פינת ה-
הקטנה

whimsical me

New member
../images/Emo203.gif אלרגיות וצרות נלוות ../images/Emo203.gif

שלום, קוראים לי ווימסיקל ואני מכורה! לטיפות אף.... שנים שאני סובלת מאלרגיות שהולכות ומחמירות עם הגיל, אין שום טיפול סביר שהרפואה הקונבנציונלית מציעה, ואני מכורה נואשות לטיפות אף לפני השינה, רק שנראה שגם הם הפסיקו להשפיע ואני תקועה עם אף סתווווווווום. רופא א.א.ג טוען שהכונכיות שלי מוגדלות ואני על סף ייאוש. למישהי יש תובנות, פתרונות או הצעות???
 

ליאת 0212

New member
במצב די דומה...

מתעצלת לפנות לרפואה משלימה וכועסת על עצמי בגלל זה
בכולופן, שמן סיני עוזר ופותח ה-כ-ל!! בחורף האחרון שלחתי את בעלי להביא לי, והוא חזר מבית המרקחת עם קופסא קטנה שבה יש תרכובת צמחים (התרכובת מכילה גם שמן סיני) שעזרה לי כמו כוסות רוח למת
א-ב-ל לפני כשבוע שוב תקפותי מצב קשה ביותר, והפלא ופלא- הדבר הזה עזר
אז מצד אחד אני לוידעת להגיד לך איך קוראים לזה (לא כתוב על צנצנת הפלסטיק), אבל מצד שני עם פזמ בעיות אף את בטח יודעת למה הכוונה, לא?
 

whimsical me

New member
לא מכירה ../images/Emo12.gif

משחה או שמן נוזלי? אדום כזה קטן בצנצנת פח? אם כן אז זה לא עוזר. יש לי גם COLD BALM של ההימאליה וזה לא עוזר. אני דווקא ניסיתי פעם דיקור ולא ראיתי תוצאות. בא לי לכרות את האף, אני כבר יומיים לא מצליחה לנשום. שמעת אולי על "קומקום נטי"?.
 

ליאת 0212

New member
בחיי שאינלי מושג על מה את מדברת

את כבר אקדמאית בנושא, אני רק ב"כיתת גמר". כל מה שאני יודעת הוא שאמרו לי ללכת לקנות שמן סיני, שמסניפים את זה וזה פותח בצ'יק, ואז נזכרתי שבימי ביה"ס באמת היה לי פק"ל בקלמר מן משו שנראה כמו טמפון, היה בפנים שמן סיני ובשעת חירום הרחתי אותו (הסנפתי בהיסטריה!!!). מאז שהוא הלך לעולמו לא היה לי אחר ומשום מה לא נזקקתי לאחד. זהו, ניסיתי לשחזר את ההצלחה אבל בעלי העילג הביא לי את המשחה הזו, מורחים אותה מתחת לאף וזה שורףףףףףף ופותח. זהו, נסי ותהני. חבל שאני לוידעת איך קוראים לזה
 

פוליlcנה

New member
ניסית את כל האנטי היסטמינים?

אני אומנם די חשדה בגזרה הזו של אלרגיות, אבל בשנתיים האחרונות כדור כל ערב לפני השינה מציל אותי מאף סתום.
 

ornaok

New member
אני במשך שנים לקחתי תרופות כדי להקל על הנזלת

הכרונית והתקפי האלרגיה. זה התחיל אצלי בסביבות גיל 14, באותה תקופה הייתי מסיימת כ12 גלילי נייר טואלט ביום עד שמצאנו תרופה בשם "טרנלין" שעזרה לי, אבל אחרי שימוש ארוך טווח התברר שהיא פוגעת הבמרכז התיאבון במוח ובכלל מזיקה באופן כללי בשימוש לטווח ארוך (את זה גילה לי הרופא בצבא). שיאצו הקל עלי אבל היה כמו תרופה - אם הלכתי בקביעות אחת לשבוע, המצב היה טוב, אבל זה היה ממכר באותה מידה כמו תרופות, והרבה יותר יקר (הייתי בת 14 וזה לא היה דרך קופ"ח, רק פרטי). בצבא רופא א.א.ג. ברמב"ם החליט שהגיע הזמן לגמול אותי מהתלות הזאת, וזה הביא להתקף אדיר שהוביל, כמובן, לסינוזיטיס, שבגללו קיבלתי אנטיביוטיקה (שעד היום לא ברור אם היא לא היתה בתוקף או שפשוט הגוף שלי היה באטרף) והאנטיביוטיקה גרמה לי לפריחה אלרגית מסוכנת שנקראת "אורטיקריה" ומצאתי את עצמי בטיפול נמרץ. קיבלתי זריקת אדרנלין, ואח"כ במשך חודשים קיבלתי סטרואידים, ושנתיים - שלוש אח"כ האורטיקריה עוד באה והלכה. אחרי זה ניסיתי הומיאופתיה שלא עזרה כהוא זה, ובסופו של דבר - חזרתי לתרופות. כדור לורסטין כל ערב לפני השינה. שנים. יחד עם הגלולות. הפסקתי, יחד עם הגלולות, כשרציתי להכנס להריון. במהלך ההריון סבלתי משני התקפים חמורים, אחד מהם התפתח לסינוזיטיס, אחד להתקררות חמורה. מאז לא חזרתי לתרופות. כל שנה, בממוצע, יש לי שני התקפים. אני משתדלת ללכת לשיאצו כשמתחיל הגודש, זה עוזר פלאים. למדתי לחיות עם זה. לוקחת תרופות רק בתקופה של ההתקף. כמובן שאם הייתי עדיין במצב של 12 גלילי נייר טואלט ביום יש סיכוי סביר שהייתי מדברת אחרת, אבל הפאנץ' ליין שלי מכל הסיםור הארוך הזה הוא: א. מזדהה איתך מאוד. ב. טיפות אף הורסות את רירית האף. נסי לפנות בכ"ז לשיאצו או למצוא משהו אלטרנטיבי אחר שיוכל להקל עליך לעבור את התקופה הקשה הזו - אילו אנטיהיסטמין שנקלח במשך כמה שבועות רצוף. אבל אל תתמכרי, זה הורס את הגוף, אפילו שזה מקל על החיים במיידי. ג. כזמנו היתה משחה בשם "ויקס" בקופסא כחולה עם ריח חריף לאללה שהייתי מורחת מבחוץ על האף ועל התעלות בפנים וזה היה פותח את האף ומקל על הנשימה. אולי זה עוד קיים? ד. ניסית להרתיח מים עם שמן אקליפטוס ולשאוף את האדים עם מגבת על הראש? חם ולא נעים בחום הזה אבל פותח את דרכי הנשימה. ה. קלינקס עם אלוורה. MUST. ו. רק בריאות!
 

