מאור (די לקיבוץ!)
New member
פורימון 2002!
אמש (או ליתר דיוק - הבוקר) שבתי מהאירוע המרנין וכעת אני מעוניין לשתף אתכם בחוויותיי ובכך לפתוח שרשור בנושא. ובכן - יצאתי מוקדם למדיי מהבית, והגעתי יחד עם מור ורעות מסניפי המגניב לרכבת מוקדם מהצפוי. לאחר שיחות ארוכות ומעמיקות על להקות מטאל שונות ומשונות (ניחשתם נכון - גיל ואודי היו שם), הגיעה ההסעה ואספה אותנו הישר לבית- הספר "בליך" בר"ג. לאחר נאום חוצב להבות של תמר ושל טלי בעניין נוער מוביל נוער והפעילות בתנועה, החלה הועידה. נבחרו התפקידים הארציים (ברכות ליו"ר ולסיו"ר הממשיכים וכן למזכ"ל החדש) ונערכה תחרות תחפושות משעשעת שבה ניצחה הכהניסטית עדי מסניף ב"ש (מזל טוב!). לאחר הועידה נערכו כנסים אזוריים ובכל אזור (מלבד אזור צפון - שחייב תמיד להיות שונה מהשאר) נבחרו יו"ר וסיו"ר אזור. ברכות ליו"רי האזורים ולסיו"ריהם - החדשים והממשיכים. לאחר הועידה התחילו התחלקנו לקבוצות ועברנו בתחנות מגניבות שארגן בכבודו ובעצמו צוות פורימון. היה מהנה למדיי. בחלק השני של התחנות מיעוט מהאנשים השתתף, וחבל, כי המארגנים השקיעו רבות בהכנת התחנות... יצאנו להפגנה בת"א - לאחר מצעד מרשים שבו הנפנו שלטים וקראנו סיסמאות (מישהו ראה את מיתרי הקול שלי? אני זקוק להם!), הפגנו בצומת כחצי שעה והייתה השתתפות רחבה - סחתוש בננות! ההצגה הייתה נפילה לכל הדעות שאינן של רוני, אך אין ספק שהיינו זקוקים לשעת השינה הזו... לסיכום - כן יירבו פורימונים מעין זה! הערכתי נתונה לצוות פורימון ולש"שים, ולכל מי שנתן יד להצלחת האירוע... בברכת "סוף לכיבוש = פורים שמח" (כן, היה שלט כזה בהפגנה, אני אחזתי בו קצת...) מאור.
אמש (או ליתר דיוק - הבוקר) שבתי מהאירוע המרנין וכעת אני מעוניין לשתף אתכם בחוויותיי ובכך לפתוח שרשור בנושא. ובכן - יצאתי מוקדם למדיי מהבית, והגעתי יחד עם מור ורעות מסניפי המגניב לרכבת מוקדם מהצפוי. לאחר שיחות ארוכות ומעמיקות על להקות מטאל שונות ומשונות (ניחשתם נכון - גיל ואודי היו שם), הגיעה ההסעה ואספה אותנו הישר לבית- הספר "בליך" בר"ג. לאחר נאום חוצב להבות של תמר ושל טלי בעניין נוער מוביל נוער והפעילות בתנועה, החלה הועידה. נבחרו התפקידים הארציים (ברכות ליו"ר ולסיו"ר הממשיכים וכן למזכ"ל החדש) ונערכה תחרות תחפושות משעשעת שבה ניצחה הכהניסטית עדי מסניף ב"ש (מזל טוב!). לאחר הועידה נערכו כנסים אזוריים ובכל אזור (מלבד אזור צפון - שחייב תמיד להיות שונה מהשאר) נבחרו יו"ר וסיו"ר אזור. ברכות ליו"רי האזורים ולסיו"ריהם - החדשים והממשיכים. לאחר הועידה התחילו התחלקנו לקבוצות ועברנו בתחנות מגניבות שארגן בכבודו ובעצמו צוות פורימון. היה מהנה למדיי. בחלק השני של התחנות מיעוט מהאנשים השתתף, וחבל, כי המארגנים השקיעו רבות בהכנת התחנות... יצאנו להפגנה בת"א - לאחר מצעד מרשים שבו הנפנו שלטים וקראנו סיסמאות (מישהו ראה את מיתרי הקול שלי? אני זקוק להם!), הפגנו בצומת כחצי שעה והייתה השתתפות רחבה - סחתוש בננות! ההצגה הייתה נפילה לכל הדעות שאינן של רוני, אך אין ספק שהיינו זקוקים לשעת השינה הזו... לסיכום - כן יירבו פורימונים מעין זה! הערכתי נתונה לצוות פורימון ולש"שים, ולכל מי שנתן יד להצלחת האירוע... בברכת "סוף לכיבוש = פורים שמח" (כן, היה שלט כזה בהפגנה, אני אחזתי בו קצת...) מאור.