פוקסיות בירושלים

נחליאלי

New member
פוקסיות בירושלים

פוקסיות בארגנטיה הן גדלות בר. כאן - גם באזור השפלה יותר קל להן. למה קשה להן בירושלים? אין הן מסתגלות ליובש האוויר. כדאי לרסס את העלים לפעמים ביום, אבל לא בשעה שהשמש קורנת עליהן ישירות לא, הקודש לא מועיל להן, אבל גם לא מזיק. הן אדישות לשינויים הדמוגרפיים. של מי בירת הנצח הזאת - מה להן ולכל זה? תנופת הפיתוח, מגרשי האספלט מאופק לאופק, זכרונות הילדות, השכונות שהיו פעם ירושלים - זה לא מכאיב להן, ולא מעורר בהן גאווה. נחזור להתחלה. אם בכל זאת פוקסיות בירושלים, כדאי לרסס את העלים לפעמים במים.
 
למעלה