בעיקרון פונקציות מפשטות את התוכנית
שלך והופכות אותם ליותר קריאה ויותר נוחה.... שאתה מכליל קובצי header אתה משתמש בפונקציות שאחרים כתבו..... אבל אתה רק קורא לה עם הארגומנטים המתאימים...... תאר לך תוכנית עם 300 שורות קוד שנכתבת בלי פונקציות רק ב main?? נראה לך שאפשר לקרוא דבר כזה?