אתם מספרים לי..?
כבר פניתי אליהם עשרות פעמים והדגשתי למה כל-כך חשטב להבדיל את STARGATEממד"ב,לצערי הם לא כל-כך מקשיבים לי! אגב אחת הסיבות שלהם היא שיש יותר מדיי פורומים וזה פשוט מכביד על ה-"אדמין" ADMIN,מה שגורם לנפילת מערכת,ממה שאני הבנתי הדבר טופל ועכשיו הכול בסדר!!! בכל אופן אני באמת חושב שצריכים לעשות משהו בנידון כי יותר ויותר אנשים מתחילים להבין מה זה STARGATE SG-1,אז אם יש פורומים לסדרות פחות יותר מוצלחות ומענינות למה שלא יהיה גם פורום לסדרה הזאת??? לסיכום: אם אנחנו באמת רוצים לעשות משהו בנידון אנו חייבים לעבוד בייחד לצורך המטרה!!! לכן אני משאיר פה את ה-ICQ שלי על מנת שתיצרו עימי קשר וכך נחליט מה עושים... אם אתם מעדידם אפשר גם להמשיך להגות רעיון דרך המסרים!!! אז שיהיה לכולנו בהצלחה,ניר.