא זיכרון לרגע מאושר, כמו הזיקוקים(בפרק ההוא בגן עדן) וכו'. המכונית היא הבית, פחות או יותר, ואולי דין כדמות לא יהיה כזה, אבל אני נוטה לכתוב את הדמויות טיפה לפי תפיסה אישית, וככה אני רואה אותו אצלי בראש לפחות...

אני מבינה את הקטע על ה"חיפוף" במערכת היחסים והחלומות, וזו לא הייתה הכוונה, זה יותר, "דין לא רוצה לחשוב על זה אבל לא מצליח לעצור את זה ופאק, מה קורה פה, לא, לא להשתגע, פשוט אל תחשוב על זה, פשוט אל תתעסק בזה וזה יעבור." זה פשוט לא עובר...

תודה על הביקורת הבונה, אני ממש מעריכה שלקחת את הזמן לעבור על הפיק ולכתוב אותה, ואני מקווה שהכאב שלך יעבור, תנסי וודקה. :)
 
אני עוד שנייה אבכה שוב.

כי-- דין. ואת כבר יודעת מה דעתי ואת יודעת עד כמה אני מאוהבת בפאנפיק הזה ואת יודעת איזה משפטים אני הכי אוהבת, אבל. אני עדיין אצטט. קצת.

הוא רוצה להגיד לו שהוא כלבה, ושסאם יקרא לו אידיוט. הוא רוצה לקרוא לו סאמי ולצעוק עליו שיפסיק לגבוה. הוא רוצה להכריח את סאם לשמוע את המוזיקה שהוא רוצה לשמוע, לאכול צ׳יזבורגר ולצחוק על סאם כי הוא לקח סלט. - זה כאילו, מערכת היחסים הבסיסית של האחים האלו. לצחוק אחד על השני ולרדת אחד על השני ולריב ולעקוץ ו-- עכשיו שסאם לא נמצא. טוב. דין מתגעגע לדברים הכי בנאליים ודביליים שהוא לא היה מאמין שיתגעגע אליהם אוור אגיין.

הוא זוכר את היום בו הם הרכיבו אותו, ביום ההולדת החמש-עשרה של סאם. הוא לא היה טוב במיוחד והקנה היה עקום, אבל סאם שמר אותו מתחת לכרית בכל לילה. ובדיוק כמו דין, גם האקדח נשאר מאחור, בעולם אחר שדין יודע שסאם רק רוצה לשכוח. - מיי בייביז~


אבל הוא פשוט ממשיך להסתכל. סאמי, סאמי שלו, מוקף בחברים. הוא חובש כובע מצחייה אידיוטי ודין רוצה שהוא ידע כמה מטומטם הוא נראה בו. - אוי, דין. וסאם. זה פשוט מדכא שהם לא יחד ולא יכולים ל-- להירגע אחד לתוך השני, בנינוחות של שניהם, ושדין צריך פשוט לראות מבחוץ.

וזה היה פשוט נהדר ועצוב וכן. אני אוהבת אותך.
 

Sobi Dobi

New member
אני אוהבת אותך יותר מאת החיים עצמם.

וכמעט כמו שוקולד.

נוגה, נוגה, בואי ותברחי איתי לפולין. קדימה, אל השקיעה!
 

Sexy Darren

New member
כבר אמרו לך שאת כותבת מושלם?

אה, וברצינות, האזהרת ווינסיסט היא כדי לפתות בנות שקוראות קצת את זה? כי חוץ מהחלום של דין, זה ממש לא

(וזה מחמאה, כי אני אנטי ווינסיסט ממש
)
 

Sobi Dobi

New member
חחחחח,

תודה רבה לך! ואנטי ווינססט? את דסטיאלית במקרה?P:
 

Sexy Darren

New member
דיליי וכזה

כן, מאודדדדדדד
הם מושלמים.
אבל אני חדשה יחסית עם השיפ הזה, רק סיימתי את עונה 4. אם יש לך המלצות שלא כוללות ספויילרים אני ממש אשמח!
 

twilightsucks

New member
you. are. awesome.

