פילטר שמן או שמן ? נושא נדוש אבל

DiscoCat

New member
../images/Emo163.gif לא מכיר,

לא הייתי כנראה אז פה, מישהו מוכן לתת קישור, או הסבר קצרצר...?
 

Moo Moo

New member
טרול חצי אמיתי....

דיבר עם אנשים בעיקר מפורום שטח בICQ, העלה תמונות של הילד שלו איתו, דיבר עם אנשים בפלאפון, יצר קשרים חברותיים אמיתים, ואז הודיע על זה שהוא אישתו ובנו הקטן מתו בתאונת דרכים בארה"ב. פג"ז עשו בירור וגילו שלא היתה תאונה ולא ניבראה. גפ FOTZI לא היה ולא ניבראה.
 

xfwind

New member
../images/Emo11.gif את עמדתי בנדון

כבר הבעתי כאן...
 

ixmix

New member
אני הייתי חוסם זה מכבר.

אבל זה אני, ואני לא המנהל. ההודעה במקום - יבורך החוסם את ה
.
 

7 0 7

New member
מקס. אני לא מסכים איתך!

הוארדרו הזה, שאני לא יודע מה הסיפור שלו, הראה כאן שחור על לבן בעייה במוסכים. לי עכשיו ברור ששילמתי על פילטר שמן מבלי שהיה לכך צורך מבחינת הייצרן. אז מה, זה לא נחשב? הדרישה לשקיפות הינה מוצדקת, אבל למה אף אחד כאן (מלבד מלגניס) לא התייחס גם לעניין עצמו. מזה, כולם נהנים לשלם יותר? המכונאי הזה נראה לי אמין, אולי אני טועה אבל זאת תחושת הבטן שלי. אני מתכוון במהלך השבוע הקרוב ליצור קשר טלפוני עם הבן אדם, ולבדוק את העניין. אני אדווח במידה ויהיה על מה (אם הטלפון לא מפוברק, לא מחובר או משהו כזה) לסיכום: המלצתי לדרוש שקיפות אבל לגלות מעט אורך רוח.
 

malganis

New member
מכונאי אמין זה אתה אומר, כן?

אתה יודע עוד יחשבו שאני מסכים איתך.הטרול הזה מעצבן וראוי היה להיות מעוך כבר מזמן. מכונאי ? את האופנוע הבא אני לא אשלח אליו. או שכן.... טרול מצחיק שכזה. אולי בסוף באמת מכונאי טוב. היה שלב שכבר התחלתי לחשוד בMORM שזה הוא הטרול. הוא נשבע לי שזה לא הוא. אבל אני אוהב את varadero שחור. בחור רציני.
 

TomaC

New member
מה אתה חושד ב- MORM

שים לב לחתימה של ה-707.... היא מסגירה את הכל..... רק הניסוח שונה תנסה לדמיין את זה ככה: נמאס לי מהשוד במוסכים. יבוא של חלקים מקוריים וחדשים של סוזוקי, הונדה וקאוואסקי במחיר עד 2/3 ממחיר היבואן בארץ. השם שלי מאד חשוב לי ולכן לא אתפשר על אמינות ומקצועיות. צרו קשר במסרים. (באהבה אנשים, שלא יעלבו לי פה.....) תומר
 

M a x

New member
ברור לך?

ברור לך שהמלצות היצרן ניתנות בהנחה שמדובר ברכיבה באזור (בעולם) בעל תנאים שונים מאלה שיש בארץ? ידוע לך שתנאי הטמפ'/לחות/אבק בארץ שונים מאשר באירופה עליה נכתבו אותם "הוראות יצרן"? כך שלגמרי לא ברור ששילמת בעבור החלפת פילטר שמן מבלי שיהיה בכך צורך. מעבר לזה - ועם כל הכבוד יצירת הקשר שלך מולו אינה מעניינת אותי כלל,כשהבחור יואיל בטובו ליצור עימי קשר וישכנע אותי בכוונותי אשקול הכיצד להמשיך. נכון לעכשיו ובעקבות ההעלמות שלו מעל גבי הפורום (מה שלא מוסיף לו אמינות) הוא הוגבל מכתיבה בפורום עד הודעה חדשה.
 

Dr XR

New member
../images/Emo45.gif מצויין!

יש פה עוד כמה גאונים שהייתי מסנן אם רק היתה לי האפשרות!
 

xfwind

New member
../images/Emo46.gifמה מסנן? אולי תחליט כבר

כן להחליף מסנן או לא להחליף? או שאתה דוקטור או שאתה דוקטי.
 

Dr XR

New member
../images/Emo6.gif

מסנן, מאדה, שורף, מעלים, עושה להם ברן-אאוט על הניק... הכל הולך... וכן, להחליף מסנן... אה, ודוקאטי זה טוב, תודה...
 
למעלה