פורום סטאגייט

CommandeRiker

New member
פורום סטאגייט

מה קורה עם פורום סטארגייט בתפוז? מישהו מכיר פורומים עולמיים של סטארגייט?
 

B a n j o

New member
הם לא רוצים ../images/Emo4.gif

שייך למד"ב לדעתם ואין סיבה שיהיה עוד פורום
 

Bored Guardian

New member
עובדה יש לנו

פורום סטר טרק.. אולי אם נעשה עצומה או משהו יש סיכוי שזה יעזור?
 

vulcan20MM

New member
אתם מספרים לי..?

כבר פניתי אליהם עשרות פעמים והדגשתי למה כל-כך חשטב להבדיל את STARGATEממד"ב,לצערי הם לא כל-כך מקשיבים לי! אגב אחת הסיבות שלהם היא שיש יותר מדיי פורומים וזה פשוט מכביד על ה-"אדמין" ADMIN,מה שגורם לנפילת מערכת,ממה שאני הבנתי הדבר טופל ועכשיו הכול בסדר!!! בכל אופן אני באמת חושב שצריכים לעשות משהו בנידון כי יותר ויותר אנשים מתחילים להבין מה זה STARGATE SG-1,אז אם יש פורומים לסדרות פחות יותר מוצלחות ומענינות למה שלא יהיה גם פורום לסדרה הזאת??? לסיכום: אם אנחנו באמת רוצים לעשות משהו בנידון אנו חייבים לעבוד בייחד לצורך המטרה!!! לכן אני משאיר פה את ה-ICQ שלי על מנת שתיצרו עימי קשר וכך נחליט מה עושים... אם אתם מעדידם אפשר גם להמשיך להגות רעיון דרך המסרים!!! אז שיהיה לכולנו בהצלחה,ניר.
 

vulcan20MM

New member
כמה תיקונים:

OK אז ככה: א}חשטב-חשוב. ב}מעדידם-מעדיפים. ג}וכמובן מספר ה-ICQ שלי:199371631 אגב החלטתי לשנות את שמי מ-VULCAN20MM ל-א'וניל.
 
למעלה