פורום סלון מזל

פורום סלון מזל

נפתח פורום לסלון מזל, העמותה להפצת המודעות לשינוי חברתי, בו תוכלו לדבר ולפעול ביחד בכל נושא שיעלה על לבכם "בוגרי" המחנה האלטרנטיבי? הייתם מנויים חודש לספריה? מעוניינים להפגין למחות להתעדכן ולעדכן? זה המקום בשבילכם. הפורום עוסק באנרכיה בכלל ובסלון בפרט, ועולה בו כל נושא מוסרי שעל לבכם וכל דבר שעוסק בו הסלון למכריו ולכאלו שלא. הפורום רק נפתח וכעת אני עובדת על תכנים נוספים לפורום על מנת להעשיר ולהפיץ כמה שיותר מידע, אך לאחר שהפורום יתמלא מעט יותר ותהיה בו פעילות הפורום יהווה מקום מפגש וחוויה אלקטרוני לאנרכיסטים שבינינו, יהיה בפורום פינות על כל נושא, כיבוש, יהודים-פלסטינאים,פמיניזם, גאווה, טבעונות-צמחונות,סחר הוגן,שלום, אמנות,אנרכיזם,שוויון זכויות,מוזיקת מחאה ועוד ועוד... יהיו פינות יותר חברתיות ופינות יותר בעלות אופן דיוני, תהיה פעילות חברתית רבה למען החברה (בכל הדתות המינים והגזעים הביולוגים והעדתיים) וירטואלית ופיזית. יהיה מקום לפנות אליו ולהיות בו עם אנשים שמאמינים במה שאתם מאמינים בו, אחד בשביל השני ואחד עם השני, לשינוי החברה למקום טוב יותר! בואו לפעול ולהפעיל, להעלות רעיונות ודרכי פעילות, להתעדכן ולעדכן באירועים מיצגים והפגנות, להכיר חברים חדשים המאמינים במה שאתם מאמינים, ליצור חברויות חדשות, להשתתף בפינות, לשתף, לעזור ולהיעזר. ברגע שתהיה פעילות רבה יותר בפורום, שכרגע הוא לא כ"כ מוכר, תהיה אפשרות לפעול ולממש את כל זה. קראו לחבריכם ובואו בהמוניכם, פורום סלון מזל בתפוז מספר 2131 http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumPage.aspx?forumId=2131
 

efriend

New member
וזו ההזדמנות שלי לשאול:

את מדברת על פעילות חברתית למען שינוי החברה למקום טוב יותר. זה המשפט היחיד שהבנתי ממה שכתבת. מה זה בדיוק אנרכיזם? לפי מה שאני מכיר זוהי תנועה שמתנגדת לממסד, לא? מה זה המחנה האלטרנטיבי? מה הקשר של חודש מנוי לספריה? מה הקשר בין טבעונות וצמחונות, שלום, אמנות, לבין התנגדות לממסד? אני שואל כי סיקרנת אותי, ואולי בשבילך זו הזדמנות לקבל פידבק מאדם מן השורה, שלא מגיע להעולם שלך - והפידבק הוא - לא כ"כ הבנתי. אם בא לך לנסות לתת הסבר גם למי שלא יודע מה זה אנרכיזם, אשמח לדעת. ואגב, אני לא מהממסד
 
למעלה