ornaok

New member
רק מדגישה - התעלות בפנים כלומר FACE לא

INSIDE זו תרופה לשימוש חיצוני בלבד
 
מכירה את קומקומון הנטי?

זה נראה כמו מנורת שמן עתיקה, שמים בפנים מים עם מלח ומזליפים לתוך הנחיר כאשר הראש פונה הצידה מעל הכיור. המים נכנסים למערות האף דרך הסינוס בלחי, למצח ולצד השני ויוצאים מהנחיר הנגדי. המלח מחטא והצרות נעלמות מהר מאוד. אני לא מצאתי קומקומון נטי אמיתי אז השתמשתי בבקבוק מי עדן עם פית ספורט. אותו רעיון. (ראיתי את זה באופרה= ואמרתי לעצמי שזה באמת משהו שאני חייבת לנסות)
 

whimsical me

New member
היום הולכת לרופאה

יש לי הרגשה שזה התקף רציני, מתפוצץ לי הראש וכואבות לי כל השיניים
 

MayaShuShu

New member
למה לא לנסות משהו אלטרנטיבי?

דיקור? הומיופטיה? עזרו לי מאוד במצבים אחרים.
 

T noki

New member
../images/Emo41.gif נשמע כמו סינוסיטיס../images/Emo4.gif

מקווה שתקבלי טיפול ותרגישי טוב יותר
 

whimsical me

New member
זה לא../images/Emo4.gif

חזרתי מהרופא, נתן לי ספריי עם סטרואידים וקלרינס- שאמרתי לו שאני לוקחת יומיים ולא עוזר. האבחנה שלו- נזלת. וואלה! בינתיים עדיין מתפוצץ לי הראש וכואבות השיניים, אקמול לא עוזר. אני בסוג של ייאוש.
 

ornaok

New member
שיאצו ממוקד למערות האף עןושה פלאים. מזרים

את הנזלת מהתעלות, משחרר את הכאב. ממליצה בחום!
 

צהלולים

New member
לי יש, וקוראים לו הומאופת ../images/Emo221.gif

אני יודעת שהדעות על העניין הזה (=הומאופתיה) חלוקות, אני בעצמי די חסרת דיעה באופן כללי (לא "מאמינה בזה" ולא "לא מאמינה בזה"). א-ב-ל-! יש הומאופת אחד מדהים שכבר הציל אותי מספר פעמים מאיבוד שפיות.אחת מהפעמים האלה מתרחשת בימים אלה, עת אני סוגרת חצי שנה של טיפול שכמעט העלים לי לחלוטין (!) התקפי אלרגיה שכל הרפואה הקונבנציונלית בעולם, בתוספת משאף סטרואידים וכדורי אנטיהיסטמין יומיים לא הצליחו לחסל. אז אם נשמע לך לנסות, צ'לחי לי מסר.
 
באנטיהיסטמינים ממליצה על TELFAST

וברפואה משלימה ממליצה על הומאופטיה ועל מגנטים לצוואר של NIKKEN. אני כבר כמה שנים עונדת את השרשרת שלהם ולא נוטלת אף תרופה (וגם כבר לא סובלת מאלרגיות).
 

whimsical me

New member
איפה משיגים את זה?

מודה שזה נשמע לי מופרך, אבל מוכנה באמת לנסות הכל.
 
יש להם די הרבה סוכנים בארץ

ושיווק קצת אגרסיבי מדי לטעמי, אבל מה לעשות - המוצר עובד (לפחות השרשרת, משהו אחר שלהם שניסיתי לא עובד כל-כך). המוצרים די יקרים, אבל אפשר לקבל אותם לחודש נסיון אאל"ט, ועם אחריות לכל החיים. לי יש שרשרת מגנטים עדינה מצופה פלטינה כבר כמה שנים. מצרפת לך לינק לאתר שלהם, דרכו תוכלי להגיע לסוכנים ולכל הפרטים.
 
למעלה