אין לי מילים. זה רשמית הפיק הכי מושלם שקראתי אי פעם (
), קלעת בול למה שרציתי!
הייתי מצטטת את המשפטים האהובים עלי אבל אז הייתי צריכה לצטט את כל הפיק (ובמילא אני גרועה מכתיבת תגובות בונות), אז אני לא אעשה את זה.

אפשר בבקשה בבקשה ליצור דת חדשה בה סוגדים לך? כי את צריכה את זה
ואני צריכה להאמין שיש מישהו בעולם הזה שכמות ואיכות כישרון הכתיבה שלו יכול לפצות על המחסור בכישרון זה אצל אנשים אחרים (אהמאניאהמ).

לסיכום, כמו ההתחלה, את מדהימה ואני מתה עליך ועל הפיק הזה
 

Sobi Dobi

New member
תודה!

את לא מבינה באיזו היסטריה הייתי, וכמה פחדתי שזה לא מה שתרצי, ו'אומיגאד, אולי היא שונאת וינססט?', ו'פאק, היא ציירה את סאם וכתבתי כל על דין' וכו'. מתתי מפחד ואני כלכך שמחה שאהבת את זה וואו.

אני חצי מתה מהתגובה שלך, אני כותבת לך מחוויה חוץ גופית כזו, באמא שלי. רק שתדעי, שוב, כמה הציור שלך מדהים והיה השראה נהדרת
 

OverAndOver

New member
*תגובה* |במבה|


ובכן. היו לך קטעים שהרגו אותי לחלוטין. הדרך בה לדין קשה לעכל ושהוא נוסע ושותק ומתגעגע לדברים המטופשים. הדרך בה סאם בעצם היה כל המשפחה. הדרך בה הוא מרגיש נטוש. ואז הסוף, כשהוא מרגיש שסאם מצא לו תחליף מכל בחינה, והוא בודד.

העניין הוא, שבעיקר בגלל שהדגשת כל כך את נושא המשפחה, וכל הדברים מסביב לא הראו שדין אוהב את סאם מעבר לאהבת אח, או נמשך אליו, החלומות הארוטיים הרגישו לי כאילו ניסית להכניס ווינססט בכוח, בלי לתרץ ולהסביר, פשוט להשאיר את העניין תלוי באוויר כדי לרצות את עצמך ואת הקוראים. קשה לי עם זה.

אני לא מרגישה שיש לי זכות להגיב על IC כי ראיתי את הסדרה כל כך מזמן שאני בקושי זוכרת.

בכל מקרה, המשיכי כך! הייתה קריאה מהנה.
 

Sobi Dobi

New member
*אני שונאת לכתוב כותרות להודעות*

אני שמחה שאהבת ושהיו חלקים כאלו, ואני מרגישה שבאמת הבנת את נקודת המבט שכיוונתי אלייה, וזה עושה לי דיי טובD:

כתבתי גם להלן, שמבחינתי ניסיתי לעשות את החלומות משהו שהוא לא אהבה, והוא גם לא משהו שדין רוצה לחשוב עליו או להתעסק בו בכלל. הוא יותר תוצר של החלל הזה שנוצר לו בלי סאם, ושהכל בלעדיו נשבר כזה והופך למעוות.

בכל מקרה, תודה לך
 

supercoconut

New member
היה לפני חודש וחצי פרויקט בפורום

שבו פאנארטיסטיום פרסמו מלא מלא מלא פאן ארטים, ואז כותבות היו צריכות לבחור פאן ארטים ולכתוב עליהם פיקים :p
ועכשיו הכותבות מפרסמות את הפאנפיקים שמבוססים על הפאנארטס


תבקרי בשרשורים של הפרויקט, יש שם הרבה פאנארטים מדהימים!!


שרשור קבוצה אדומה, שרשור קבוצה כחולה, שרשור קבוצה סגולה
 
למעלה