פותחת שרשור

mummy

New member
ברוכה השבה!

אני עוד בהדחקה שלא לומר בחגיגות הסיום (כמה זמן זה חוקי לחגוג ולא לעשות שומדבר מועיל, שלא לומר מכניס כסף...). אבל נראה שבקרוב זה יצטרך להגמר. מקווה שיהיה לי כוח לכל הדברים שנאספים ברשימת היום שאחרי, כרגע זה ממש לא נראה ככה. או בקיצור, המוטו שלי לתקופה הזו הוא "אחרי החגים" (שבועות? ראש השנה? חנוכה?).
 
חוקי, חוקי

קחי את הזמן - מגיע לך! עדכון אצלי - אמנם נוספו עוד כמעט שני עמודים אתמול אבל במאמץ רב, ועם הרבה שינה כפיצוי, כך שלא מה שהיית קוראת מאמץ מרוכז...היום בינתיים רק קראתי דברים, מקווה שבערב אני אצליח להוציא מהם משהו כתוב.
 
ועוד עדכון

ההוא שביקשתי ממנו חלק מהספר לא ענה לי כבר כמה ימים ונראה לי שהוא לא יענה גם - כך שאולי זאת לא הייתה החלטת השנה לכתוב לו (מסר לעצמי - אם הוא לא היה נחמד קודם, לצפות שהוא יהיה נחמד בהמשך זה אולי אופטימיות יתר). בגדול אבל נראה לי שזאת הייתה טיפשות מצידו - סתם מפספס שיצטטו אותו (אמנם מן הסתם בהמשך לא תהיה לי ברירה אלא לצטט אותו, אבל יכולתי להתחיל כבר עכשיו). בחזית היותר אופטימית - עוד שני עמודים נוספו. היום היו לי מלא משימות, אבל הייתי בשתי ספריות (תל אביב +ירושלים) וצילמתי דברים, אז זה נחשב לסוג של עבודה, לא?!
 

משוש30

New member
מחרתיים אני מרצה בכנס בבוסטון

בינתיים בעיקר הייתי סביב ההרצאות (זה כנס המוני ומרצים כ-4000 איש!!) וגם קראתי וקניתי ספרים שקשורים לקורס שאני הולכת ללמד מחר יש יום משעמם אז אני הולכת לקפוץ לספריית הארוורד לקדם קצת את הדוקטורט בשבת אני מרצה (באולם ע-נ-ק. מלחיץ נורא- כי או שמצפים שלמושב הזה יגיעו מאות אנשים או שאני ארצה בפדיחה גדולה במיוחד מול שלושה אנשים וחצי בחדר עצום...). שבוע הבא אחזור למדיסון וללימודים.
 

מממאיה35

New member
../images/Emo50.gif את נשמעת ממש "קולית"

בקשר להרצאה הזו.. ואני, המנחה שלי דיבר איתי שנחפש כנס ומצד אחד שמחתי מצד שני כבר כל החששות והפחדים עלו להם (סגרתי אותם מהר בחזרה..) בכל מקרה - שיהיה
בהרצאה!
 
../images/Emo50.gif בהרצאה!

אני בטוחה שיהיה מצויין! ועדכון לגבי עצמי - יומיים של חוסר התקדמות בהתאם לרוח החג של התבטלות ומפגשים משפחתיים. אבל ההוא כן ענה לי! והיה נחמד מאוד (העיקר שאני מתייאשת מוקדם ומשמיצה) - אבל הוא שלח לי בטעות במקום את הפרק האחרון, את הרפרנסס של הספר - יהיה חוצפה לכתוב לו שוב, או שזה סביר?
 
למעלה