פונקציות

eshedr

New member
פונקציות

אני לומד ++C מספר של הוד עמי והגעתי לפרק על פונקציות. האם יש שימוש לפונקציות או שאפשר לעבור על פרק זה ברפרוף?
 

ilankt

New member
חחח פונקציות זה הדבר הכי חשוב

זה הבסיס לכל שפה. אתה חייב ללמוד את זה טוב מאוד
 

eshedr

New member
יש שימוש ממשי לזה בתוכנות של היום

השימוש הוא לא רק בקבצי headr?
 

pertal

New member
בעיקרון פונקציות מפשטות את התוכנית

שלך והופכות אותם ליותר קריאה ויותר נוחה.... שאתה מכליל קובצי header אתה משתמש בפונקציות שאחרים כתבו..... אבל אתה רק קורא לה עם הארגומנטים המתאימים...... תאר לך תוכנית עם 300 שורות קוד שנכתבת בלי פונקציות רק ב main?? נראה לך שאפשר לקרוא דבר כזה?
 

DecayCell

New member
ולא רק

פונקציות מאפשרות לך לעשות שימוש חוזר בקוד - זה משפיע גם על אורך התוכנית וגם על היעילות שלה. אני חושב שיהיה מאוד נכון לומר שבלי פונקציות אי אפשר לתכנת בכלל (וזה אם נתעלם לרגע מהעובדה ש-main היא בעצמה פונקציה...).
 
למעלה