פטיפורים לפסח

shoshwe

New member
בבקשה: פטיפורים כשרים לפסח

פטיפורים עשירים (ביאנקה – פסח) לשמן תבנית פיירקס 20X30 ולרפד בנייר אפיי/פרגמנט משומן. בסיס: 4-5 חלבונים 1 כוס סוכר 200 גר' אגוזים טחונים דק 50 גר' אגוזים טחונים גס ½ 1 כפות קקאו הכנת הבסיס: להקציף את החלבונים עם הסוכר, לקפל בעדינות את הקקאו והאגוזים לתוך הקצף. לאפות. כשהעוגה האפויה עדין חמה למדי, לקלף את נייר הפרגמנט. קרם: 200 גר' שוקולד מריר 2 כפות קקאו 2 כפות קוניאק 200 גר' חמאה רכה מאוד 4-5 חלמונים 2כפות סוכר הכנת הקרם: להמיס מעל להבה נמוכה רצוי סיר בתוך סיר) את השוקולד 2 כפות הקקאו והקוניאק. מורידים מהאש. מוסיפים את החמאה הרכה, ומערבבים עד שהחמאה נמסה לגמרי. לטרוף את החלמונים עם הסוכר, ולהעביר לקרם השוקולד. לצנן. יוצקים מעל העוגה ומכניסים למקרר. חותכים לפטיפורים קטנים ומכניסים למנז'טים.
 

shoshwe

New member
עוגת מוס שוקולד נוגט

עוגת מוס שוקולד נוגט תבנית 26 ס"מ החומרים: 1 ביצה 25 גרם סוכר (2 כפות) 60 גרם נוגט (ממרח אגוזים) (4 כפות) 35 גרם שוקולד לבן 3 גרם ג'לטין (כפית) 16 גרם מים (ככף) 170 גרם שמנת מתוקה החומרים לציפוי: 50 גרם שמנת מתוקה 30 גרם שוקולד לבן 30 גרם נוגט (2 כפות) 30 גרם אגוזי מלך קצוצים (2 כפות) ההכנה: מקציפים את השמנת המתוקה ומניחים בצד. מחממים מעט את הביצה והסוכר בסיר כפול, כשהסיר התחתון ממולא מים. מורידים מהאש ומקציפים עד לקבלת קצף סמיך. ממיסים שוב בסיר כפול את השוקולד והנוגט ומוסיפים לביצה המוקצפת בתנועות קיפול. מדללים את הג'לטין במעט מים חמים ומוסיפים לתערובת. מוסיפים את התערובת לשמנת המתוקה המוקצפת. הכנת הציפוי: מרתיחים את השמנת המתוקה, מוסיפים את השוקולד, הנוגט והאגוזים, ויוצקים מעל העוגה. מניחים במקפיא לארבע שעות ומעבירים למקרר. מקור המתכון: קונדיטוריית "רולדין"
 

shir26

New member
את בטוחה בכמויות? נשמע מעט מידי

לתבנית של 26 לא?!
 

ענתבר

New member
אוף, זה בדיוק מה שאני מחפשת עכשיו

ודווקה נראה לי מתכון לאיזה טראפל? היש בנמצא?
 

gabizon79

New member
בבדאי../images/Emo11.gif

טראפלס פצצה 300 גרם שוקולד איכות טובה,קצו. דק 100 מ"ל שמנת(לקצפת) 1 כפית תמצית וניל אמיתית 25 מ"ל רום כהה לציפוי-קקאו משובח מחממים את השמנת ונוניל עד לנק' רתיחה קלה,יוצקים על השוקולד הקצוץ,מערבבים עד שהתערובת חלקה(אם יש אדים ממיסים מעט בבן-מארי). מוסיפים את הרום
,ומצננים אד שהתערובת מתייצבת. יוצרים כדורים בעזרת כף מלון,מחזירים אל המקרר להתקשות. מגלגלים קצת את הכדורים בידיים ליצור כדורים יפים,וגלגלים באבקת קקאו. מחזיק במקרר גג 3 ימים.
 
למעלה