פיצוץ בצנרת

voodoochild

New member
פיצוץ בצנרת

דירה מעליי התפוצץ צינור מיותר לציין שאם המזל שלי, דיירי הדירה הם לא בעלי הדירה, אין לי בעייה שהצינור התפוצץ, יש לי בעיה שיש לי כתם ענק מעל המכונת כביסה, על התיקרה, בנוסף לכמה כתבי עובש חומים עסיסים. הבעיה שבעל הדירה בחו``ל ואלו שגרים בדירה עכשיו, לא יעשו הרבה כדי לתקן את הצנרת, השאלה אם אני יכול לאלץ אותם, לתקן את הפיצוץ לפני שבעל הדירה חוזר וגרוע יותר לפני שאני הופך לדייר בתוך גיגית בקומה שלישית (וואלה יצא חרוז).
 

מרפי

New member
well come to the club

דירות שכורות זה נאחס ! לגבי העובש על הקירות יש ספריי מעולה של סנו לעובש על הקיר, מנסיון אישי, זה אחלה ספריי אל תשכח ללבוש בגד ים בבית, שלא תטבע.....
 
יש לך דרך להשיג אותו בחו``ל???

כן אם כן, אמנם יעלה לך שיחה לחו``ל אבל לדעתי זה הפתרון היחיד, להודיע לו שאם הוא לא דואג לתקן את זה, תביעות משפטיות וכו` וכו`, מעבר לזה, שזה סכנה רטיבות מתמשכת... לדעתי, השג אותו טלפונית והודיע לו על העניין!
 

מרפי

New member
ממש מעניין אותו בחו``ל פיצוצים

בצינורות הצחקתם אותי, להתקשר אליו לחו``ל ???? כאילו שאם אתם הייתם בחול והיו מודיעים לכם לשם שלשכנה התפוצץ צינור ושצריך לתקן את זה - זה היה מעניין לכם ת`תחת (סלחו לי על הביטוי). פשוט לדעתי לתקן - ולהוציא את החשבון על שמו. הוא ישלם כשיחזור, (אם בחוזה כתוב שזה באחריותו, ואתם כבר יודעים מה אנחנו חושבים על חוזים).
 
למעלה