פטיפורים לפסח

gabizon79

New member
פטיפורים לפסח../images/Emo161.gif

אהלן אני אחראי על הקינוחים בסדר(20 חיות),קינוחים יש,נשאר רק פטיפורים לקפה,יש רעיונות? בינתיים מה שגיבשתי זה: *אגוזים בקרמל על בצק פריך *טראפלס מצופים ברס *פאדג' שוקולד לבן וניל תודה :)
 

מירבלי

New member
ומה עם המתכונים של מה שרשמת?

תתחיל לרשום הכלללללללללללל
מצפה לך עתיד וורוד
 

gabizon79

New member
ווקשה../images/Emo24.gif

תודה נשמה טובה
האגוזים בקרמל זה מפסח-של על השולחן שיש לך
טראפלס אני אאלתר והפאדג' זה של הקורדון בלו,שתמיד מצליח: 350 גרם סוכר דק 30 גרם חמאה ללא מלח קמצוץ מלח 125 מ"ל חלב מרוכז(מאודה) 1 מקל וניל 300 גרם שוקולד לבן מאיכות טובה,קצוץ 80 גרם פיסטוקים 1.משמנים תבנית אפייה מרובעת בגודל 18 על 18ס"מ.שמים את הסוכר,החמאה,המלח והחלב המורכז בסיר גדול.חוצים את מקל הוניל לאורכו ומגרדים בעזרת חוד הסכין את הזרעים השחורים הקטנים אל תוך הסיר.מוסיפים לסיר גם את תרמיל הוניל. מביאים לרתיחה מעל אש בינוית,תוך ערבוב מתמיד בכף עץ.מנמיכים את האש ומניחים ולבעבע קלות 5 דקות,תוך ערבוב מתמיד. 2.מסירים את הסיר מן האש ומוציאים ממנו את תרמיל הוניל בעזרת מזלג.מיסיפים את השוקולד הקצוץ ומערבבים עד שהשוקולד נמס כולו והתערובת חלקה.מוסיפים את הפיסטוקים ויוצקים לתבנית.מקררים במשך שעתיים או עד שמתקשה. 3.חותכים לקוביות קטנות ומגישים בתוך עטרות נייר.ניתן לאחסון במקרר עד שבוע ימים. עצות השף: ניתן להמיר את הפיסטוקים באגוזי לוז קצוצים. מקל הוניל יעניק לממתק טעם נפלא,אך אם אינכם מעוניינים במראה הזרעים השחורים תוכלו להשתמש בחצי כפית תמצית וניל טובה במקומו.
 

זינפנדל

New member
עיגולי שוקולד,קוקוס וחלב מרוכז

לקוח מספר השוקולד של על השולחן. אם תרצו אקליד מתכון.
 

זינפנדל

New member
עיגולי השוקולד נאפים בתנור- עוגיות

אני כרגע באמצע ההכנה שלהם, אדווח אם הם שוות בהמשך.
 

nalathe1

New member
צריך להיות כשר לפסח?

כי לא נראה לי שבצק פריך כשר... פעם הכנתי עוגיות שקדים עם תפוחים וקינמון (ללא קמח) ואם אתה מוכן לאלתר אני יכולה לנסות לשחזר את המתכון. פאדג'?
חוץ מזה - קטונתי (אלה בערך כל המתוקים שאני יודעת להכין)
 

nalathe1

New member
טעים? ממה עושים אותו?

לא שזה עקרוני לי, פסח זו ההזדמנות שלי להתאמן באפיית לחמים ולחמניות (מין מסורת כזו...) אבל מעניין.
 

gabizon79

New member
חחחחחח...סבבה

כשר בטח כשר :) בצק פריך עם שקדים טחונים וחמאה. בטח מוכן לאלתר,מקסימום אמא של גיסי תוציא עלייך חוזה...חחחחחחח תודה אחותיש
 

nalathe1

New member
מוזר,

הקלדתי שעה מתכון, ועכשיו פתאום ראיתי שנעלם. ולא כתב שום הודעת שגיאה.
 

r66

New member
לכי שמאלה למועדפים

של תפוז ותבחרי את הודעות השעה האחרונה. ההודעה שלך צריכה להיות שם
 

nalathe1

New member
עוגיות שקדים

(אני לא רושמת מתכונים, דולה מהזיכרון אז רק מי שמוכן להסתכן ולאלתר) המתכון הבסיסי - מזה פשוט (וסליחה, זה היה ממש מזמן אז אני לא זוכרת מה המקור) מקציפים חלבון מביצה אחת (אבל רק קצת, לא לקצף ממש) מוסיפים שתי חבילות שקדים פרוסים ושלוש כפות סוכר חום מערבבים, מסדרים על נייר אפיה (בתבנית כמובן) לפי הגודל שרוצים ומשטחים. מעל - מפזרים עוד קצת סוכר חום. אופים בחום בינוני (פה אני לא 100% בטוחה) וכדאי לעמוד ליד התנור כי הם מהר מאוד עוברים ממוכנים פריכים לפיח מתסכל. (בערך 10 דקות, תלוי בתנור) התוספות שניסיתי: הכי טוב היה צימוקים וקינמון (תוספת של חבילת צימוקים קטנה ותיבול קינמון, אבל אז - 2 כפות סוכר חום. שוקולד צ'יפס - טעים ומעניין אבל מוריד מהפריכות. תפוחים מיובשים קצוצים ודבש (ניסיתי בראש השנה) - רע מאוד! יצא כמו גומי. אולי קצת דרמבוי? לא ניסיתי... חשוב להשטיח. עם עומק הן לא פריכות בפנים. (אבל לדאוג שהשקדים לא יפרדו. המתכון הבסיסי מוכר, אז אולי מישהו יכול להקליד לך מתכון מדוייק.
 
למעלה