פינת המציאות

שלט חדש ל-wii בצורת המברג של הדוקטור ה-11

מהדורה מיוחדת לקונסולת המשחק wii שיוצאת לכבוד המשחק של דוקטור הוּ בכיכובם של הדוקטור ה-10 ואיימי. למשחק יקראו "Doctor Who: Return to Earth" ולמרות שהוא יצא מתישהו בחורף 2011, מכירת השלט תתחיל ב-אוקטובר הקרוב. לפי הכתוב תימכר גירסה של השלט-מברג גם לנינטנדו DS. http://nerdapproved.com/gaming/doctor-who-sonic-screwdriver-wiimote/
 

Lior Knight

New member
לא בטוח כמה ההנחה תעזור

אבל את שלי קניתי מהאתר של Character: http://www.character-online.com/products/Doctor-Who-Classics/Eleven-Doctors-Action-Figure-Set/ והוא שווה כל אגורה.
 

מילי08

Well-known member
../images/Emo2.gif גם אני!!

אבל מי זאת ליד באפי? ומה עוד יש שם?
 

OKDeSign

New member
../images/Emo45.gif חחח

אני רוצה את הגרזן של באפי :O ואת וולבין :D
 
למעלה