מודה ועוזבת
New member
פיצול ../images/Emo36.gif ../images/Emo26.gif
העולם עדיין רגוע. את עדיין בעצמך עסוקה. הכל קבוע. פשוט ידוע. אני לא מבינה,אייך אף אחד עדיין לא שם לב,שאני בעצם חצויה. אני שני אנשים בדיוק באותה השנייה. באותה השנייה שאני נופלת-אני גם מתרוממת בחזרה. באותה השניה שאני מדברת-יש בתוכי שתיקה עצומה. בשנייה שאני צוחקת-אני גם בוכה כמו ילדה קטנה. בשנייה שאני מתלכלכת-אני גם מנקה עצמי מכל הטומאה. בשנייה שאני עם כולם-כל כולי לבד... בלי אף אחד ליד. בעצם,הכל רגוע. אבל הרוגע נובע מתוך כל הרעש. העיסוק הוא הפיצול. האני השני שלי בכלל לא מודע למה שאני כרגע עושה. אולי הכל קבוע. בגלל זה שום דבר לא ידוע. ואם באמת תשימו לב,אני לא חצויה. רגע. מי הייתי לפני שנייה...?! *04.07.02* יש ימים בהם אנחנו שני אנשים שונים. לעיתים,את עצמנו אנחנו אפילו לא מבינים.
העולם עדיין רגוע. את עדיין בעצמך עסוקה. הכל קבוע. פשוט ידוע. אני לא מבינה,אייך אף אחד עדיין לא שם לב,שאני בעצם חצויה. אני שני אנשים בדיוק באותה השנייה. באותה השנייה שאני נופלת-אני גם מתרוממת בחזרה. באותה השניה שאני מדברת-יש בתוכי שתיקה עצומה. בשנייה שאני צוחקת-אני גם בוכה כמו ילדה קטנה. בשנייה שאני מתלכלכת-אני גם מנקה עצמי מכל הטומאה. בשנייה שאני עם כולם-כל כולי לבד... בלי אף אחד ליד. בעצם,הכל רגוע. אבל הרוגע נובע מתוך כל הרעש. העיסוק הוא הפיצול. האני השני שלי בכלל לא מודע למה שאני כרגע עושה. אולי הכל קבוע. בגלל זה שום דבר לא ידוע. ואם באמת תשימו לב,אני לא חצויה. רגע. מי הייתי לפני שנייה...?! *04.07.02* יש ימים בהם אנחנו שני אנשים שונים. לעיתים,את עצמנו אנחנו אפילו לא מבינים.