פו... פו... פו... פורנגרפיה...
סיפור... לפני 25 בערך... (לא לתפוס אותי במספר). סוף היום בעבודה... זאת אומרת כבר לילה... (בזמנים שעוד עבדתי... ועבדתי גם משמרות) מישהו הביא לעבודה סרט פונוגרפי. מכשירי הוידאו עוד לא נולדו... ולכן היה צריך מקרן... זאת אומרת "פנס קסם" (ככה קראו לזה). היינו קבוצה די מגובשת, והרבה פעמים בסוף משמרת הלילה... ככה באופן ספונטני... היינו מכייפים ביחד. בפעם ההיא... החלטנו שנצפה ביחד בסרט כחול. זה היה סופר נועז... (משהו בסגנון 12 הנועזים חחחחחח) ועוד עם הבוס שלנו. חברה הציעה שנלך לדירה של סבתא שלה... (שלא גרה שם). הדירה, בדרום תל אביב הישנה... הגענו לשם... טיפסנו 4 קומות... ו... לא היה חשמל... חחחחחחחחחחחח ירדנו שוב 4 קומות... הלשון הייתה יבשה... והפנטזיות כבר על סף רתיחה... ואז אמרתי... "אין בעיה...בואו אלי..." (גרתי עוד אצל ההורים). סיפרתי לאבא שלי ז"ל... על מה ולמה התכנסנו כאן...
איש סופר ליברלי היה אבי... אמר לילה טוב... והלך לישון. הא... הסרט... נו... היה כחול... וראינו אותו ביחד... רק ראינו...
ובא לציון גואל. נעמי נ"ב: כמי שראתה הרבה סרטים כחולים בחייה בכל מיני וריאציות... לבד.. וביחד... ושנינו ביחד... וכול אחד לחוד, ת´אמת... זה
מ ש ע מ ם