פילטר שמן או שמן ? נושא נדוש אבל

פילטר שמן או שמן ? נושא נדוש אבל

תמיד חם. אני כבר הדגשתי בעבר שהייצרן דורש פילטר שמן מדי 18K . ולעומת זאת שמן מדי 6K מה שקורה בארץ במרבית המוסכים הוא שמחליפים תמיד גם את הפילטר יחד עם השמן. פילטר עולה כ 100 שח עם המעמ. כמובן שהלקוח משלם. גיאג, האם הייצרן לא מבין? הנה דף לדוגמה מ SERVICE MANUAL שהינו דף למכונאי שמורה מה ומתי לעשות בכל טיפול.
 
ומה לגבי הפלגים והפילטר אוויר?

גם כאן שימו לב מה הוראות ה MANUAL : פלגים : להחליף מדי 12K . אבל לבדוק מדי 6K . כלומר לפרק , אולי לנקות ולבדוק המרווח וכו'/ פילטר אוויר : להחליף מדי 18K . אבל לבדוק ולנקות מדי 6K . בכל המקומות שלא מפרקים ובודקים את ה 2 האלה מדי 6K (בטיפול קטן) אז לא ממלאים אחר הוראות הייצרן. העלות של הטיפול : העבודה היא קבועה מראש. והעלות של החלקים המוחלפים היא מתווספת לעלות העבודה. זה לכל מי שלא חיבר עדיין 1+1 . לילה טוב
 
הסבר לטבלה :

1. צריך תוכנת ADOBE READER כדי לראותה. (וורסיה מס 6 ניתנת להורדה חינם באתר של אדוב רידר ) 2. סרקתי חלק ממנה כדי שיהיה ברור ולא קטן ולא קריא. 3. רואים יפה את 4 השורות לגבי : א. שמן המנוע. ב. פילטר שמן. ג. פילטר אוויר ד. פלגים. 4. האות R מורה החלפה.; האות I מורה לבדוק ולטפל ללא צורך בהחלפה (אלא אם במצב לא טוב).; כשיש סימן - זה אומר להתעלם מהעניין באותו טיפול. (זה מוצג לגבי פילטר השמן כפי שרואים); האות T מורה לסגור הבורג / ברגים כהלכה, או לוודא שכך. REPLACE INSPECT TIGHTEN - אני מקווה שעכשיו הכל ברור. גם לגיאג.
 

יוסי R

New member
וארדרו תמשיך להעלות עוד בעיות

שאתה מכיר,ולאו דוקא בנושא שמנים,אוליתעסוק מעט בנושא נוזל הבלמים, או נוזל הטלסקופים,אשמח ללמוד!
 

M a x

New member
../images/Emo32.gif שהכי קשור בעולם......

varadero שחור .... אחרי הרבה מחשבה החלטתי לפנות אליך מעל גבי הפורום..... את סיבותיי לפניה בפומבי ולא ע"י מסר אשמור לעצמי בשלב זה . אין אני יודע מי אתה , לא ברורה לי מה ההכשרה שלך....כל מה שידוע לי ובבירור הוא שאתה משתמש בפורום כמנוף לפרסום. מאחר ואנו מאפשרים פרסום גם אם הוא מסחרי בהנחה שיש לחברי הפורום מה להרוויח מכך אין אנו מלינים על דרכך ...אלא ש.... הנקודות שהזכרתי למעלה אינן ברורות כלל..... האם אתה באמת מי שאתה טוען ....או שמא הנך מתחזה ....או אף גרוע מכך...מנסה לקבל לידייך כספים שאינם מגיעים לך. לכן החלטתי (עם עצמי הפעם) לדרוש ממך שקיפות מקסימלית , קודם בפרטי ואחר כך על גבי הפורום,שאם לא כן אאלץ לחסום אותך במיידית מכתיבה בפורום. תחשוב על זה .
 

יוסי R

New member
הרצאה בנושא שמנים של מהנדס נמרי

תערך בטיול שפרטיו בקישור המצורף תינתן אפשרות לשאול שאלות ולקבל הסברים
 

M O R M

New member
../images/Emo45.gif לשקיפות.

לא מוכן לפרסומת אפילו עדינה ללא שקיפות. אי אפשר להנות משני העולמות. או שאנו יודעים במה מדובר ונהנים מיתרונות עבור חברי הפורום או שלא.
 

M a x

New member
לא ידוע לי.

זה גם מעניין אותי כקליפת השום
השקיפות נדרשת קודם כל ממנו. מרגע שבחר לעשות שימוש בפורום ,למטרה שהוא אינו מיועד לה הזכות לאנונימיות אינה עומדת לו עוד.
 

BB bsot

New member
אני מסכימה איתך בענייו

סתם חשבתי אולי איזה מישהו עשה עליו עבודת מחקר נוסח פולגז
 

YLEE

New member
"נכנסתי" לפורום כשהפרשה התפוצצה.

שיעור מאלף לטירון כמוני בפורום.
 
למעלה